![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een broodje vis... Bweurk.
![]() Waarom is er nog geen antwoord in de Forumquiz? Hop hop! We zijn hier niet voor ons plezier! ![]()
Laatst gewijzigd door lombas : 28 oktober 2011 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Partijavatars (alle partijen), en avatars die "anti" zijn (tegen om het even wie). Ja. Zo voor de vuist weg niet. Zal het straks eens proberen. Citaat:
De huidige van Nynorsk is ook goed. Die van Voltian. Er zullen er wel veel meer zijn (Raf, circe, Pietje-Zappa, Duupje, BigF, Bovenbuur, ...). Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 oktober 2011 om 09:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() luiheid is ondergewaardeerd! ps neem je tijd voor die avatars, itt wat de anders dikwijls intelligente Lombas denkt, zijn we hier uitsluitend voor ons plezier ! ![]() pps Lombas kan daar niet aan doen hoor, hij is mismeesterd op school ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mjam! - Omdat ik niet aan Paul Martin dacht. - Omdat ik bij de derde aan een persmagnaat dacht (genre Rupert Murdoch). ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 oktober 2011 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4406 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut!
Als we het gros van de subfora negeren, dan kan dat wel kloppen.
![]() |
#4408 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe kan dit forum weer op niveau geraken volgens jou?
![]() |
#4409 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() oops, dubbel
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 28 oktober 2011 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4410 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4411 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Het forumreglement effectief toepassen.
- Meer gebruik maken van de mogelijkheid tot tijdelijke verbanningen. - De scheldthreads gewoon verwijderen. - Durven inhoudelijk in te grijpen: een thread zonder meerwaarde in een ernstig bedoeld subforum van een slotje voorzien. - Het aantal threads dat een forumlid kan aanmaken beperken (maximum 1 per dag, 10 per maand bijvoorbeeld). - Posts van dubbelnicks van permanent verbannen leden verwijderen (ze doen het soms wel, soms niet). Ik wil geen kritiek uiten op de moderatie, want het is een onbetaalde rotjob, en ik zou het voor geld niet willen doen. Wat mij betreft gebruik ik nu meer en meer de negeerlijst, en blijf weg uit de goorste regioenen van dit forum.
![]() |
#4413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken. Irl zit ik meestal met dezelfde soort mensen, met vaak een gelijkaardige achtergrond, gelijkaardige sociale positie, enz ... Een forum zoals dit biedt een venster op wat mensen die ik niet dagelijks tegenkom over politieke en maatschappelijke problemen te vertellen hebben. Dat is heel verrijkend (niet ironisch bedoeld). Op dit ogenblik vervult dit forum deze rol niet. Integendeel, als het echte België/Vlaanderen op dit forum leek, als ik met de haat en de onmenselijkheid die ik hier dagelijks lees irl geconfronteerd zou worden, dan zou ik sito presto onze koffers pakken en naar Canada, Australië of zo vertrekken.
![]() |
![]() |
#4414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, natuurlijk dan.
![]() |
#4415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heel West Europa lijkt stillaan op dit forum, Vuursteentje, en zeker in Vl/B? is klagen en zagen een tweede natuur geworden echt ergerlijk, het doet me denken aan Polen begin jaren 80 ... (die Polen konden toen ook niks anders dan klagen en kankeren) ... trek uw conclusie en stel het niet te lang uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4416 |
Banneling
|
![]() Goeiemorgen Firestone.
( hèhè ik word nog ooit beleefd op m'n oude dag ) Hoeveel generaties tussen jou en David HaLevi Segal ? Zou het Canada worden of Australië ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4417 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik kom speciaal op pbe voor mijn depressiva ... ![]()
![]() |
![]() |
#4418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie morgen.
Slecht voor je Dr. House imago. ![]() Als David HaLevi Segal generatie 1 is, dan ben ik generatie 12. Moeilijke keuze. Wellicht Canada (toch gemakkelijker om af en toe in New York City te gaan shoppen ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 oktober 2011 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4419 |
Banneling
|
![]() Mag men volgens de Gedekte Tafel gekke bekken trekken nr babies ?
( honestly, ik heb me daar zorgen over gemaakt, over die opmerking van mij, was die wel koosjer ? ) Laatst gewijzigd door Knipp : 1 november 2011 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn psak din is dan ook: ja, het mag.
![]() |