![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4383 |
Europees Commissaris
|
![]() En serieus, Het Oosten, voelt u de term "maffioso" al als een persoonlijke aanval aan?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#4384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof er geen smeet van dat hij N.VA'ers uit de wind zet. |
|
![]() |
![]() |
#4386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4387 |
Europees Commissaris
|
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#4388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4389 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, het gemis aan intelligentie is bij wijlen misdadig onhoudbaar.
![]() |
![]() |
#4390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn kritiek op immigratie was dan ook eindelijk eens anders dan dat standaard riedeltje van de VB aanhangers. Nee, juichen om zijn permanente verbanning is alles behalve correct. We zouden in diepe rouw moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
#4392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn kritiek op immigratie was dan ook eindelijk eens anders dan dat standaard riedeltje van de VB aanhangers. Nee, juichen om zijn permanente verbanning is alles behalve correct. We zouden in diepe rouw moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
#4393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum is een Vlaams-nationalistisch broedsel . Men heeft dat zo gecamoufleerd dat niemand er achter zou komen. Het is eigenlijk een spreekbuis voor de Vlaams-nationalisten. Het wordt ook gesponsord door vrij rechtse krachten. En de Vlaams-nationalisten wordt hier een hand boven het hoofd gehouden op een zeer subtiele manier. U dacht toch niet dat dit forum 'neutraal' was? Want als u dit denkt, dan bent u wat of zelfs heel wat lichtgelovig.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:08. |
![]() |
![]() |
#4394 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 30 mei 2014 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
#4395 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#4396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#4397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zogezegd 'neutraal' forum moet de indruk geven open te staan voor iedereen. En dat doet dit forum ook. Maar uiteindelijk is dit maar schijn.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:16. |
![]() |
![]() |
#4399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#4400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: