Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Is er een grote gelijknis tussen de Islam en het VB?
Ja, het VB straalt een zekere demagogie uit en kiezers stellen zich geen kritische vragen 50 60,24%
Neen, het VB is een volledig zuivere partij 33 39,76%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 18 maart 2004, 21:56   #421
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Jaja kindje, tis goed zenne. Zoete dromen zenne.
Zoete dromen?! Patrick Janssens in hoogsteigen persoon heeft voor T.V. verklaard dat de criminaliteit in Antwerpen in 2003 HOGER lag dan in 1999.
Stefanie is offline  
Oud 21 maart 2004, 23:18   #422
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Stefanie zijt ge er nog?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerolf Annemans
Onveiligheid kan inderdaad, beste Dies, nooit een gevoel zijn. Enkel objectieve onveiligheid (en veiligheid) bestaat. Daarom vermijdt het Vlaams Blok zoveel mogelijk te spreken over een onveiligheids*gevoel*. En inderdaad, het gevoel van onbehagen bij de mensen is niet enkel te herleiden tot de criminaliteit. De wortels zitten veel dieper. Als nationalist zeg ik: in een verstoord gemeenschapsgevoel van de Vlamingen. In Nederland is er een harde aanpak bezig tegen criminaliteit. Maar of er nu veel criminaliteit is of weinig: de zelfmoordcijfers in Nederland liggen beduidend lager dan in ons land.

Gerolf
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 21 maart 2004, 23:20   #423
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ik heb deze topic niet gevolgd.

Ik vind dat er sterke gelijkenissen zijn tussen de ideologie van den Dolf en die van de Mohamed.
Diezelfde gelijkenissen zie ik dus niet in het programma van het VB

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 21 maart 2004, 23:36   #424
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Stefanie zijt ge er nog?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerolf Annemans
Onveiligheid kan inderdaad, beste Dies, nooit een gevoel zijn. Enkel objectieve onveiligheid (en veiligheid) bestaat. Daarom vermijdt het Vlaams Blok zoveel mogelijk te spreken over een onveiligheids*gevoel*. En inderdaad, het gevoel van onbehagen bij de mensen is niet enkel te herleiden tot de criminaliteit. De wortels zitten veel dieper. Als nationalist zeg ik: in een verstoord gemeenschapsgevoel van de Vlamingen. In Nederland is er een harde aanpak bezig tegen criminaliteit. Maar of er nu veel criminaliteit is of weinig: de zelfmoordcijfers in Nederland liggen beduidend lager dan in ons land.

Gerolf
En?

Citaat:
Als nationalist zeg ik: in een verstoord gemeenschapsgevoel van de Vlamingen.
Marion Van San zei op T.V. ook al zoiets. Daar hadden we het eerder in deze discussie over. Ben het dus eens met Gerolf.
Stefanie is offline  
Oud 22 maart 2004, 01:50   #425
groenejongen
Burger

groenejongen's schermafbeelding

Standaard

stefanie,

Je hebt nog altijd niet geantwoord op mijn toch wel gefundeerde kritiek op die studie van Marion van san
Oud 22 maart 2004, 20:22   #426
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groenejongen
stefanie,

Je hebt nog altijd niet geantwoord op mijn toch wel gefundeerde kritiek op die studie van Marion van san
Maar manneke toch. Marion Van San heeft haar studie niet eens mogen afmaken. Ze heeft trouwens enkel een aantal cijfers op een rij gezet. Trouwens, Patrick Janssens heeft in het nieuws op T.V. gezegd dat de misdaad in 2003 HOGER was dan in 1999. Liegt Patrick Janssens van de SP.A soms? Trouwens, die allochtonen zijn de eersten om te zeuren dat ze geen werk hebben, zich vervelen en maar wat doelloos op straat rondhangen.
Stefanie is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be