![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 4 augustus 2005 om 22:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot degenen die Belgique uit de grond stampten, zullen wij geen buskruit en kanonnen nodig hebben....
![]() |
#423 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad Knuppel, daarvoor zijn er tegenwoordig andere mooie middelen die echt de moeite zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Legerafval -> stimulatie van de staalindustrie -> staalindustrie is overbelast -> aannemen van meer staalarbeiders is noodzakelijk => Verhofstadt heeft zijn 200 000 banen!
Zo zie je maar, achter elke wolk zit wel wat zon!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Europees Commissaris
|
![]() Bijna niemand gelooft nog in België, zeker niet onder de jonge mensen. Ik herinner me een interview op tv van twee jongedames.
Ze voelden zich Belgische patriotten maar gaven dan een uitleg dat niets met patriottisme te maken heeft ![]() Het was weer zo een uitleg van 'we zijn tenslotte toch allemaal Belgen'...echt weer zo een uitleg dat er al jarenlang ingedeund wordt door de belgicisten ![]() Zoiets noemt indoctrinatie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen gelooft in België, vooral jonge mensen (waarvan de BUB het bewijs is)
![]() |
#429 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vergrijzing is erger dan ik gedacht had. Blijkbaar zijn de 'jonge mensen' nog maar met 5 man en een paardenkop.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Europees Commissaris
|
![]() Het enige wat de belgicisten kunnen is indoctrineren. Anders kunnen ze hun staat niet in stand houden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mag ik nu reageren, of ging jij nog antwoorden op uw post?
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De burgers houden de Belgische staat staande, niet alleen de Belgicisten.
![]() |
![]() |
#434 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard.
Ook ik geloof in Vlaanderen. Ik geloof nooit dat er in Vlaanderen een meerderheid kan gevonden worden die tégen België is.
![]() |
#436 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Marie-Louise danst op en neer Ze gaat dwars door de woeste orkaan En de huilende wind gaat weer wild tekeer Maar de Marie-Louise zal nooit vergaan... Het kan misschien jullie partijlied worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De brabançonne is het partijlied, en het lied van alle Belgen.
O dierbaar België O heilig land der vaad'ren Onze ziel en ons hart zijn u gewijd. Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren, Wees ons doel in arbeid en in strijd. Bloei, o land, in eendracht niet te breken; Wees immer u zelf en ongeknecht, Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken: Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. (x3)"
![]() |
#438 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welkom op dit forum trouwens! En behoed je voor de vlaams-nationalisten, want ze zitten hier allemaal.
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaat Vlaanderen doen? Wie is dan wel dat Vlaanderen waarover u plotseling spreekt in uw tweede zin? Nogal onlogisch als dat moet aansluiten op wat u in de eerste zin schreef. Niet echt samenhangend. |
|
![]() |
![]() |