Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2023, 05:09   #45041
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad voer voor ofwel de Staatsveiligheid, ofwel de Psychiatrie.
In beide gevallen wordt incarceratie aangeraden, medische of criminele.
Dat is wel interessant, zo door de mand vallen. Net als liberaal zou U mij dus graag vervolgd zien en in de gevangenis wegens de mening die ik uit. Ook Oekraieners die tegen het regime zijn wil u dus opsluiten en vervolgen. En zo kennen we onze "freedom and democracy" adepten. "Freedom and democracy" enkel voor de rijke elite en deze die het met hen eens zijn.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 05:15   #45042
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Vertaald van https://warnews247.gr/ora-miden-gia-...-epicheirisis/

Als dit waar is gaat het om een NATO aanval op Rusland. Men kan er inderdaad van uitgaan dat Oekraïne meer en meer enkel in naam deze oorlog leidt. Het evolueert naar een NATO Rusland oorlog.
Het logische gevolg daarvan is dat de Russen ook proxies mogen gebruiken om het Westen aan te vallen. Voorlopig doen ze dit enkel nog onrechtstreeks in Afrika, maar ik ben 100 % zeker dat ze ook groeperingen zullen steunen en bewapenen die aanslagen willen plegen in het Westen. Het ene plezier is het andere waard he.

Een echte open NAVO Rusland oorlog zie ik niet gebeuren. Gewoon omdat dit de vernietiging van Rusland en het Westen betekent. Wel allerhande "spelletjes" zoals tijdens de koude oorlog. Maar de Russen kunnen ook spelen, en het Westen een koekje van eigen deeg geven.
Het zou mij bvb.niet verwonderen moest bvb. Hezbollah een zeer gerichte aanslag plegen tegen een Amerikaanse generaal of een Europees bedrijf dat wapens levert aan Israel op Europees grondgebied. Met Russische knowhow, wapens en hulp gaat een hele nieuwe wereld open voor zulk soort organisaties. Ook bvb. NaVO officieren die hulp boden bij aanslagen tegen Russisch grondgebied. De Russen zullen hen opsporen en verdelgen, nu of binnen 30 jaar maar de Russen vergeten en vergeven nooit. Ze zullen vanaf nu bang moeten zijn van hun schaduw, en zijn nergens nog veilig. Hetzelfde geldt ook voor de kopstukken van het Kiev regime.

Zij zullen het lot ondergaan van Berezovsky, een van de wreedste en machtigste maffiosi van Rusland in de jaren 90, die talloze mensen heeft laten ombrengen. Zoals ik al zei Russen vergeten en vergeven nooit.

Berezovsky was found dead in his home, Titness Park, at Sunninghill, near Ascot in Berkshire, on 23 March 2013.[22] A post-mortem examination found that his death was consistent with hanging and that there were no signs of a violent struggle.[23] However, the coroner at the inquest into Berezovsky's death later recorded an open verdict.[24]

https://en.wikipedia.org/wiki/Boris_...y_(businessman)

Laatst gewijzigd door tomm : 4 september 2023 om 05:37.
Oud 4 september 2023, 05:15   #45043
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat is wel interessant, zo door de mand vallen. Net als liberaal zou U mij dus graag vervolgd zien en in de gevangenis wegens de mening die ik uit. Ook Oekraieners die tegen het regime zijn wil u dus opsluiten en vervolgen. En zo kennen we onze "freedom and democracy" adepten. "Freedom and democracy" enkel voor de rijke elite en deze die het met hen eens zijn.
Gij zou wel willen hè, als verdediger van Russisch ongedierte? Pech voor jouw species: Niks 'freedom of democary'.
Komaan tomm, probeer nog ne keer.
Oud 4 september 2023, 05:30   #45044
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Gij zou wel willen hè, als verdediger van Russisch ongedierte? Pech voor jouw species: Niks 'freedom of democary'.
Komaan tomm, probeer nog ne keer.
Uiteraard is "freedom and democracy" een leugen van formaat, toch bedankt om dat nog even te bevestigen.
Oud 4 september 2023, 05:39   #45045
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Het gevaarlijke aan Tomm is dat hij geen troll is, maar meent wat hij schrijft. Dat maakt hem een collaborateur. De Belgische inlichtingendienst zou hem in de gaten moeten houden, evenals de PVDA en delen van het VB.
In realiteit echter een gefrustreerde aandachtzoeker.
Ik opteer voor collocatie op medische bewezen grond.
Oud 4 september 2023, 05:49   #45046
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het logische gevolg daarvan is dat de Russen ook proxies mogen gebruiken om het Westen aan te vallen. Voorlopig doen ze dit enkel nog onrechtstreeks in Afrika, maar ik ben 100 % zeker dat ze ook groeperingen zullen steunen en bewapenen die aanslagen willen plegen in het Westen. Het ene plezier is het andere waard he.

Een echte open NAVO Rusland oorlog zie ik niet gebeuren. Gewoon omdat dit de vernietiging van Rusland en het Westen betekent. Wel allerhande "spelletjes" zoals tijdens de koude oorlog. Maar de Russen kunnen ook spelen, en het Westen een koekje van eigen deeg geven.
Het zou mij bvb.niet verwonderen moest bvb. Hezbollah een zeer gerichte aanslag plegen tegen een Amerikaanse generaal of een Europees bedrijf dat wapens levert aan Israel op Europees grondgebied. Met Russische knowhow, wapens en hulp gaat een hele nieuwe wereld open voor zulk soort organisaties. Ook bvb. NaVO officieren die hulp boden bij aanslagen tegen Russisch grondgebied. De Russen zullen hen opsporen en verdelgen, nu of binnen 30 jaar maar de Russen vergeten en vergeven nooit. Ze zullen vanaf nu bang moeten zijn van hun schaduw, en zijn nergens nog veilig. Hetzelfde geldt ook voor de kopstukken van het Kiev regime.

Zij zullen het lot ondergaan van Berezovsky, een van de wreedste en machtigste maffiosi van Rusland in de jaren 90, die talloze mensen heeft laten ombrengen. Zoals ik al zei Russen vergeten en vergeven nooit.

Berezovsky was found dead in his home, Titness Park, at Sunninghill, near Ascot in Berkshire, on 23 March 2013.[22] A post-mortem examination found that his death was consistent with hanging and that there were no signs of a violent struggle.[23] However, the coroner at the inquest into Berezovsky's death later recorded an open verdict.[24]

https://en.wikipedia.org/wiki/Boris_...y_(businessman)
Of een ander mooi voorbeeld:
On 15 October 1959, Bandera collapsed outside of Kreittmayrstrasse 7 in Munich and died shortly thereafter. A medical examination established that the cause of his death was poisoning by cyanide gas.[104][105] On 20 October 1959, Bandera was buried in the Waldfriedhof (lit.?'woodland cemetery') in Munich.[106] His wife and three children moved to Toronto, Canada.[107]
https://en.wikipedia.org/wiki/Stepan_Bandera

Op dat vlak zijn deRussische veiligheidsdiensten het best te vergelijken met de Mossad. Wie Rusland kwaad gedaan heeft zullen ze vinden, en die zal niet ontsnappen aan zijn lot, waar ook ter wereld die zich bevindt.

Laatst gewijzigd door tomm : 4 september 2023 om 05:53.
Oud 4 september 2023, 05:55   #45047
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In realiteit echter een gefrustreerde aandachtzoeker.
Ik opteer voor collocatie op medische bewezen grond.
Moest ik aandacht zoeken zou ik mijn eigen naam gebruiken, geen pseudoniem.
Dus ik onthoud dat U mensen die het niet met U eens zijn vergelijkt met bepaalde diersoorten en wil opsluiten.

Laatst gewijzigd door tomm : 4 september 2023 om 05:56.
Oud 4 september 2023, 06:23   #45048
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Is het oorlog schatje? Hebben we de oorlog verklaard? Heeft de extremistische denktank CATO INSTITUUT al een verklaring terzake afgelegd? Ik denk het niet. En mocht het straks toch in die richting evolueren zullen in de eerste plaats de weerloze vazallen naar de slachtbank gebracht worden. De echte collabo's zijn diegenen die hun eigen continent verraden.
nu ik zo al 20 jaar een meubel ben op politics,kan ik u meegeven dat er daar weldegelijk iets bestaat als een soort meekijken van inlichtingendienst
dat we in belgie een riume tolerantie hebben, is een feit

Hier kan je schrijven dat Putin een zot is.
en hier kan je schrijven dat Putin de beste is in de wereld.

De twee meningen mogen bestaan, en je kan erover discuteren idd
EN feit is in RU kan je één van de twee meningen niet geven, en dat zitten TOmm en Co te verdedigen als 'democratie, vrijheid, etc'

Bewijs: Prizoghin... die volgens Tomm en Co afgemaakt is door het weste ? of hoe is zijn vliegtuig zo geprogrammeerd uit de lucht gevallen ?

Dus aangezien je in RU niet democratisch tegen Putin kan zijn, is dat een bewijs dat daar geen democratie is,maar een dictatuur;. hoe eenvoudig kan dat zijn

Laatst gewijzigd door brother paul : 4 september 2023 om 06:25.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 06:28   #45049
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het logische gevolg daarvan is dat de Russen ook proxies mogen gebruiken om het Westen aan te vallen.
Ge zegt dat geregeld, maar van wie moeten de Russen toelating krijgen ? Wie geeft hen "rechten en permissies" om dingen mogen te doen en niet ?

Xi ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 06:37   #45050
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ge zegt dat geregeld, maar van wie moeten de Russen toelating krijgen ? Wie geeft hen "rechten en permissies" om dingen mogen te doen en niet ?

Xi ?
vaneigens Xi op zijnen draak.
Putin en zijnen Baloo zijn d' er niks tegen!

Oud 4 september 2023, 08:26   #45051
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Unhappy

Citaat:
vaneigens Xi op zijnen draak.
Putin en zijnen Baloo zijn d' er niks tegen!

Xi kijkt met Aziatisch geduld de kat uit de boom.
Hij probeert zoveel mogelijk te PROFITEREN van Poetin's stommiteit.
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 10:01   #45052
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Xi ?
Logisch gevolg van de acties van het Westen. Als jij mij slaat, heb ik het recht om terug te slaan..
Oud 4 september 2023, 10:15   #45053
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Logisch gevolg van de acties van het Westen. Als jij mij slaat, heb ik het recht om terug te slaan..
we hebben nog niet geslagen.... wat gaat RU doen als we eens echt optreden.. Ze zijn nu al aan een landje UKR dat ongeveer even groot is als IT, of FR of DE, of UK of JPN of California hebben 25% van hun leger kwijt, dus als EU/VS/NATO/JPN optreden

je moet nogal last hebben voor grootheidswaanzin om zo'n onzin te schrijven

he er bestaat nog een dysinfo bronnen...

Canada heeft een website
https://www.international.gc.ca/worl....aspx?lang=eng

EU heeft een website
https://euvsdisinfo.eu/

Ground is een initiatief om te achterhale waar nieuws vandaan komt
https://ground.news/

https://antidisinfo.net/manipulative...him-of-london/
Citaat:
The post claiming that Ukraine is at war with Russia because of the whim of London and that Orban is Ukraine’s greatest friend because only he insisted on negotiations between Kyiv and Moscow for stopping the war is untrue and manipulative on several grounds, writes Truthmeter.mk.
volhouden Tomm, al uw copyright artikels worden verzameld

Laatst gewijzigd door brother paul : 4 september 2023 om 10:16.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 10:27   #45054
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ik daar recent geweest ben, en met heel veel mensen "stilletjes" gefluisterd heb. Als ze zeker zijn dat er geen spionnen van het regime meeluisteren, geven de meeste grof toe dat ze pro-Russisch zijn, meer zelfs, pro-Poetin, en dat ze het Kiev regime INTENS haten.
Laten we een poging doen realistisch te blijven/worden.

Een 'normaal' mens kan gedurende pakweg een volledig etmaal (24u) maximaal ongeveer 20 mensen zo ver brengen dat ze hun ziel bloot leggen en 'stilletjes' beginnen te fluisteren, tenzij hij/zij/het stijf staat van de coke; in dat geval kan hij/zij/het wellicht enkele 100en mensen per uur te woord staan, maar dat zal dan heel zeker niet 'stilletjes' gebeuren.

Hoeveel inwoners telt Odesa?

In/uit wélk(e) segment(en) van de bevolking selecteerde u uw (a)fluisterpartners?

Bij hoeveel percent van het segment, en hoeveel pro mille - pun wel degelijk intended - van de totale bevolking van de stad hielp u het babbelwater vrijelijk te stromen én hield u de nodige opname-apparatuur in stand by klaar (of hebt u AL die gesprekken onthouden met behulp van uw - blijkens niet weinig bijdragen van uw hand aan het reilen en zeilen van het forum - niet altijd even goed werkende geheugen)?

En nu terug on topic:

tegenwoordig volg ik vooral die ene Vladimir Solovyov met z'n groot bakkes op z'n Telegram-kanaal; naarmate die volstrekt ongeremd volledig waanzinnig uit de hoek durft te komen, wordt het duidelijker hoe kniediep de Vladimir Poetin Van Het Kremlin eigenlijk in de shit zit.

De laatste weken heeft hij (Solovyov) zich al een paar keer goed laten gaan.

Echt 'n aanrader!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 10:35   #45055
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Xi kijkt met Aziatisch geduld de kat uit de boom.
Hij probeert zoveel mogelijk te PROFITEREN van Poetin's stommiteit.
(fig.)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  photo_2023-07-19_16-38-56.png‎
Bekeken: 457
Grootte:  124,3 KB
ID: 118318  

Oud 4 september 2023, 10:36   #45056
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee ik wil daar niet mee leven, en dit zijn totaal onaanvaardbare woorden. Als ik zulke woorden al in de mond zou nemen om mensen te beschrijven dan enkel deze die naar Azië gaan om minderjarige kindjes te neuken, ...
Er zijn ondermeer in Azië al eeuwenlang niet weinig mensen die met minderjarige kinderen trouwen om hen vervolgens te neuken; die mogen dat overigens van hun 'godsdienst'.

Moeten 'we' daarmee (leren) leven?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 10:53   #45057
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar ook als je niet geslagen wordt heb je het recht om te slaan he.
Niemand "geeft" je dat recht. Een soevereine staat heeft geen rechten "te krijgen" van anderen.

Tussen haakjes, Rusland werd niet geslagen. Geen enkele Amerikaanse of westerse tank is een Russische grens overgereden.

Rusland werd gewoon belemmerd om zijn Europa invasie gemakkelijk door te voeren, da's al.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 september 2023 om 10:55.
Oud 4 september 2023, 10:56   #45058
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
(fig.)
Geen wonder, wij zijn totaal de sossentoer opgegaan en de makakken niet geelimineerd.
Oud 4 september 2023, 11:08   #45059
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Verdomme, verkeerd... aarch!

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 september 2023 om 11:11.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 11:15   #45060
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Waarom? Omdat de Russen schijnbaar dezelfde tactieken gebruiken als de VS? Niet dat ze het zo goed kunnen als 'the master'. Maar die heeft dan ook de hele westerse pers mee.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be