Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2007, 21:40   #421
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik ben vrij om te kiezen wie ik aanbid en wie niet.
Ik geloof dat "uw god" niet veel van u moet hebben, daarom heeft hij ervoor gezorgd dat u hier geboren bent, tussen niet-moslims. U zou zich beter neerleggen bij zijn beslissing, en u gedragen zoals het een echte kaffir betaamt. Weet u wel dat ons drinkwater onherroepelijk, sinds duizenden jaren , besmet is met varkenskiemen ?! U bent onrein nu, en dit sinds uw geboorte.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 09:33   #422
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Voor mij is het hier duidelijk dat er mensen zijn die:
- Een Vlaamse God hebben! Een "eigen God eerst" zoals het hier een groot licht formuleerde...
- Dit ketters zijn vanuit het standpunt van de drie monotheïstische godsdiensten

Ik stel voor van hen derhalve voor godsdienstige rechtbanken te dagen en hen te excommuniceren, te stenigen, op bedevaart te sturen voor tien jaar of andere fraaie straffen naargelang het toepasselijk geloof.

Gezien hun retrograde denken is het invoeren van een Heilige Inquisitie met de nodige aparatuur om hun tong losser te maken misschien aangewezen... In deze omgeving horen zij immers thuis.
Als humanist vind ik hen uitlachen ook niet slecht. Ondverdraagzame domheid verdient een beetje sociale controle.

Aand de gelovigen hier op het forum: "Pak de beestjes!!"

Laatst gewijzigd door ericferemans : 28 oktober 2007 om 09:41.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 09:36   #423
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ik geloof dat "uw god" niet veel van u moet hebben,

blablabla bla...

U bent onrein nu, en dit sinds uw geboorte.
Ga eens met uw pastoor, rabbijn of imman spreken. Ze gaan u uitleggen wat uw straf is voor dergelijke nonsens.
En indien u ongelovig ben: leer dan eens een beetje manieren

Gezien de verderfelijke gevolgen van met varkens besmet drinkwater in Belgie raadt ik onze islamitische broeders aan om inderdaad veiligheidshalve "Mekka Cola" te drinken: de gevolgen van jarenlang varkenswater te drinken zijn duidelijk nefast voor het brein

Laatst gewijzigd door ericferemans : 28 oktober 2007 om 09:43.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:45   #424
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Ik geloof dat "uw god" niet veel van u moet hebben, daarom heeft hij ervoor gezorgd dat u hier geboren bent, tussen niet-moslims. U zou zich beter neerleggen bij zijn beslissing, en u gedragen zoals het een echte kaffir betaamt. Weet u wel dat ons drinkwater onherroepelijk, sinds duizenden jaren , besmet is met varkenskiemen ?! U bent onrein nu, en dit sinds uw geboorte.
Ten eerste hoe weet u dat allah niet barmhartig is tov de ongelovigen hier in belgie, ik kan zelfs zeggen dat door zijn barmhartigheid tov ongelovigen dat ik hier geboren ben !

ps: Onrein ? pffff ,eens onder den douch en je bent weer de reine-gans de hele dag !
Oud 28 oktober 2007, 13:56   #425
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Ten eerste hoe weet u dat allah niet barmhartig is tov de ongelovigen hier in belgie, ik kan zelfs zeggen dat door zijn barmhartigheid tov ongelovigen dat ik hier geboren ben !

ps: Onrein ? pffff ,eens onder den douch en je bent weer de reine-gans de hele dag !
Douche met varkenskiemen... rein... ahum

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 16:12   #426
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door andev
Zeker dat.
Maar u bent niet vrij andere mensen daarmee lastig te vallen en te eisen dat iedereen zich aan uw wensen aanpast!
Maar het gaat wellicht niet over uzelf. Waarom wil je altijd de stommiteiten van andere van je groep proberen goed te praten? Wie niet akkoord gaat met onze maatschappij en uit een vreemd land afkomstig is hoeft hier niet te blijven rondhangen en van ons profiteren + nog proberen hun willetjes, wetten en levenswijze op te dringen.
Indien een moslim niet kan leven zoals een gewone Belg, die dat is sedert generaties, dan is zijn plaats niet hier maar in een moslimland.
Maar ja, hij kan ons ocmw, kindergeld, leefloon enz niet meenemen, dat is het probleem...

Kijk eens in der spiegel, een praat eens met jezelf !

Is dat je antwoord, Lincoln???
Doe eens een serieuze poging om er op een zinnige manier op te antwoorden, anders ga ik nog denken dat ik gelijk heb!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 16:18   #427
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Maar u bent niet vrij andere mensen daarmee lastig te vallen en te eisen dat iedereen zich aan uw wensen aanpast!
Maar het gaat wellicht niet over uzelf. Waarom wil je altijd de stommiteiten van andere van je groep proberen goed te praten? Wie niet akkoord gaat met onze maatschappij en uit een vreemd land afkomstig is hoeft hier niet te blijven rondhangen en van ons profiteren + nog proberen hun willetjes, wetten en levenswijze op te dringen.
Indien een moslim niet kan leven zoals een gewone Belg, die dat is sedert generaties, dan is zijn plaats niet hier maar in een moslimland.
Maar ja, hij kan ons ocmw, kindergeld, leefloon enz niet meenemen, dat is het probleem...
Je vergeet dat de grote meerderheid van de mensen waarover je spreekt niet uit een ander land komen, maar hier geboren werden, en dus even goed "gewone Belgen" zijn als jij: je moet je te enge en achterhaalde definitie van "ons" en van "gewone Belg" dus toch eens (en dringend!) herzien.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 18:11   #428
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je vergeet dat de grote meerderheid van de mensen waarover je spreekt niet uit een ander land komen, maar hier geboren werden, en dus even goed "gewone Belgen" zijn als jij: je moet je te enge en achterhaalde definitie van "ons" en van "gewone Belg" dus toch eens (en dringend!) herzien.
Ik denk dat jij jouw mening maar eens moet herzien. Bekijk de berichtgeving over de betogende Turkse Belgen en je ziet onmiddellijk wat voor "gewone Belgen" dat zijn. Behalvr hun identiteitskaart is daar niets Belgisch aan. En daar denken ze zelf zo over.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 18:57   #429
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
- Een Vlaamse God hebben! Een "eigen God eerst" zoals het hier een groot licht formuleerde...
- Dit ketters zijn vanuit het standpunt van de drie monotheïstische godsdiensten

Ik stel voor van hen derhalve voor godsdienstige rechtbanken te dagen en hen te excommuniceren, te stenigen, op bedevaart te sturen voor tien jaar of andere fraaie straffen naargelang het toepasselijk geloof.

Gezien hun retrograde denken is het invoeren van een Heilige Inquisitie met de nodige aparatuur om hun tong losser te maken misschien aangewezen... In deze omgeving horen zij immers thuis.
Als humanist vind ik hen uitlachen ook niet slecht. Ondverdraagzame domheid verdient een beetje sociale controle.

Ketters...Een woord recht uit de middeleeuwen, terug opgegraven door een "linkse" moslim-slippendrager van het onreinste rioolwater...
Oud 28 oktober 2007, 19:01   #430
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga eens met uw pastoor, rabbijn of imman spreken. Ze gaan u uitleggen wat uw straf is voor dergelijke nonsens.
En indien u ongelovig ben: leer dan eens een beetje manieren

Gezien de verderfelijke gevolgen van met varkens besmet drinkwater in Belgie raadt ik onze islamitische broeders aan om inderdaad veiligheidshalve "Mekka Cola" te drinken: de gevolgen van jarenlang varkenswater te drinken zijn duidelijk nefast voor het brein
Ik hou mij niet op met priesters en andere vertegenwoordigers van de Drie Druwelijkste Godsdiensten ter wereld.
Wat die "mekka-cola" betreft: dat ze zich daar ook maar mee wassen ineens.Ik zie een goede moslims zich niet wassen met varkenskiemen bevattend water. Ook niet vergeten: dat water verdampt, en valt terug naar beneden in vorm van regen! Vrienden moslims, vooral niet buitenkomen als het regent
Oud 28 oktober 2007, 19:03   #431
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Precies! d�*t verstaan ze blijkbaar niet.
Oud 28 oktober 2007, 19:35   #432
forumspook
Banneling

Standaard Eigen God Eerst

Citaat:

Ik stel voor van hen derhalve voor godsdienstige rechtbanken te dagen en hen te excommunicer
u zegt daar zoiets, eric! De god der joden, de fameuze "Yahwé", die ook de god van Jezus christus was, en dus later de god van alle christenen, én van de moslims geworden is, is die niet zijn carrière begonnen als Joodse god ? (De joden waren /zijn het uitverkoren volk, en meer zo van die zever.) Als stam-god dus, van een samenraapsel woestijnherders, die dan ook nog veel afgezien hebben van de egyptenaren.
Wat zou er dan mis zijn met het aanbidden van een "Vlaamse god" ? Toch juist hetzelfde? Zet u nu niks in uw hoofd, ik geloof daar allemaal niet in, maar stommer als in een joodse, arabische of welk soort buitenlandse god geloven is dat zeker niet. Zoals ik reeds zei, als u echt hulp en bijstand nodig hebt van almachtige, niet-menselijke wezens met buitengewone talenten, kunt u zich evengoed in de noordse mythologie verdiepen, en de goden van uw eigen voorouders aanbidden.
Dus: Eigen God Eerst
Oud 28 oktober 2007, 19:46   #433
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:

Er wordt in naam van onze Vlaamse God niet gedood, vermoord, verkracht, gestenigd, gemarteld...

"Houdt uw beestjes maar en pak ze zelf"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 19:51   #434
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1. waarom hebben ze dan steeds de dubbele nationaliteit ?
2. waarom pretenderen ze als het er op aan komt steeds te kiezen voor eigen nationaliteit ?
3. waarom willen ze dan toch bijna altijd begraven worden in hun "thuisland" ?
4. waarom bemoeien jongeren zich dan met interne problemen van Turkije ?
5. waarom moeten die "Belgen" in manifestaties eigendommen vernielen van Armeniers ?

of vergeet jij dan automatisch of blindelings ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 28 oktober 2007, 19:58   #435
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pietje? Nog vragen?
ik herinner mij daar ook nog iets van...
Oud 28 oktober 2007, 20:40   #436
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Het zou me niet verbazen moest lincoln nu aan de één of andere boom hangen.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 28 oktober 2007 om 20:40.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 22:37   #437
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest ik nu toevallig in Algerië geboren zijn, zou ik dan Algeriër zijn ? Waarom hebben ze in dat land dan al die "Fransen" buitengesmeten in 1962, die daar toch geboren waren ? Evenals hun ouders, en hun grootouders, en hun overgrootouders, en hun overovergrootouders ?
Het is niet omdat een Marokkaan, die trouwens nog een Marokkaans paspoort bezit, of een Turk, die in zijn eigen land nog dienstplichtig is, in België geboren is, dat het ook een Belg IS. Ook al hebben een bende debielen wetten uitgevaardigt die zeggen van wél!
Er bestaat namelijk nog iets als "onrechtvaardige, onjuiste" wetten. In alle landen. Kijk bvb naar die 7000 zweepslagen-veroordeling, toffe wet hé ?
Oud 29 oktober 2007, 01:26   #438
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vergeet dat de grote meerderheid van de mensen waarover je spreekt niet uit een ander land komen, maar hier geboren werden, en dus even goed "gewone Belgen"

Als ze volgens jou dan toch echte Belgen zijn, waarom zijn dan die taalcursussen dan nog nodig?
Het lijkt wel dat er tegenwoordig meer taalbaden zijn dan zwembaden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2007, 08:39   #439
forumspook
Banneling

Standaard Alarm! Varkens!

Citaat:

Nee, Lincoln
het water dat uit uw douche komt, is water dat uit de grond komt.Sinds onheuglijke tijden worden in dit land varkens gekweekt,en gegeten...Hun uitwerpselen, en die van de varkenvlees-eters lossen op in de grond, komen in het water terecht, en vandaar in de planten en granen, water verdampt, komt in de wolken terecht, regent terug naar beneden, recht op uw koppeke. U drinkt, kookt, wast u met door varkenskiemen aangetast water. Zelfs in de lucht die u inademt zit waterstof. U ademt dus varkenskiemen. Door vrijwillig in een land te leven, waar varkens gewoon deel uitmaken van het dagelijkse leven, en dit enkel uit gemakzucht en winstbejag, omdat we in het westen rijker zijn, hebt u uw ticket voor het islamietisch paradijs kwijtgespeeld...
Trouwens, om van winstbejag te spreken: al een nagedacht over ons papiergeld, al die bankbiljetten die als het ware kiemen en microben opzuigen, en in hoeveel varkensetende mensen die al terecht gekomen zijn ? Ik zou daar maar afblijven moest ik van u zijn.
Weet u wat mijn persoonlijk verdedigingswapen is ? Een spuit, gevuld met varkensbloed, opgelost in pharmaceutische alcohol .

agèza saâieda!
Oud 29 oktober 2007, 10:04   #440
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En jij gaat er veel te gemakkelijk van uit dat een baby van een vreemdeling die hier geboren is, of zelfs tijdens een vliegtuigtocht naar België, in een Belgisch vliegtuig, hier vanzelfsprekend een Belg is van zodra hij/zij op Belgische bodem terecht komt! Dat zijn geen "gewone Belgen"! Een gewone Belg, dat moet je worden terwijl je je hier assimileert tussen de andere Belgen en leeft zoals hen! Beweert men niet dat de 3de generatie van bepaalde "Belgen" minder assimileert dan hun voorgangers, met alle gevolgen en toekomstperspectieven die dat meebrengt?
Ik heb er al wel meer over nagedacht, en vooral gezien, gelezen en gehoord hoe het eraan toe gaat met velen van die "hier geboren Belgen" van vreemde afkomst! Het is wellicht omdat ze zich zo erg Belg voelen dat bvb vele Belgische Turken, Belgische Marokkanen ea per se een bruid uit hun land van oorsprong halen liever dan hier een Belgisch (echt-) Turks-Belgisch of Marokkaans-Belgisch meisje te kiezen dat bezig is met Belg worden!
En waarom dat "dringend"? Verwacht je binnenkort een allesomvattende invasie van "Belgen"?
Eventjes er aan toevoegen: ik heb niets tegen vreemdelingen die hier de boel niet komen verzieken, of bijna uitsluitend voor kosten en problemen zorgen enz Mensen waar je het goed kunt mee stellen, dat is geen enkel probleem, ook niet hun kleurtje of whatever! Maar ondertussen lopen er hier al teveel anderen rond die best zo rap mogelijk weer zouden ophoepelen!
Misschien kun jij er ook eens "dringend" over nadenken in hoeverre ik gelijk heb...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be