![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De schuld van het VB ??
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() schitterende foto's voor verdraagzaamheid misschien moeten we die eerst eens doorsturen van de Vlaamse zanders en zangeressen ! Kunnen ze eerst eens nadenken of bezinnen er ze er aan beginnen. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 juli 2006 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
|
![]()
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor wie het nu nog niet door heeft moet terug naar school om te leren lezen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
|
![]() Maar neen dat is niet tegen het VB gericht....
Dat maken die VB-ers er zelf van he.... Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 6 juli 2006 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als jullie nu nog actief campagne gaan voeren voor 0110, zijn we er helemaal. Bijvoorbeeld al eens een officiële partijgift aan de organisatoren, en gelekt naar alle media, overwogen? Denk aan de hilarische Tsunami 1212-reactie van destijds... Kassa kassa! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vindt ge?
Ik vind dat een constructieve houding. Met zeuren en klagen wordt ge niet aantrekkelijk voor de kiezer. Met een lach en een Uilenspiegel-houding des te meer. Gewoon de maskerade meespelen. Als ik zie dat mijn adviezen opgevolgd worden, blijven ze gratis. Zoniet verstrek ik ze in de toekomst alleen nog op factuur. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stuur uw tips en factuur naar Slangen, Reynders vindt wel een fiscaal achterpoortje zoals voor Ecclestone in Francorchamps ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 juli 2006 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlaamse volksaard vraagt een iets complexere benadering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kris Wauters van Clouseau publiceerde gisteren op zijn website een merkwaardige reeks bedenkingen over het 0110-initiatief en zijn deelname eraan.
http://www.clouseau.be/broervan_detail.asp?ID=55 Omdat nogal wat media weigeren correcte informatie over 0110 te geven, wil ik deze rechtstreekse bron hier in zijn geheel aanhalen. Enkele opmerkenswaardige citaten die minstens een ander licht op de zaak werpen: * "Ik vind dat charter overdreven en heb aan Tom gevraagd om het met zijn naam te ondertekenen aangezien het van zijn hand is. Ik kan me inbeelden dat er nog andere artiesten wat geschrokken zijn dat hun toezegging om een manifestatie tégen racisme en onverdraagzaamheid met dat soort toch wel opruiende taal gepropageerd wordt." * "Is het een anti- Vlaams Belang-concert? Wat mij betreft zeker niet! Had men ons gevraagd om mee te doen aan een concert tégen het Vlaams Belang, dan hadden we vriendelijk bedankt. Het ligt niet in onze aard om mensen te gaan zeggen wat ze wel of niet moeten doen" * "Iedereen is vrij om te stemmen voor wie hij wil, punt uit. Daarvoor heeft niemand muzikanten nodig. Iedereen is ook vrij om zijn eigen overtuiging te hebben, daarvoor leven we gelukkig nog altijd in een democratisch land. Dat is de basis van ons samenleven : vrijheid van mening. Voor u. Voor mij. Voor iedereen. Ook dat is verdraagzaamheid!" * "alle reacties in het gastenboek betreffende deze zaak, zijn gewist, positieve én negatieve." Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 6 juli 2006 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Vreemdeling
|
![]() Moest ik er thuis zo eentje hebben rondlopen, alle dagen feest
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#435 |
Minister-President
|
![]() Den eerste die er afstand van neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
inderdaad, niemand kan tegen verdraagzaamheid en voor racisme zijn, maar het was een concert tegen het Vlaams Belang, later is dat wat afgezwakt naar een concert voor verdraagzaamheid en tegen racisme, zij moeten niet schrikken, zij moeten alleen de tekst van Barman nog eens lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Over het concert voor verdraagzaamheid schrijft Kris Wouters (Clouseau) op de website van Clouseau www.clouseau.be (rubriek 'Broer van ...') dat "Is het een anti- Vlaams Belang-concert? Wat mij betreft zeker niet! Had men ons gevraagd om mee te doen aan een concert tégen het Vlaams Belang, dan hadden we vriendelijk bedankt."
Als Kris, en dus ook Clouseau, consequent zou zijn, zou Clouseau niet optreden. De initiatiefnemer van heel het spel, Tom Barman (dEUS), zegt letterlijk in een intervieuw met Knack "We plannen een groot evenement tegen het Vlaams Belang". Clouseau wees eerlijk tegenover jezelf en tegenover vele fans, wees consequent en treedt op 1 oktober niet op! Stuur dit allemaal naar zoveel mogelijk mensen door! |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Minister-President
|
![]() of het artikel in knack wat nog minder aan duidelijkheid de wensen over laat...
|
![]() |
![]() |