![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() http://deekodiver.skynetblogs.be moet men geen 10 minuten bekijken om te zien dat het een VB-blog is...
Onckelincnkx vertelt daar niets: het VB herhaalt daar zijn euwige klaagzang... |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we er nu van uitgaan dat zowel KifKif als mevrouw Onckelinx liegen, kunnen we misschien stellen dat ongeveer 60 % (en dus zeker al geen 80 %) van de totale gevangenisbevolking van België van allochtone afkomst is. Dat komt neer op ongeveer 6.000 personen.
6.000 personen op een totaal van ongeveer 1.000.000 allochtonen. Dat is ongeveer 0,6 % van de totale groep allochtonen. Maar die 0,6 % (+ de 0,6% die nog niet in de gevangenis zit maar daar misschien wel had moeten zitten) is natuurlijk wel voldoende om de massa-hysterie omtrent 'de allochtonen' te rechtvaardigen, voedsel te geven, en steeds verder aan te wakkeren. Arm Vlaanderen. Arm België. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat ik mij al die moeite kan betroosten.Uw vrienden moslims, en zelf als je me niet gelooft spijt me dat, zijn hun eigen graf aan het graven met hun onophoudende baldadigheden.Als er in Europa zoveel extreem-rechtse stemmers zijn, is dat hun direkte fout.En dat verwijt ik hen nog het meest eigenlijk, want voor mij is dat in feite ook niet interressant. Het begint af te tellen voor hen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen vrienden die zich met baldadigheden bezighouden (ze zouden hoogstens misschien een beetje durven jennen en vervelend doen op een internet-forum). Dat er in Europa zoveel extreem-rechtse stemmers zijn is dus zeker niet de fout van mijn vrienden, en u hoeft hen dan ook niks te verwijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EEN PROCENT van de allochtone bevolking is dus 'crimineel'. Allez, we doen er nog een schep bovenop (nu we toch bezig zijn) : TWEE PROCENT van de allochtonen in België zijn 'criminelen'. En vanwege die TWEE procent gaan we de overige ACHTENEGENTIG procent belasteren, met de vinger wijzen, verdacht maken, misprijzen, minachten, uitsluiten, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je vergeet wéér iets: die 2 %, dat is geen vaststaand cijfer, en betreft niet steeds de zelfde personen.Ja, inderdaad, elke dag stappen er allochtonen vrij de gevangenis buiten, en gaan daar terug aan de slag, en die worden onmiddellijk vervangen door andere kriminele allochtonen.Men heeft er nu juist opzettelijk een deel vrijgelaten om plaats te maken, want er zijn niet genoeg gevangenisplaatsen beschikbaar om ze allemaal opgesloten te houden .Dus laten ze ze maar los..."die komen toch vanzelf terug" zeggen de cipiers dan."Tot binnenkort" roepen die altijd als de gevangenen vrijgelaten worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alleszins veel geluk, dat klopt wel. Ik ben daar voor geboren, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Daar gaat het niet om en dat weet je goed genoeg ! Waar het jammer genoeg wel om gaat is dat misdaden maar misdaden zijn als de Marokkaanse daders uit Polen blijken te komen, zoniet is het slachtoffer begonnen ! Let trouwens op als je al je vrienden tegelijk uitnodigt ! Met al die verschillende culturele achtergronden is voorzichtigheid geboden om botsingen te vermijden. Raad hen ook aan om goed uit te kijken als ze het openbaar vervoer gebruiken ! Sommige verbindingen worden hier "risicolijnen" genoemd, daar zitten namelijk zwaar agressieve treinbestuurders van middelbare leeftijd op die kansarme Marokkaantjes aanvallen ! In een vrij recent voorval in het Antwerpse had één van die middelbare hooligans de gore moed om 6 van die onschuldige slachtoffertjes tegelijk aan te vallen. De bandiet had zich daarbij wat vergaloppeerd waardoor z'n hart het begaf. Omdat een slachtoffer een slachtoffer is werden de "kansarmpjes" met man en macht opgespoord en opgesloten ! Het was echter meteen duidelijk dat die arme zieltjes niks hadden misdaan, de overheid zag z'n fout dan ook meteen in en liet nu al 3 "slachtoffertjes" vrij ! Voor de rest mag je met je cijfertjes bewijzen wat je wil ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() on topic: Multiculturele samenleving is niet echt een noodzaak, voor mij alleszins. Multicultuur is voor mij ne keer chinees gaan eten maar daar stopt het dan ook. Ik vind onze cultuur meer als voldoende en interessant genoeg. En bon gezien de vele mensen die er ook zo over denken is het volkomen normaal en natuurlijk dat niet iedereen zich thuis voelt binnenin die multicultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien 100% van de gevangenen allochtoon is (in welke zin dan ook) op een allochtone bevolking van 1 miljoen, en aldus het aandeel criminelen in de allochtone bevolking 1% is, dan is het aandeel van de autochtonen (in welke zin dan ook) 0% op een bevolking van 9 miljoen. Er zijn dus negen keer meer géén criminelen, wat dus betekent dat de "criminaliteit" tussen allochtoon en autochtoon een meerwaarde van 900% betekent. Pas nu datzelfde toe op de werkelijke cijfers.
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Minister
|
![]() Niet verwonderlijk. Toen de torens in NY met de grond gelijk werden gemaakt (het werk van 0,000001% moslims) stonden in vele Europese straten moslims te juichen, en dan spreken we nog niet over de meerderheid die er begrip voor kon opbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er bestaan opleidingscentra voor volwassenen die dit kunnen verhelpen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"ongelovige honden-bashing" hoe verzin je het ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bij velen zit het rascisme er echt heel diep in gebakken, die luisteren simpelweg niet meer ... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |