![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga hier niet verder over discussieren. Trouwens, ik wéét uit het verleden dat jij enkel uit bent op confrontatie, ipv van discussie, dus laat maar zo. Citaat:
![]() Btw, wéét jij trouwens wel iets over de dimensies en staaldikte van de colums in het WTC? ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 8 september 2006 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij leest overduidelijk gewoon wat hem aanstaat en de rest wordt gewoon geskipt. Ik had nochtans ooit meer verwacht. Zoals de Jezuiten al zeiden Steve : ' Plus est en vous', ' Er zit meer in u'. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 9 september 2006 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begin te geloven dat iedereen zot is behalve zij die geloven...(noot: zot als "je gelooft me niet dus ben je een stoker of een leugenaar") |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Partijlid
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://http://www.ksl.com/?nid=148&sid=476951# Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#428 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vijf jaar verder zijn we ondertussen en de laatste maanden heb ik me extra hard proberen verdiepen in de elementen die door de samenzweringstheorieën naar voren worden geschoven mbt 9.11 . Ik kan enkel vaststellen dat er géén enkel concreet bewijs bestaat dat 9.11 een inside job was. Integendeel, na het bekijken van al de bestaande elementen is het voor mij ONMOGELIJK om iets anders te besluiten dan dat 9.11 enkel en alleen door AQ werd gepleegd. De zaken zijn voor mij duidelijker dan ooit tevoren en die pluim mogen de mannen als 2004Gun, Lex, Steve & anderen hier natuurlijk wel op hun hoed steken want zonder hun oeverloze energie om discussies hier op gang te houden had ik zelf nooit de drive gevonden om me er nog eens zo diepgaand mee bezig te houden. Tijd echter nu om me op iets anders te concentreren.
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het spijtig dat de discussies steeds over de inside-job indianenverhalen gaan. De periode voor 9/11 interesseert me nog altijd. Waarom werden de AQ-aanslagen niet verhinderd? Was het onbekwaamheid, slechte organisatie van FBI/CIA/..., de te nauwe banden met Saudi-Arabië en Pakistan? Hoe zat het met de FAA/NORAD? Daar vind je weinig over terug, misschien omdat bijna niemand er belang bij heeft daar te diep op in te gaan. De 9/11-onderzoekscommissie heeft wel mankementen vermeld, maar als "bi-partisan"-orgaan is ze daar niet te diep op ingegaan.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 september 2006 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik weet dat ik hier in herhaling val, maar ik merk tot vervelens toe op dat velen zich steeds maar laten afleiden door de meest exotische en waanzinnige verhalen om dan direct het kind met het badwater weg te gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
Zolang U maar weet dat ik liever gehad had dat de gebeurtenissen van 9-11 niet hadden plaats gevonden én nu dat het wel het geval is dat ik liever gehad had dat de Bush-junta geen betrokken partij was ... Tijd brengt raad ... en hij is intussen raad aan het brengen ... De Reichstag, Pearl Harbour, ... hebben een broertje gekregen maar groeit door de internettechnologie veel sneller dan verwacht en zal heel dra volwassen zijn.
![]() |
![]() |
#433 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...ress+for+truth Pas uit. Press for truth van de 9/11 family steering committee. Geen alternatieve theorie ofzo. Alleen enkele feiten. En vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.opednews Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 september 2006 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Been there, done that, fed up with it. Waarom vertel je ons niet welke interessante vragen of feiten in dat filmpje staan? (Of een link naar een tekstversie?)
![]() |
![]() |
#437 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is dan ook mijn overtuiging, op basis van alles wat geweten is en op basis van het lamentabel niveau van de "argumenten" en "bewijzen" voor de inside-job theorie. Wat mij nu nog interesseert ligt elders, maar uit jouw reactie (en ook die van MURRAY) is duidelijk dat er op dit forum daar niet zoveel interesse voor is. Jullie goed recht uiteraard.
![]() |
![]() |
#438 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
|
![]() Citaat:
Lees eens het boek "The 9/11 Commission Report: Omissions and Distortions," dan zal je zie hoeveel leugens er in het report staan. Maar wat verwacht je anders, de commisie zat vol met CFR leden.
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 10 september 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |