![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ge voor de rest tegen teveel verboden oploopt hebt ge uw ouders niet goed opgevoed.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Minister
|
![]() 63: Luddo
61: Bobke 60: fernand 59: Jeff, jef, 1handclapping 52: circe, ThePiano , Pietje 48: ancapa 47: Beer 44: Michr.oscoop 43: Tegendradigaard 42: Straddle, Superstaaf 41: Antoon 40: PollyCorrect 39: de Vexille, oriana 38: George 36: Ke Nan, De Anarchistische Bankier 35: neruda 33: Maarten Malaise, Dinosaurus 32: Paulus, Tjolder 31: Parcifal, Rudy Van Nespen, De Garde 30: jules, nou nou 29: TomB, wolf, Jo Den Doodt 28: Het Skill Effect, BONDGIRL_2170 27: Distel, TL , doggy 26: Gentenaar, Véronique, Starlight 25: Otto, Rudysfonduehuisje, Wanne 24: Mieke 79, ossaert, Malinwa, Nynorsk, Griffin, Mitgard, dronyon, Philips Inc. 23: Yann, Bruno, merel, ingenious, Tzuvar Raemborr 22: Zeno, Xenon, DavidoV, Pelgrim, Tantist, Sebastiaan81, DaBlacky, athena 21: Pieterjan, Vlaamse Leeuw, Nitroke, S. 20: Quicky, pwvb, Niels!, Rechts België, Kim, numarx, Dimitri, Spetsnaz 19: Alpina, Heksken, Goebbels, hen3que, Maus, Spurterke 18: Sterretje, Kotsmos, Vlaanderen Boven, Seba ,Pablex, Foundation, Cyperken, flemish_patriot 17: dejohan, Aangebrande Phönix, Patriot, Lordrazer, Guy Bertels, mad_drone, StevenNr1 16: Percalion 15: Nom@d, Celebfin, Thomas Heynderickx, Spelev, Groot Bakkes 13: Smulsmurf
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 12 oktober 2004 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Minister
|
![]() Op 16 november word ik er 19
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben intussen al gepromoveerd naar 28.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik promoveer binnen enkele weekjes naar 23...
*ik zal dan een forumvat geven* |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De 18e van de 11e maand van het islamistische jaarkalender -1494 !!!
Wie een beetje wiskunde kent zal dat wel vinden !! ![]() ![]()
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu weer effe rusten. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#430 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog eventjes en ik ben er 22!
![]() |
#431 |
Minister-President
|
![]() Ik ben ondertussen ook al ge-update naar ossaert.25
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Minister-President
|
![]() Ik ben van het fantastische jaar 1975
![]()
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#434 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was mij opgevallen dat de dertigers en veertigers samengezet werden. Hierbij is dat dan rechtgezet.
Beste veertigers, jullie moeten dat niet persoonlijk opvatten maar just is just, he. ![]() 63: Luddo 61: Bobke 60: fernand 59: Jeff, jef, 1handclapping 52: circe, ThePiano , Pietje 48: ancapa 47: Beer 44: Michr.oscoop 43: Tegendradigaard 42: Straddle, Superstaaf 41: Antoon 40: PollyCorrect 39: de Vexille, oriana 38: George 36: Ke Nan, De Anarchistische Bankier 35: neruda 33: Maarten Malaise, Dinosaurus 32: Paulus, Tjolder 31: Parcifal, Rudy Van Nespen, De Garde 30: jules, nou nou 29: TomB, wolf, Jo Den Doodt 28: Het Skill Effect, BONDGIRL_2170 27: Distel, TL , doggy 26: Gentenaar, Véronique, Starlight 25: Otto, Rudysfonduehuisje, Wanne 24: Mieke 79, ossaert, Malinwa, Nynorsk, Griffin, Mitgard, dronyon, Philips Inc. 23: Yann, Bruno, merel, ingenious, Tzuvar Raemborr 22: Zeno, Xenon, DavidoV, Pelgrim, Tantist, Sebastiaan81, DaBlacky, athena 21: Pieterjan, Vlaamse Leeuw, Nitroke, S. 20: Quicky, pwvb, Niels!, Rechts België, Kim, numarx, Dimitri, Spetsnaz 19: Alpina, Heksken, Goebbels, hen3que, Maus, Spurterke 18: Sterretje, Kotsmos, Vlaanderen Boven, Seba ,Pablex, Foundation, Cyperken, flemish_patriot 17: dejohan, Aangebrande Phönix, Patriot, Lordrazer, Guy Bertels, mad_drone, StevenNr1 16: Percalion 15: Nom@d, Celebfin, Thomas Heynderickx, Spelev, Groot Bakkes 13: Smulsmurf[/quote]
![]() |
#435 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is zover. Ik mag een trapje hoger 8)
63: Luddo 61: Bobke 60: fernand 59: Jeff, jef, 1handclapping 52: circe, ThePiano , Pietje 48: ancapa 47: Beer 44: Michr.oscoop 43: Tegendradigaard 42: Straddle, Superstaaf 41: Antoon 40: PollyCorrect 39: de Vexille, oriana 38: George 36: Ke Nan, De Anarchistische Bankier 35: neruda 33: Maarten Malaise, Dinosaurus 32: Paulus, Tjolder 31: Parcifal, Rudy Van Nespen, De Garde 30: jules, nou nou 29: TomB, wolf, Jo Den Doodt 28: Het Skill Effect, BONDGIRL_2170 27: Distel, TL , doggy 26: Gentenaar, Véronique, Starlight 25: Otto, Rudysfonduehuisje, Wanne 24: Mieke 79, ossaert, Malinwa, Nynorsk, Griffin, Mitgard, dronyon, Philips Inc. 23: Yann, Bruno, merel, ingenious, Tzuvar Raemborr, Zeno 22: Xenon, DavidoV, Pelgrim, Tantist, Sebastiaan81, DaBlacky, athena 21: Pieterjan, Vlaamse Leeuw, Nitroke, S. 20: Quicky, pwvb, Niels!, Rechts België, Kim, numarx, Dimitri, Spetsnaz 19: Alpina, Heksken, Goebbels, hen3que, Maus, Spurterke 18: Sterretje, Kotsmos, Vlaanderen Boven, Seba ,Pablex, Foundation, Cyperken, flemish_patriot 17: dejohan, Aangebrande Phönix, Patriot, Lordrazer, Guy Bertels, mad_drone, StevenNr1 16: Percalion 15: Nom@d, Celebfin, Thomas Heynderickx, Spelev, Groot Bakkes 13: Smulsmurf |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je jarig vandaag?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yep. Maar vertel het niet verder hé. Ga je nu zingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm... blijkbaar is de lijst niet up-to-date (had ik trouwens al eens te kennen gegeven dacht ik). Disteltje is sinds september een ouwe knar.
63: Luddo 61: Bobke 60: fernand 59: Jeff, jef, 1handclapping 52: circe, ThePiano , Pietje 48: ancapa 47: Beer 44: Michr.oscoop 43: Tegendradigaard 42: Straddle, Superstaaf 41: Antoon 40: PollyCorrect 39: de Vexille, oriana 38: George 36: Ke Nan, De Anarchistische Bankier 35: neruda 33: Maarten Malaise, Dinosaurus 32: Paulus, Tjolder 31: Parcifal, Rudy Van Nespen, De Garde 30: jules, nou nou 29: TomB, wolf, Jo Den Doodt 28: Distel, Het Skill Effect, BONDGIRL_2170 27: TL , doggy 26: Gentenaar, Véronique, Starlight 25: Otto, Rudysfonduehuisje, Wanne 24: Mieke 79, ossaert, Malinwa, Nynorsk, Griffin, Mitgard, dronyon, Philips Inc. 23: Yann, Bruno, merel, ingenious, Tzuvar Raemborr, Zeno 22: Xenon, DavidoV, Pelgrim, Tantist, Sebastiaan81, DaBlacky, athena 21: Pieterjan, Vlaamse Leeuw, Nitroke, S. 20: Quicky, pwvb, Niels!, Rechts België, Kim, numarx, Dimitri, Spetsnaz 19: Alpina, Heksken, Goebbels, hen3que, Maus, Spurterke 18: Sterretje, Kotsmos, Vlaanderen Boven, Seba ,Pablex, Foundation, Cyperken, flemish_patriot 17: dejohan, Aangebrande Phönix, Patriot, Lordrazer, Guy Bertels, mad_drone, StevenNr1 16: Percalion 15: Nom@d, Celebfin, Thomas Heynderickx, Spelev, Groot Bakkes 13: Smulsmurf
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() raar, ksta der nog nie bij...
ben er dus 24 en binnen een paar weken wordt dat 25... Damn! Ik ben gewoon een fucking leeftijdsgenoot van Mitgard! ![]() |
![]() |
![]() |