![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat "uw god" niet veel van u moet hebben, daarom heeft hij ervoor gezorgd dat u hier geboren bent, tussen niet-moslims. U zou zich beter neerleggen bij zijn beslissing, en u gedragen zoals het een echte kaffir betaamt. Weet u wel dat ons drinkwater onherroepelijk, sinds duizenden jaren , besmet is met varkenskiemen ?! U bent onrein nu, en dit sinds uw geboorte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor mij is het hier duidelijk dat er mensen zijn die:
- Een Vlaamse God hebben! Een "eigen God eerst" zoals het hier een groot licht formuleerde... - Dit ketters zijn vanuit het standpunt van de drie monotheïstische godsdiensten Ik stel voor van hen derhalve voor godsdienstige rechtbanken te dagen en hen te excommuniceren, te stenigen, op bedevaart te sturen voor tien jaar of andere fraaie straffen naargelang het toepasselijk geloof. Gezien hun retrograde denken is het invoeren van een Heilige Inquisitie met de nodige aparatuur om hun tong losser te maken misschien aangewezen... In deze omgeving horen zij immers thuis. Als humanist vind ik hen uitlachen ook niet slecht. Ondverdraagzame domheid verdient een beetje sociale controle. Aand de gelovigen hier op het forum: "Pak de beestjes!!" Laatst gewijzigd door ericferemans : 28 oktober 2007 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
|
![]() Citaat:
En indien u ongelovig ben: leer dan eens een beetje manieren ![]() Gezien de verderfelijke gevolgen van met varkens besmet drinkwater in Belgie raadt ik onze islamitische broeders aan om inderdaad veiligheidshalve "Mekka Cola" te drinken: de gevolgen van jarenlang varkenswater te drinken zijn duidelijk nefast voor het brein ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 28 oktober 2007 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
|
![]() Citaat:
![]() ps: Onrein ? pffff ,eens onder den douch en je bent weer de reine-gans de hele dag !
![]() |
![]() |
#425 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door andev
![]() Zeker dat. Maar u bent niet vrij andere mensen daarmee lastig te vallen en te eisen dat iedereen zich aan uw wensen aanpast! Maar het gaat wellicht niet over uzelf. Waarom wil je altijd de stommiteiten van andere van je groep proberen goed te praten? Wie niet akkoord gaat met onze maatschappij en uit een vreemd land afkomstig is hoeft hier niet te blijven rondhangen en van ons profiteren + nog proberen hun willetjes, wetten en levenswijze op te dringen. Indien een moslim niet kan leven zoals een gewone Belg, die dat is sedert generaties, dan is zijn plaats niet hier maar in een moslimland. Maar ja, hij kan ons ocmw, kindergeld, leefloon enz niet meenemen, dat is het probleem... Kijk eens in der spiegel, een praat eens met jezelf ! Is dat je antwoord, Lincoln??? Doe eens een serieuze poging om er op een zinnige manier op te antwoorden, anders ga ik nog denken dat ik gelijk heb! |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat die "mekka-cola" betreft: dat ze zich daar ook maar mee wassen ineens.Ik zie een goede moslims zich niet wassen met varkenskiemen bevattend water. Ook niet vergeten: dat water verdampt, en valt terug naar beneden in vorm van regen! Vrienden moslims, vooral niet buitenkomen als het regent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou er dan mis zijn met het aanbidden van een "Vlaamse god" ? Toch juist hetzelfde? Zet u nu niks in uw hoofd, ik geloof daar allemaal niet in, maar stommer als in een joodse, arabische of welk soort buitenlandse god geloven is dat zeker niet. Zoals ik reeds zei, als u echt hulp en bijstand nodig hebt van almachtige, niet-menselijke wezens met buitengewone talenten, kunt u zich evengoed in de noordse mythologie verdiepen, en de goden van uw eigen voorouders aanbidden. Dus: Eigen God Eerst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Houdt uw beestjes maar en pak ze zelf" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. waarom pretenderen ze als het er op aan komt steeds te kiezen voor eigen nationaliteit ? 3. waarom willen ze dan toch bijna altijd begraven worden in hun "thuisland" ? 4. waarom bemoeien jongeren zich dan met interne problemen van Turkije ? 5. waarom moeten die "Belgen" in manifestaties eigendommen vernielen van Armeniers ? of vergeet jij dan automatisch of blindelings ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik herinner mij daar ook nog iets van...
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zou me niet verbazen moest lincoln nu aan de één of andere boom hangen.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 28 oktober 2007 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een Marokkaan, die trouwens nog een Marokkaans paspoort bezit, of een Turk, die in zijn eigen land nog dienstplichtig is, in België geboren is, dat het ook een Belg IS. Ook al hebben een bende debielen wetten uitgevaardigt die zeggen van wél! Er bestaat namelijk nog iets als "onrechtvaardige, onjuiste" wetten. In alle landen. Kijk bvb naar die 7000 zweepslagen-veroordeling, toffe wet hé ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze volgens jou dan toch echte Belgen zijn, waarom zijn dan die taalcursussen dan nog nodig? Het lijkt wel dat er tegenwoordig meer taalbaden zijn dan zwembaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() het water dat uit uw douche komt, is water dat uit de grond komt.Sinds onheuglijke tijden worden in dit land varkens gekweekt,en gegeten...Hun uitwerpselen, en die van de varkenvlees-eters lossen op in de grond, komen in het water terecht, en vandaar in de planten en granen, water verdampt, komt in de wolken terecht, regent terug naar beneden, recht op uw koppeke. U drinkt, kookt, wast u met door varkenskiemen aangetast water. Zelfs in de lucht die u inademt zit waterstof. U ademt dus varkenskiemen. Door vrijwillig in een land te leven, waar varkens gewoon deel uitmaken van het dagelijkse leven, en dit enkel uit gemakzucht en winstbejag, omdat we in het westen rijker zijn, hebt u uw ticket voor het islamietisch paradijs kwijtgespeeld... Trouwens, om van winstbejag te spreken: al een nagedacht over ons papiergeld, al die bankbiljetten die als het ware kiemen en microben opzuigen, en in hoeveel varkensetende mensen die al terecht gekomen zijn ? Ik zou daar maar afblijven moest ik van u zijn. Weet u wat mijn persoonlijk verdedigingswapen is ? Een spuit, gevuld met varkensbloed, opgelost in pharmaceutische alcohol . ![]() agèza saâieda! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er al wel meer over nagedacht, en vooral gezien, gelezen en gehoord hoe het eraan toe gaat met velen van die "hier geboren Belgen" van vreemde afkomst! Het is wellicht omdat ze zich zo erg Belg voelen dat bvb vele Belgische Turken, Belgische Marokkanen ea per se een bruid uit hun land van oorsprong halen liever dan hier een Belgisch (echt-) Turks-Belgisch of Marokkaans-Belgisch meisje te kiezen dat bezig is met Belg worden! En waarom dat "dringend"? Verwacht je binnenkort een allesomvattende invasie van "Belgen"? Eventjes er aan toevoegen: ik heb niets tegen vreemdelingen die hier de boel niet komen verzieken, of bijna uitsluitend voor kosten en problemen zorgen enz Mensen waar je het goed kunt mee stellen, dat is geen enkel probleem, ook niet hun kleurtje of whatever! Maar ondertussen lopen er hier al teveel anderen rond die best zo rap mogelijk weer zouden ophoepelen! Misschien kun jij er ook eens "dringend" over nadenken in hoeverre ik gelijk heb... |
|
![]() |
![]() |