![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Aangezien u er een persoonlijke vete van hebt gemaakt om de moslims dag in dag uit op fora aan te vallen, vermoed ik dat u een uitstekend onderzoek al hebt gepleegd waarbij u alle nodige bronnen hebt verzameld om Linda in 1 2 3 te weerleggen. Ik ben benieuwd ![]() Laatst gewijzigd door viaSanctus : 10 maart 2010 om 03:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder is het broddelwerk van Linda Bogaert al door genoeg anderen weerlegd. Ik hoef dat niet nog eens te doen. Hier alvast een voorbeeldje: Citaat:
En hier ook al Enfin, er is genoeg te vinden waar de klinkklare onzin van haar en haar mede-islamapologeten systematisch weerlegd wordt. Ze was(/is?) dan ook verbonden aan allerlei onschuldig lijkende en zogenaamd onafhankelijke instituten, die bij nadere beschouwing niet zo onschuldig lijkend en al helemaal niet onafhankelijk bleken en blijken te zijn. Stuk voor stuk zijn die geliëerd aan en gefinanciëerd door de Eurabia-lobby van de EU. Het doel daarvan mag dan ook duidelijk zijn: de Europese burgers rijp maken voor een acceptatie van de islam zodat de EU op termijn de plannen tot uitbreiding met Noord-Afrika en het Midden-Oosten makkelijker door de strot van de burgers zal kunnen rammen. Een Linda Bogaert is een instrument van de EU, een nuttige idioot voor diegenen die een heel continent kapot willen maken. Hopla, u bent wederom iemand die de islam gelijkstelt aan moslims, die een ideologie gelijkstelt aan haar aanhangers. Ik heb een probleem met de islam als ideologie, niet met moslims als zodanig. Bent u in staat dat te zien? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() Ben je bereid om alle weerleggingen van hun site te aanhoren? Ik geef je alvast 1 tip = Kijk alle (maar dan ook alle) zogenaamde koranverzen op die site eens na. Je kan makkelijk een online koran vinden. Je zal lachen bij je bevindingen ![]() ![]() Laatst gewijzigd door viaSanctus : 10 maart 2010 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mogelijk..en ik hoop! hebben ze hun sites grondig aangepast en hun valse propaganda er uit weggehaald. En heeft trouwens de Britse afdeling van ex moslims al meer dan 1 lid? Prachtig trouwens hoe u een haat predikende groep hun gebrekkige site als argument aanhaalt om een universitair onderzoek te ondermijnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |