![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#423 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#425 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#426 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#429 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#430 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#431 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom verkopen wij onze inboedel en ons sociaal systeem uit aan vreemdelingen? De aziaten hebben gelijk. Wanneer wij dat zeggen worden we facisten. Rare mennen zulle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn broodwinning is binnenkort werken als industrieel ingenieur, wat dat ermee te maken... ik vaag gewoon om uitleg... Wat bedoelde je met hetvolgende: "Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!" Wat bedoel je ermee en waar slaat dat op in de context van dit onderwerp ... jij begon er over, nu leg het ook maar uit ...
![]() |
![]() |
#433 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ge zou echt gaan denken da jullie collectief achterlijk zijn. DE NEDERLANDERS drijven hier de prijzen op. Voor mij niet gelaten hoor als je die verbied nog zeflstandig de Belgische markt te verstoren Maar nogmaals NEDERLANDERS !!! Want jouw woordkeuze, "vreemdelingen", daar verstaat de modale lezer kleurlingen onder, zeker als het van een VB'er komt.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die paar nederlanders duitsen, en anderen van EUROPESE origine, die worden wel vermeld, maar die van gekleurde origine daar wordt deftig over gezwegen. Ook tot in mijn boerenparochie zijn ze reeds aan het kopen. En dat zijn geen Nederlanders. Maar geloven wat ze U willen wijsmaken, dat is best. Zelf eens rondkijken, dat gaat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer een Turkse onderdaan, hier een huis koopt, wordt hij gesubsidieerd door de turkse staat! En ja met hun OCMW geld. wie wil naast een Turk wonen? De huizen dalen inwaarde, zodanig dat alleen de turk ze gaat kopen. De autochtonen worden in die wijken weggepest. Maar tzal weeral nie waar zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien in Schilde en Brasschaat ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze drijven de prijzen op maar de prijzen dalen juist door hun aanwezigheid, wegens hun kleurtje. Om te gieren !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |