![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
White Lotus 3 is uitstekend.
|
|
|
|
#4423 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zitten daar behalven hun series ook veel films op ? Bij Apple TV zetten ze weinig nieuw bij eerlijk gezegd. ik heb dat abonnement genomen om die serie over de 8' luchtmacht te zien. (ik had den boek al gelezen). dan Slow Horses wat ik geniaal vond. ah en nog een paar goei films. maar daarna... Amazon Prime, ja daar zit ook goed materiaal tussen, maar den helft van den tijd in t Frans, ... dat ze daar bij Amazon ons niet gewoon bij Amazon holland zettten en de walen bij Amazon france. dat snap ik eerlijk gezegd niet, dikke besparing. |
|
|
|
|
|
|
#4424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1 Met reclame 2 Zonder reclame 3 4K en 4 toestellen ipv 2 Ik heb de tweede genomen en jaarlijks is het 20% goedkoper. Je kan ook een maandelijks nemen en het opzeggen als je alles gezien hebt Niet veel films, maar hun series zijn uitstekend. Momenteel heb ik er niet zoveel aan omdat ik de oudere al op Play More zag. Apple heb ik niet. En Prime inderdaad, weinig Nederlandse ondertiteling maar het betert.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 april 2025 om 23:04. |
|
|
|
|
|
|
#4425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ik zit liever naar films te kijken. Ik ga eens moeten zoeken of ze Turner Classic Movie of iets dergelijks niet ergens aanbieden. of MGM of iets dergelijks en dan vliegt Apple TV buiten. |
|
|
|
|
|
|
#4426 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De reportage over Stevaert bekeken. Bah. Ze maken er bijna een heilige van. Goede dingen gedaan ? Wat ? Die vent heeft de bevolking enkel enorm enorm veel belastinggeld gekost. Een beetje verkrachten was toen normaal. Mijn gat. Waarom zegt men dat toch steeds over de tijd voor #metoo. Normale mensen hebben genoeg aan een woord, een gebaar, een beweging, om te stoppen, niet verder te gaan, als er bij de ander twijfel is of geen zin. Seks is altijd aftasten maar Stevaert die tastte toe. Stevaert was een ordinaire verkrachter die van onder een verdiende straf is gemuisd, niet iemand die beter had verdiend.
|
|
|
#4427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Spijtig dat m zelfmoord gepleegd heeft want eigenlijk had hij in den bak moeten zitten steve stunt. |
|
|
|
|
|
|
#4428 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In België is het altijd de verkeerspolitie?
Aaah ja, wat fraudeurs. We moeten rot zijn. En in Duitsland is het altijd de huisvredebreuk politie? Prop je schouders maar al vol met brol. We gaan ons wat breed maken. |
|
|
|
|
|
#4429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een beeldeken van de bomma. Dienen kitsch.
|
|
|
|
|
|
#4430 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#4431 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hebben ze niet veel gelezen. Gelijk in de vuilbak gegooid. Teveel zout; in de vuilbak ermee.
![]() |
|
|
|
|
|
#4433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nuchter zijn brengt niets op, anders dan meer stress.
Stomme kutbureaucraten
|
|
|
#4435 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze nacht gedroomd dat ik coke aan het snuiven was. WTF?!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#4436 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaag heeft men mij boomer genoemd.
|
|
|
#4437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(tot zover de automatische waakinrichting). (voor de niet ingewijden, dat is een systeem dat ge iedere x tijd half of volledig moet indrukken om het systeem ervan te vergewissen of ge nog wel wakker zijt en dus niet dood in uw stuurpost zit. |
|
|
|
|
|
|
#4439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4440 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Van vrachtwagens, die elkaar op de snelweg proberen in te halen. Ze moesten dat wereldwijd verbieden.
|
|
|