![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanhecke (en zijn entourage) heerst over het VB als een soort verlicht despoot, en dat zal hem nog zuur opbreken. Een dubbel-interview met Verstrepen en Dedecker vandaag in "De Morgen" laat dat duidelijk uitschijnen. Die zogezegde verruiming is er niet gekomen omdat de "vaste waarden" (nu ja...) binnen de partij zich bedreigd voelden. Hun "positie" was plots in gevaar. Evenals het CS dat het VB ten allen prijze wenst te behouden, omdat die partij het beste als "sekte" functioneert .
T'is duidelijk dat het rommelt "aan het Madouplein" ![]()
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst Vlaanderen onafhankelijk, dan pas de kiezer laten kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#425 | |
|
![]() Citaat:
![]() En ja, ik ben ook voorstander van Vlaamse onafhankelijkheid als tussenstap, maar denk dan maar niet dat dit automatisch de grote vrijheid van het Vlaamse volk zal meebrengen. Dit kan pas met een groots en machtig nationaal solidaristisch rijk, dat over internationaal politiek en militair aanzien beschikt. Mits voldoende automonie kan het Vlaamse volk in zo een rijk echt vrij zijn. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 april 2007 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn weg naar Vlaamse onafhankelijkheid is er eentje zonder ideologie. Zonder links of rechts. Iedereen die pro is gaat ervoor. Eens Vlaanderen onafhankelijk is kan elke partij zich verkiesbaar stellen om dat onafhankelijk vlaanderen een kleur te geven. Maar voordat we dat onafhankelijk Vlaanderen hebben, zie ik liefst extreem-linkse en extreem-rechtse en centrumfiguren samenwerken om die harde belgische noot te kraken. Je onderschat de vijand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 21 april 2007 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
|
![]() Citaat:
Er is bijvoorbeeld een zeer interessante linkse Vlaams nationalistische beweging, Meervoud, waarmee er ook perfecte samenwerking zou kunnen komen inzake Vlaamse onafhankelijkheid. Echter we moeten niet alles gaan mixen in een eenheidsworst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blablabla... mijn uitleg is duidelijk genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blablabla... mijn uitleg is duidelijk genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blablabla... mijn uitleg is duidelijk genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() ik heb de indruk dat iemand hier om wat aandacht vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan dat kwaad dan? Als het VB met Linkse en gematigd rechtse personen en of groeperingen samenwerkt om die Vlaamse onafhankelijkheid te bereiken dan ga ik niet klagen over wat hun ideologie is. Bedenk jij maar even dat de sossen hun strijd voor de arbeider (die ze intussen vergeten zijn) hebben gestreden tezamen met mensen die Stalin een toffe peer vonden. Quoi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal mee eens.
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() geestig. Tot voor een paar weken was De Winter de dictator. En nu is het Van Hecke.
Kan het iemand trouwens schelen wat buitenstaanders over de interne keuken denken? Who gives a ****? Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 april 2007 om 22:08. |
![]() |
![]() |