![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
| Bekijk resultaten enquête: Is er een grote gelijknis tussen de Islam en het VB? | |||
| Ja, het VB straalt een zekere demagogie uit en kiezers stellen zich geen kritische vragen |
|
50 | 60,24% |
| Neen, het VB is een volledig zuivere partij |
|
33 | 39,76% |
| Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#422 | |
|
Europees Commissaris
|
Stefanie zijt ge er nog?
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
#423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik heb deze topic niet gevolgd.
Ik vind dat er sterke gelijkenissen zijn tussen de ideologie van den Dolf en die van de Mohamed. Diezelfde gelijkenissen zie ik dus niet in het programma van het VB
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
#424 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#425 |
|
Burger
|
stefanie,
Je hebt nog altijd niet geantwoord op mijn toch wel gefundeerde kritiek op die studie van Marion van san
|
|
#426 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|