![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Antoon, gij zijt gewoon zot van oorlog. Geweld is uw drug.
Argumenten tegen de oorlog filtert uw onderbewustzijn er gewoon uit, en argumenten voor de oorlog creëert uw brein er achteraf wel bij. Typisch. |
|
|
|
|
|
#422 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Bhairav, kijk eens in de spiegel man, je bent zelf zot van anarchie..Alsof we niet weten tot wat dat zal leiden ?
|
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Tuurlijk was dat geld voor die arme Afghaantjes. Met die argumentatie kan je natuurlijk ELK regime steunen. En het bezoekje van de Taliban in Florida......? EN het bezoek van een delegatie met 3 US officials!! aan de Taliban.....? Maar ja, dat was allemaal om die arme Afghaantjes te helpen natuurlijk. We weten immers allemaal dat Bush enorm begaan is met de burgers in die "evil regimes".
|
|
|
|
#424 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1000 smiley's veranderen niets aan het feit dat de Taleban $0 van de $43.000.000 in handen hebben gekregen.
Dat er ivm humanitaire hulp veel hypocrisie in de wereld is is een andere zaak. En niet alléén wat de VS betreft. Het is uiteraard wel belachelijk dat men de VS vaak (en terecht) verwijt te weinig voor multi-laterale hulp te geven, en wanneer ze het, zoals hier, wel doen, is het ook niet goed. Maar soit.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 april 2006 om 19:03. |
|
|
|
|
|
#425 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() Maar even wachten tot ik de kans heb gehad het land te bezoeken
|
|
|
|
#426 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Bewijs dit maar eens. Was jij erbij toen ze dat geld verdeeld hebben?
|
|
|
|
#427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan zal ik eens jouw tactiek toepassen! Ja, ik was erbij! Ik kan de bewijzen hier echter onmogelijk allemaal gaan neerpennen. (You just have to trust me on this). En stop nu toch jouw vete! Het geld (of het deel in natura) is via de VN en internationale hulporganisaties gegaan, en niet naar de Taleban.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 april 2006 om 22:05. |
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
Minister-President
|
Die is goed. WIE loopt er hier WIE achterna?? Van de 100 "discussies" die wij voeren, is het in 90% van de gevallen JIJ die eerst mij citeert en de provocatie inzet. Loop ik u achterna in de topics waar jij post? Nope (of zelden) Het bent u die overal posts van mij komt quoten, (zelfs antwoorden aan anderen) Stop de vete, zegt ze.... Nadat ik zoveel maanden geleden al bijna heb "gesmeekt" de vete te stoppen. Dagen aan een stuk heb ik vriendelijke suggesties gedaan, oa voorgesteld u niet meer te quoten, als jij dat ook ging doen. Duidelijker kan je niet zijn in je intenties mekaar gerust te laten in de toekomst. En je weet nog wat uw antwoord was hé. U heeft toen élke "toenadering" geweigerd, dus kom hier nu niet de schijnheilige uithangen. Maar bon, evengoed hoor. Aangezien je nu zelf aangeeft de vete te willen stoppen, zal ik m'n voorstel herhalen. Jij stop met mij te quoten én mijn naam te vernoemen (besmeuren) in je andere posts. Ik zal dan hetzelfde doen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 april 2006 om 23:37. |
|
|
|
|
|
#429 |
|
Banneling
|
Hoe is dat nu toch mogelijk?...
|
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik krijg álle dagen van de maand dezelfde behandeling.
|
|
|
|
#432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#434 |
|
Europees Commissaris
|
Sorry Firestone, ik had het -grappend- over typisch vrouwelijke raadselachtige reacties... dat welles-nietes gedoe. Ik deed dat als vriendelijk bedoeld "knipoogje", zeker niet als insult. (ik had het dus niet over een bepaalde fysieke maandelijkse toestand, als dat zo overkwam, dan bied ik je graag mijn excuses aan ...).
|
|
|
|
|
|
#435 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In dat geval zou het eerder gaan om de typische interactie tussen vrouwelijke & mannelijke hormonen...
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bedankt voor deze passende bijdrage! |
|
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 16 april 2006 om 13:34. |
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteraard vraag ik hem om zijn beweringen met bronnen te staven. Dat vind ie een "provocatie". Dat ik hem "achtervolg" is een figment van zijn verbeelding. Ik kan overigens wel meer dan genoeg links geven waar hij zonder enige aanleiding mij in zijn posts betrekt, uiteraard niet inhoudelijk maar met persoonlijke aanvallen. Dat hij de vete (die hij wel voert, ik niet) wil stoppen is overigens ook niet juist, dat heeft hij vandaag met nieuwe persoonlijke aanvallen aangetoond. Een bedenkelijk niveau, hoor. Wie op een politiek discussieforum niet zonder persoonlijke aanvallen kan staat inhoudelijk gewoon heel zwak.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 april 2006 om 13:48. |
|
|
|
|
|
|
#439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De communistische apartsjiks hadden ook niet de doodsangst van de kleinburger uit de markteconomiën, nietwaar? De houding t.o.v. leven en dood in het Midden-Oosten (Israël inbegrepen) heeft niets met cultuur te maken en alles met de concrete (oorlogs-)situatie. Het was ook de concrete context van het verzet tijdens W.O. II die een Camus of een Sartre aan het denken zette over leven & dood en bij Camus b.v. aanleiding gaf tot zijn beroemde "Il n'y a qu'un problème philosophique sérieux, c'est le suicide. Décider si la vie vaut la peine d'être vécu, c'est répondre �* la question la plus fondamentale de la philosophie." Enzovoort. |
|
|
|
|
|
|
#440 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Maar nu ik haar oproep wil aanvaarden (lees:goeie wil tonen) en een voorstel doe, reageert ze weer niet meer.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 april 2006 om 17:20. |
||
|
|
|