![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4522 |
Banneling
|
![]() Schooiende lamstralen hebben natuurlijk 100% gelijk als ze de belastingontduikende Panama -ondernemer een witteboordencrimineel noemen. En de autoriteiten hebben perfect gelijk wanneer ze er hard achteraan gaan in plaats van hem fiscale amnestie te geven, wat immoreel is trouwens. Het is pure diefstal wat hij doet, want daar moeten alle eerlijke hardwerkende belastingbetalers voor opdraaien.
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 april 2016 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4525 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun mierenbrein is zo verstikt door haat en linkse indoctrinatie dat ze het verschil tussen mijn en dijn niet meer kunnen inschatten. Ze denken dat alles hen toebehoort, desnoods moet het manu militari van de werkmens geroofd worden. Citaat:
De belastingbetaler is de bestolen mens, niet ten gunste van de ondernemers, want dat zijn ook hardwerkende belastingetalers, maar om een gortige hoop profiteurs de bakkes open te houden. Dat is de echte immoraliteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#4526 |
Banneling
|
![]() Zijn prioriteiten zijn het aanhouden van een ononderbroken scatologische scheldstroom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter Leeringhe Ende Vermaek!
![]() |
![]() |
#4528 |
Banneling
|
![]() Zijn prioriteiten zijn het aanhouden van een ononderbroken scatologische scheldstroom.
Totaal wat je kan verwachten van gefrustreerde libertariërs met troglodietenheimwee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4529 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4530 |
Banneling
|
![]() Altijd datzelfde gescheld jarenlang...
![]() En voor de rest ook alleen bagger als argumenten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist u trouwens dat de overheid zelfs aftrekposten voorziet om aldus minder belastingen te betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder mijn mening over het Panama schandaal: http://forum.politics.be/showthread.php?t=230695 Laatst gewijzigd door eno2 : 10 april 2016 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om beroepskosten af te trekken, moet je natuurlijk wel een beroep uitoefenen. Wie geen zak uitricht behalve het handje ophouden, betaalt geen belasting en maakt geen kosten. Maar dat beseffen ze niet, en daardoor staan ze stijf van nijdigheid op werkende mensen die een deel van hun belastingen op een of andere manier recupereren omdat ze door gemaakte kosten in realiteit minder verdienden dan wat de fiscus automatisch van uit gaat. Dus eigenlijk gaat het niet om 'minder belastingen betalen' maar om correct getaxeerd worden op reële inkomst.
![]() |
![]() |
![]() |
#4535 |
Banneling
|
![]() Het brutoloon dient afgeschaft. Wie is er nu geïnteresseerd in een brutoloon dat hij niet ontvangt? Dat de baasjes en het ministerie van belastingen en van de sociale zekerheid zich maar onderling regelen. Om te uit te gaan werken heb je minstens 1400€ net nodig als je geen kinderopvang nodig hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel.
Het drukt iedereen met de neus op de feiten: de ondernemers betalen nagenoeg evenveel aan de overheid onder de vorm van RSZ en bedrijfsvoorheffing als aan de werknemer. Zo raakt misschien het fabeltje uit de wereld dat bedrijven 'geen belastingen betalen'. Zo kan men aan de werkonwilligen ook eens totn op wiens kosten ze leven, en wie de echte dieven zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem voor wie beroepskosten maakt die niet door de werkgever worden vergeod.
![]() |
![]() |
#4539 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4540 |
Banneling
|
![]() Dank je, eindelijk eens een ernstige reactie die mijn inspanningen weet het belang te geven die ze verdienen. Dat ze het brutoloon maar eens verminderen ten gunste van het netto loon onderaan en het minder inkomen voor de voornoemde belanghebbenden financieren met het opdoeken van de corrupte massale belastingontduiking.
|
![]() |
![]() |