![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat staat al in de eerste post (als er racisme is wordt dit geband) waarom zitten we door het linkiwinkie gezaag dan nu aan blz 226?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 21 december 2011 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4503 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er wordt racisme gedoogd. Citaat:
![]() |
![]() |
#4504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben het woordje nu zo uitgemolken dat ze zelf niet eens meer weten wat racisme is, daarom roepen ze het maar de hele tijd om zich een houding te geven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4506 | |
|
![]() Citaat:
Er staan genoeg racistische teksten op politics.be die gedoogd worden.
![]() |
![]() |
#4507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme is dan ook niet verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#4508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 23 december 2011 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4509 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4510 |
|
![]() Excuses dat ik dit hier weer oprakel, maar er is me iets niet duidelijk.
Ik vraag me af of volgende dingen kunnen (niet alle dingen zijn in het kader van racisme, maar ik wou niet opnieuw een topic hierover in S&M opstarten) - iemand maakt iemand voor dom uit - iemand beledigt iemand of een volledige groep op basis van zijn haarkleur (bv blond, ros, ...) - iemand beledigt iemand of een volledige groep op basis van de huidskleur - iemand benoemt een feit bv. allochtonen zitten vaker in de gevangenis dan autochtonen (er moet kunnen aangetoond worden dat het een feit is en geen leugen in dit geval, maar moet een allochtoon of autochtoon dit ook doen wanneer er een feit of leugen gezegd wordt over autochtone burgers, bv. roodharige mensen zijn meestal serpenten (ik schud maar iets uit de mouw, god lieve deugd, laat niemand zich hierdoor beledigd voelen aub ![]() - mag iemand je racist noemen? - mag iemand zeggen dat je discrimineert? - mag iemand je beschuldigen van het goedkeuren, aanhangen of zelfs het meegewerkt hebben of een verleden hebben gerelateerd aan Jodenvervolging in één of andere zin (bv de holocaust)? - mag je stelselmatig in ieder topic een bepaald idee herhalen of terug laten keren, al is dit off-topic? - hoe zit het met het posten van storende prenten in discussies (zij het zeer expliciet materiaal, zij het prenten die niet echt ter zake doen maar gewoon de discussie storen) Dit naar aanleiding van enerzijds het feit dat ik bovenstaande dingen veelvuldig vaststel op dit forum, en dat ik anderzijds vaststel dat de activiteit van de leden van dit forum sterk verminderd is. Laatst heb ik overigens ook aan den lijve mogen opmerken dat de activiteit toch lijkt te pieken, wanneer men meent de goedkeuring te hebben gekregen om zijn gal over een forumlid te spuwen, vaak door aanvallen op basis van vermeende eigenschappen, kenmerken of ideeën die men aan deze persoon toeschrijft.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 januari 2012 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4511 |
Banneling
|
![]() ![]() Nigeriaans huwelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je ook iets zinnig te zeggen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4513 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#4514 | |
Banneling
|
![]() ter info: blijkbaar zijn er ondertussen nog mensen die het "droppen boven de Sahara" als mogelijke oplossing voor het verwijderen van criminele illegalen naar voren schuiven:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4515 |
Banneling
|
![]() Toevoeging:
Ik haat vlamingen/vlaams blokkers/wit klootjesvolk = wel racisme maar niet strafbaar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4516 |
|
![]() Toch wel...racisme is een wapen dat dodelijk is in de handen van het establishment tegen de politieke oppositie.
Daarom is racisme geeneens degelijk en eensluidend gedefinieerd. Ik zou een paar voorbeelden kunnen geven. De wet op racisme verbiedt mij echter om deze voorbeelden te gebruiken en verzekert dit wapen dus als onaantastbaar in de handen van de heersende macht.
![]() |
#4517 | |
|
![]() Tijd om deze draad nog eens van onder het stof te halen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#4518 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs filosofen zoals etienne Vermeersch zijn het daar mee eens...reden trouwens waarom die gozer niet meer op TV mag...
![]() |
![]() |
#4519 | |
|
![]() Citaat:
Dit wil zeggen dat het establishment geslaagd is in zijn opzet. U hoeft izch namelijk helemaal niet te houden aan de definitie van racisme om op de meest eenvoudige wijze iemand in het bijzonder en bij uitbreiding een ganse partij wegens racisme uit te sluiten. Niet origineel trouwens van onze machtshebbers. Bij de Sowjets was dat "volksverraad" of "hoogverraad" (wathever that may heve been) en hop de Goelach in...nu wordt er door de establishemntstoeter (ook VRT genoemd) gewoon het woord "racisme" geroepen en hop het cordon in...
![]() |
![]() |
#4520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |