![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#44001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om een of andere reden is de militaire logistiek tussen de Krim en Rusland,en naar ik net nog lees tussen de Krim en het Oekrainse vasteland de laatste tijd nogal aan het verminderen...
Ik weet ook niet hoe dat komt.(*NOT*)..... Het is nochtans allemaal strak onder controle van de Zwarte Zee Vloot en het 2de machtigste leger op deze planeet? Ze hebben zelfs gevechtsdolfijnen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals dat bij ons in west europa geldig is en bv ook bij ons in België. Aan de universiteit van Gent, Antwerpen of Leuven doceert men ook geen vakken in het frans. Willen studenten onderling frans spreken, kan dat uiteraard. Dat is toch vergelijkbaar met wat Oekraine doet met russisch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 augustus 2023 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zagen hetzelfde ook met het Patriarchaat van de Russische Orthodoxe Kerk in Oekraine ,integraal deel uitmakend van de cultuur ,die grotendeels kan beschouwd worden als het "Ministerie van Religieuze Zaken van Moskou"....Nogal wat bedienaars van de liturgie steken of staken dat zelfs niet weg.... De weerbots is nu bezig..... Overigens houdt de Eu het kandidaat lid Oekraine daaromtrent begripvol maar scherp in de gaten... Binnen de meeste EU-naties hebben we zelf ook wel een zekere "cultuuroorlog" geschiedenis en daar toch een zekere "modus vivendi" op gevonden...... Laat de UKR's maar "Moskou" uit de vergelijkingen snijden,dan komt de rest wel weer in orde...... Laatst gewijzigd door kelt : 7 augustus 2023 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44006 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 augustus 2023 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44007 |
Europees Commissaris
|
![]() Los ervan dat het feitelijk onwaar is wat je beweert, snap ik jouw subonderwerpkeuze in deze draad niet. 95 procent van wat Tomm hier schrijft is rechtstreekse propaganda uit Moskou en Peking. Waarom pak je hem niet aan?
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 7 augustus 2023 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44008 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet dat gij de hypocrisie er van inziet.
![]() |
#44009 |
|
![]() De reden dat er oorlog is, is omdat zowel jij als tomm denken dat jullie 100% gelijk hebben.
![]() |
#44010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het feitelijk onwaar is moet het ook feitelijk weerlegd worden. Het volstaat niet te melden dan iets feitelijke onwaar zonder de feitelijkheden te vermelden waarop de bewering gebaseerd is.
![]() |
#44011 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als iemand op straat een prive conversatie had met iemand anders in het Russisch, werd die niet opgepakt en tot werkkampen veroordeeld. Dat is nochtans wat het betekent: Russisch spreken is verboden. Dat is dus gewoon onwaar. Zeggen: cocaine verkopen is verboden, wil zeggen dat zelfs in de prive sfeer, iemand wat cocaine ruilen tegen een briefje van 50 Euro, verboden is, en bij ons is dat waar. Als men U hiervoor oppakt, kan je veroordeeld worden. Russisch spreken is verboden impliceert dan ook dat een prive conversatie verboden is in het Russisch. Dat is feitelijk fout. Dat was niet verboden. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 augustus 2023 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44015 | |
|
![]() Citaat:
Hetgeen HO beweert is klinkklare onzin.
![]() |
![]() |
#44016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met ‘verbod’ op het Russisch wordt bedoeld dat in Oekraïne alles in het werk wordt gesteld van overheidswege om inderdaad het Russisch te elimineren. Deze politiek is al lang aan de gang in Oekraïne en we dit niet inziet, is een oen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 augustus 2023 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44017 |
|
![]() Toch wel. Tesamen met alle anderen die denken dat ze 100% gelijk hebben in hun moraliteit.
![]() |
#44018 |
|
![]() Maar nee, hoog genoeg in de piramide wisten ze goed genoeg dat "democratie invoeren" een louter hondenfluitje was voor de goedgelovige gutmenschen.
![]() |
#44019 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, de russen hebben een weekendje lang militair op hun doos gekregen en namen dan maar wraak door kruisraketten op stedelijk gebied te richten. 7 doden en 80 gewonden. Hun doel : een pizzeria en een flatgebouw.
Goe bezig, die russen... https://www.theguardian.com/world/li...njuries-deaths ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 augustus 2023 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44020 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Hearts & minds (voor zover het nog haalbaar was...) van de Oekraïners gaan ze niet mee winnen, noch van de internationale gemeenschap 2. Militair verandert dit niet echt veel op het veld, misschien meer nog de vastberadenheid van de Oekraïners om te blijven vechten en intussen heb je die raketten niet afgevuurd op militaire doelwitten die misschien wel een verschil maken. Allez, hoe is het mogelijk dat er nu NOG ALTIJD Oekraïense vliegtuigen en heli's actief kunnen zijn. Als ik Rusland was, leg toch elke luchthaven in West-Oekraïne in puin? Hoe moeilijk kan dat nu zijn? Soit, er is wel meer vreemd aan de Russische militaire strategie...
![]() |