Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2007, 19:22   #421
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

feremans :

Citaat:
De fascinatie voor apen bij de heren van deze partij is hiermede verklaard!
Jaloers feremans ? Jouw vroegere partij(tje), spiritje, kan géén apen méér fascineren, wegens praktisch opgehouden te bestaan.

Niet de apen, hé feremans, die zijn er nog - snap je toch hé primaat ? - maar dat aanhangsel aan spa-plat.

anders ... prettige vakantie ....

Laatst gewijzigd door predator : 30 juni 2007 om 19:23.
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 19:32   #422
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

GVA van vrijdag

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  lastscan1.JPG
Bekeken: 144
Grootte:  132,9 KB
ID: 22575
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 22:07   #423
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
GVA van vrijdag

Bijlage 22575
Dat zegt genoeg...

Redouan komt er met twee jaar een schadevergoeding vanaf (nu ja, wie gaat die schadevergoeding betalen eigenlijk? Zo welstellend ziet dat kereltje er niet uit) en de familie van Guido kan verder met het verlies van hun vader/echtgenoot.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 22:11   #424
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
het zal wel erg pc voor je over komen maar...
doodkloppen / doodstampen heeft wel een tikkeltje een andere nuance, vindt ge dat zelf nu niet ?

het herbergt mijns inziens het aspect opzet zoals in doodslag(en) en laat daar nu net geen sprake van zijn... aldus de rechtbank

je post #388 getuigt eveneens van diezelfde teneur : 'er maar op los trappen'

2 jaar en het parket gaat in beroep omdat er een foute uitspraak zou zijn,en er maar 3 maanden zou mogen uitgesproken zijn.
Vorige week is er een man veroordeeld tot 3 maanden effectief om een taart in een minister zijn gezicht te gooien!
T'zal wel meer zijn wie het slachtoffer is zeker,denkt ge dat ook niet?
Oud 30 juni 2007, 22:12   #425
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
T'zal wel meer zijn wie het slachtoffer is zeker,denkt ge dat ook niet?
Onder andere.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 22:27   #426
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Die man is dood ja, het lot ondergaan dat hij aan een ander wou toe brengen. Ik dacht dat vlaams blokkers voor de doodstraf waren?! Blijkbaar heeft die moslim zijne god die terstond uitgevoerd.
Dus u weet zeker dat het slachtoffer de dader wou doden omdat hij hem bij de keel pakte? maar u weet wel zeker dat de dader niet de intentie had om te doden met zijn uithaal?
Wel daarvoor heeft het slachtoffer levenslang gekregen en de dader 2 jaar,en nu komt er nog een proces om hem maar tot 3 maanden te veroordelen.
Ik ben trouwens geen VBer,maar krijg wel stilaan genoeg van de extreem linkse mentaliteit.

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 30 juni 2007 om 22:27.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 22:31   #427
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Dus u weet dat het slachtoffer de dader wou doden omdat hij hem bij de keel pakte? maar u weet wel zeker dat de dader niet de intentie had om te doden met zijn uithaal?
Wel daarvoor heeft het slachtoffer levenslang gekregen en de dader 2 jaar,en nu komt er nog een proces om hem maar tot 3 maanden te veroordelen.
Ik ben trouwens geen VBer,maar krijg wel stilaan genoeg van de extreem linkse mentaliteit.
En Redouan is zelfs niet eens duidelijk in z'n verklaringen... de ene keer zegt hij dat Demoor hem de keel greep, de andere keer zegt hij dat Demoor hem bij de kraag greep.

En uitlokking... wie is er verdorie begonnen met uitdagen? Wie bleef maar verder amok maken nadat drie keer beleefd was gevraagd om te stoppen? Wie heeft zich tegen Guido Demoor gekeerd? Wie heeft z'n hand van de leuning weggeslagen???

Neen, het zijn zaken die ik niet kan volgen. En dat constant goed praten van links is gewoon walgelijk.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 22:31   #428
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bende populisten. De Moor heeft helemaal geen levenslang gekregen. Zijn proces is niet eens gemaakt. Qua manke vergelijkingen slaagt deze thread toch veel.
Citaat:
Geen probleem dat je je tot het VB bekeert. Het onderscheid tussen plat populisme en degelijke discussies begon in deze al wazig te worden.

Andy

Laatst gewijzigd door Andy : 30 juni 2007 om 22:40.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 22:45   #429
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Bende populisten. DeMoor heeft helemaal geen levenslang gekregen. Zijn proces is niet eens gemaakt. Qua manke vergelijkingen slaagt deze thread toch veel.

Aan je redeneringen en opvattingen te lezen hoor je nochtans in die stal. Geen probleem dat je je tot het VB bekeert. Dan weten we tenminste wie de ideologische tegenstander is.

Edit: ik ben al eventjes aan het zoeken in je postings, maar ik heb nog niet de minste kritische noot over het VB van je gevonden. Misschien kun je me even helpen?

Andy
Neen natuurlijk DeMoor ligt te zonnen op de ligweide van de hemel!
En het is niet aan u om me te vertellen wat ik mag en niet mag,mss moet je zelf een beetje nadenken over het woord populist.
Oud 30 juni 2007, 22:49   #430
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Bende populisten. De Moor heeft helemaal geen levenslang gekregen. Zijn proces is niet eens gemaakt. Qua manke vergelijkingen slaagt deze thread toch veel.

Andy
Just! Demoor is gewoon potdood geschopt: hij hoeft geen proces meer! en ook geen levenslang: de mens is DOODGESCHOPT!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 juni 2007 om 22:49.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 22:51   #431
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die man is dood ja, het lot ondergaan dat hij aan een ander wou toe brengen. Ik dacht dat vlaams blokkers voor de doodstraf waren?! Blijkbaar heeft die moslim zijne god die terstond uitgevoerd.
Je vindt dus ook dat hij gewoon Redouan had moeten doodknijpen in plaats van zijn kraag te lossen en dan zelf doodgeschopt te worden NADAT hij gelost had!

ik vind dat dus ook

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 23:29   #432
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die man is dood ja, het lot ondergaan dat hij aan een ander wou toe brengen.
Wou Demoor dan iemand doden?
Heb je daar bewijzen voor, of probeer jij je zoals gewoonlijk op een zielige manier interessant te maken?
Oud 30 juni 2007, 23:31   #433
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
GVA van vrijdag

Bijlage 22575
U moet toch eens leren nadenken.
Het straffen van mensen hangt niet enkel af van wat de gevolgen zijn van hun daden, maar van wat hun SCHULD is bij die daden.
Of moeten mensen die heel veel verdriet aanrichten omdat ze een gezin doden levenslang krijgen? Altijd? In alle omstandigheden?

ZEKER?

ABSOLUUT ZEKER?

Blijf dan uit je auto: de kans dat je een gezin doodt bij een verkeersongeval waarbij jij in fout bent is heel groot.

SNAP JE?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 23:42   #434
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
En Redouan is zelfs niet eens duidelijk in z'n verklaringen... de ene keer zegt hij dat Demoor hem de keel greep, de andere keer zegt hij dat Demoor hem bij de kraag greep.

En uitlokking... wie is er verdorie begonnen met uitdagen? Wie bleef maar verder amok maken nadat drie keer beleefd was gevraagd om te stoppen? Wie heeft zich tegen Guido Demoor gekeerd? Wie heeft z'n hand van de leuning weggeslagen???

Neen, het zijn zaken die ik niet kan volgen. En dat constant goed praten van links is gewoon walgelijk.
Kijk he kim,ik kan best de zon in het water zien schijnen voor iedereen en iedereen zijn rechten geven,maar iemand goedpraten die fouten gemaakt heeft dat kan ik niet,en dan nog het slachtoffer bekladden dat getuigt inderdaad van een walgelijke mentaliteit.
Oud 1 juli 2007, 00:09   #435
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk he kim,ik kan best de zon in het water zien schijnen voor iedereen en iedereen zijn rechten geven,maar iemand goedpraten die fouten gemaakt heeft dat kan ik niet,en dan nog het slachtoffer bekladden dat getuigt inderdaad van een walgelijke mentaliteit.
De realiteit niet onder ogen zien en mensen beschuldigen van moord is ook niet zo netjes:
Stel dat Demoor niet dood was gegaan, een kwestie van centimeters en Pascals.
Stel dat er een flic op die tram zat.
Stel dat de dader en Demoor zouden moeten voorkomen.
Wie had er dan de zwaarste straf verdiend?
De uitlokker? Degene die begon met geweld te plegen?

Juist.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 00:46   #436
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Dat zegt genoeg...

Redouan komt er met twee jaar een schadevergoeding vanaf (nu ja, wie gaat die schadevergoeding betalen eigenlijk? Zo welstellend ziet dat kereltje er niet uit) en de familie van Guido kan verder met het verlies van hun vader/echtgenoot.
Kim, Ik ben het niet vaak met je eens op institutionele kwesties, maar ik ben blij dat je erg openhartig ingaat tegen de goedpraters hier.

Ik mag hopen dat er hier wat humo lezers zitten die uit pure disgust over wat men toen over De Moor schreef dat blad eens (no pun intended) links laten liggen en eens wat anders gaan opzoeken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 00:50   #437
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De realiteit niet onder ogen zien en mensen beschuldigen van moord is ook niet zo netjes:
Stel dat Demoor niet dood was gegaan, een kwestie van centimeters en Pascals.
Stel dat er een flic op die tram zat.
Stel dat de dader en Demoor zouden moeten voorkomen.
Wie had er dan de zwaarste straf verdiend?
De uitlokker? Degene die begon met geweld te plegen?

Juist.
Stel dat de dader niet op de bank van de bus was gaan staan. Dat moet je kunnen als je met je keel tegen een raam gedrukt bent. Stel dat hij zich niet heeft opgetrokken aan een ijzeren staaf die bedoeld is om reizigers die moeten rechtstaan een houvast te geven ( nog steeds met zijn nek tegen het raam gedrukt). Stel dat hij niet die staaf heeft gebruikt om met zijn volle gewicht een tarzansprong te maken met zijn schoenen tegen het gezicht van Demoor (nog steeds met Demoor die zijn kraag vasthield... lange armen, die Demoor). Stel dat dat allemaal niet gebeurd was... hoeveel jaren cel moesten we die smerige klootzak van een Demoor niet geven omdat hij zo racistisch was?

Feremans. Je bent een onmens. Je feest op de doden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 juli 2007 om 00:53.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 01:06   #438
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
O jawel u fantaseert dat allochtonen bevoordeeld worden tov autochtonen als het op rechtspraak aankomt.
Of omdat de gevangenissen al zo overvol zitten dat men ze liever laat lopen dan gepast te straffen? En dat het overgrote deel van de gevangenen uit allochtonen bestaat, tja...
En de brave burger in de straat, die moet er maar zijn plan mee trekken...
Maar de uitslag van de laatste verkiezingen zal hen toch wel een koude douche hebben bezorgd, ook al doen ze zo rap mogelijk alsof het gewoon "business as usual is".
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 01:19   #439
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat is uw interpretatie van de feiten, niet die van de rechter.
Dat is de interpretatie van elke rechtgeaarde burger in dit land! Dat krapuul, zoals er overal van dat soort rondlopen in de parken, de speelpleinen, de pretparken, de zwembaden en noem maar op heeft dit door hun gedrag op de bus uitgelokt! Hoeveel bus/trambestuurders durven er geen kik meer geven als deze heren van de schepping opstappen zonder betalen, met hun poten op de banken zitten, overdreven kabaal maken enkel voor het plezier van de andere mensen op hun zenuwen te werken enz enz ??? Het gaat hier eigenlijk niet alleen om de fratsen van die Redouan maar om een meer algemeen beeld! Niet te geloven wat voor een hypocriet geleuter je hier weer moet lezen ter verdediging van dat verachtelijk vreemd gespuis...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2007, 01:27   #440
Pukkie
Burger

Pukkie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, eerlijk gezegd kan ik niet anders dan u gelijk geven. Het begint stilletjes aan een beetje genant te worden om vast te stellen hoe sommigen in deze draad, de Redouan bijna proberen af te schilderen als één of andere heilige, terwijl hij toch een mens gedood heeft. Afgaande op het verloop van deze draad begin ik te geloven dat crapuul opkomt voor het crapuul, al zullen hier nog altijd steenezels zitten die mij wel zullen tegenspreken.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be