![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij gade golle sebiet huilend in mekaars armen vallen nog.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het 'hier' is niet leuker dan 'daar'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ging met sommige af en toe is ene drinken maar die hebben hun werk altijd serieus gedaan. Voordeel was wel dat ze me kenden en wisten wat voor karakter ik had en dat ik tot zoiets niet in staat was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hihihi ook ik ken macrobiotiek ....heb zelfs den eersten macro boek hier ![]() lacto vegi, ayurvedisch .....ken ik iddd . Zekers zen der meerdere factoren ( hoopte datge dat ging schrijven ) lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, toch bedankt voor het aanbod. Kunt het eens voorstellen aan Sandy. ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 15 september 2007 om 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koel ....iederéén leert hiervan nu op w.w.w....inderdaad als de politie je een beetke kent hedde sjans anders ni hé lol . Algoe dat er nog goei flikken zen alez ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 15 september 2007 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hahaha zo emotioneel zen ik ni zenne alez kzen gelijk de meeste die da wa opkroppen mor bij een dame openbloemen of zo iet . Kobaf daarin tegen is ook een sociaal bewust mens ![]() lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() het hier & daar bestaan niet mijn zuster....het zen slechts beelden in onze hersenen. Wat is een ruimte waar geen tijd noch plaats is ......niets . Zo ook is het ' hier ' en het ' daar ' beide zijn niets . Wat is leuk ? Als ik men kat uitlach en met speel is dat leuk maar ik weet ni of dat gij da wel leuk vindt ![]() Moet ik het vertalen of ?! ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 15 september 2007 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() ah ja hé anders leven wij mannen niet en we MOGEN al zo weinig dus zeer zekers kon ge het proberen mor das een dutske dat ge traag moet aanpakken...héél traag
![]() lols....is trouwens HET enige waar ik kan van genieten op dezen aardbol die echte liefde zo die bedreven wordt in woord en spel . Laatst gewijzigd door duncan : 15 september 2007 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Minister
|
![]() Ben jij angstig van vrouwen?Zou dit de psychologie zijn van de echte nieuwe man dat geen vrouw te lang rond zich duld?
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 15 september 2007 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan natuurlijk dik verkeerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik lig met mijn ogen opengesperd en mijn hart dat bonkt...in mijn keel
ik kan niet rustig blijven, sta tien keer op per nacht...en ik wil naar buiten, naar BUITEN, het laat me niet meer los ik doe mijn jas aan en vertrek in stilte op straat wordt het draaglijker, ik zoek een café, na een paar uur word ik weer rustig en dan kan ik terug naar huis. is dat bindingsangst ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Minister
|
![]() Is dat niet hetzelfde?Het is denken dat men zijn vrijheid kwijt raakt door dat men een vrouw rond zich heb.
![]() |
#440 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |