![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Minister-President
|
![]() ![]() Citaat:
in u woordenschat is privé= collectief maar in de mijne toch nog altijd niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prive bezit; moeten we toch allemaal kunnen kopen nietwaar. Langs de andere kant moet dat niet voor eeuwig zijn. Vroeger kon je bv een huis kopen voor 100 jaar maar was de grond er niet bij inbegrepen.
Eigen keuze maken; door een goed leefbaar kader van basis infrastructuur en leefmiddelen kan iedereen zijn eigen keuze terug beginnen maken Vrijheid; idem als bovenstaande Zelfstandigheid; idem als bovenstaande Toch normaal? Mensen hebben het vandaag te moeillijk om nog rond te komen. Alles wordt te duur, en de netto lonen te laag voor velen (omdat alles te duur is natuurlijk) en zitten in een vicieuze cirkel. Ze moeten huren maar betalen te veel. Ze willen kopen maar verdienen te weinig. Tja, wat ga je daar nu nog aan doen tenzij de basis terug leefbaar maken? We zitten in crisis mocht je het nog niet gezien hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bestaat er ook al zoiets als recht om privé bezit te kunnen kopen?????????? Voor jullie redenering zal altijd alles te duur zijn. alles wordt????? vroeger was het niet duur zeker??? crisis tis altijd crisis mocht je het nog niet doorhebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
we hebben toch een goed onderwijssysteem om kansarmen er bovenop te helpen (geef toe altijd kan alles beter), leefmiddelen potverdekke Belgiê is het land van de leefmiddelen, het gaat zover dat velen niet willen gaan werken. In Wallonië is de werkbereidheid nul onder de mannen (kanaal z ) 0000000 en nog eens 0000000000000 vandaag in kanaal z |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Minister-President
|
![]() 0000000000
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is altijd crisis exact. Moeten wij en anderen daarom blijvend het gelag betalen?
Wie bestuurt er hier in dit land? Toch niet de mensen die niks kunnen kopen zeker? Maar zowel kopen moet nu terug kunnen en vooral huren aan lagere prijzen dan nu het geval is. Voor u zijn dat centen er bij als u verhuurt, voor de armere zijn het centen er bij als hij minder moet betalen. U moet eens wat solidair leren worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga maar eens tegen een 40 jarige of een 50 jarige gaan zeggen dat het zijn eigen schuld is dat de boel failliet draait (meestal omdat de RSZ NIET BETAALD IS VAN DIE RIJKE BEDRIJVEN) en dat hij maar naar school moet gaan.
tss, komaan tijd om stilletjes wakker te worden allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
cfr John Locke
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 maart 2005 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidair daar is het magische inhoudloze cliché woord. Ik moet niet verplicht solidair zijn ik ben dat uit eigen wil. Daarbij diefstal en schurkerij onder mom van solidariteit dat is heel slim gezien van je. Van wie krijgen de werklozen hun werkloosheidsvergoeding weer??? als dat niet solidair Is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Minister-President
|
![]() Kopen kan toch (bied gewoon genoeg)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
|
![]() Citaat:
wel over gebruiksrecht van een minimaal gedeelte van datgene wat van nature van iedereen is.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Minister-President
|
![]() parasieten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
|
![]() Woont gij nog thuis ?
Hebt ge ooit al eens op eigen benen moeten staan en alles zelf betalen ? zonder moeders ijskast in de buurt ?
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Minister-President
|
![]() het woord solidair is niet= profiteren van andere mensen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
|
![]() Citaat:
daar gaat het niet om he we debateren hier dacht ik over politiek huizen worden hier nog nie direct afgepakt ? En wees gerust we zullen op onze tijd bij de staat aankloppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schijnt dat niet te snappen precies. Hou jij van veel te dure kaas en eieren en wonen? Is het dat wat je nu aan het zeggen bent? alles nog wat opslaan, smijt ze op straat de schurken maar o wee als je aan mijn centen komt. Is het dat? Komen wij toch niet uw centen, alleen aan de huizen! Dat dit toevallig uw bron van inkomen is kan alleen maar komen omdat het voor ons een bron van uitgaven is. En niet met een smile! |
|
![]() |
![]() |