![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#4522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Verklaar u nader. |
|
![]() |
![]() |
#4523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke woordjes begrijp je niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit geleerd, dus jammer maar helaas: nope.
Citaat:
![]() |
![]() |
#4525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4527 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen dubbelnick, ben niet artisjok en ben hier nu exact 1 maand; daarvoor had ik nog nooit van dit forum gehoord. |
||
![]() |
![]() |
#4528 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4529 |
Europees Commissaris
|
![]() Met Artisjok was geen land te bezeilen. Ze moet één van de weinige mensen zijn die écht in staat moet worden geacht werkelijk iemand dood te zagen.
Daar kun je je met de beste wil van de wereld en een ongebreidelde fantasie nog niet het begin van een voorstelling van maken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#4530 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Argumenten waarmee je een os zou vellen hadden geen vat op haar, ze bleef tot in het absurde haar totaal van de pot gerukte standpunt verdedigen. En inderdaad zagen, steeds dezelfde vragen stellen waarop op de duur al 1000 keer werd geantwoord. Volgens mij smoorde ze de ganse dag wiet, want haar realiteitsbesef was totaal weg. Nee, miauw komt totaal niet in de buurt , zoals Artisjok bestaan er geen twee, laat ons hopen toch. ![]() Al kwam haar satelliet Alboreto dicht in de buurt. ![]() Zou ze ondertussen ergens opgenomen zijn ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4532 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4533 |
Europees Commissaris
|
![]() OK, bedankt allemaal voor de "geruststelling". Als jullie dat niet geloven, zullen de moderators dat ook niet geloven. Het is wel duidelijk dat een kleine "harde kern" me hier buiten wil.
Ik vind het wel hilarisch dat ze nu beweren dat ik mijn kinderen "verzonnen" heb! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4534 |
|
![]() Misschien is het niet bedoeld, maar een symptoom.
#4535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anyway, als men je begint te beschuldigen een dubbelnick van Artisjok te zijn, is dat in feite een compliment. Dat betekent meestal dat men in een hoekje gedreven werd en zich niet meer met argumenten kan verdedigen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 juni 2014 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
#4536 |
|
![]() Oh, hierzie, de Troll-meister meent recht van spreken te hebben.
#4537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik er nauw bij betrokken was, heb ik meer recht van spreken dan jij.
![]() |
![]() |
#4538 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wel ja, ik moet zeggen: als het niet beschuldigend bedoeld was, zou ik deze uitspraak van SDX nog als een compliment opgevat hebben: "Er was hier maar 1 met dergelijke stijl van schrijven, in discussie gaan (brede kennis, intelligente manier van schrijven, perfect Nederlands) e.d." Ik had er nog niet bij stilgestaan, maar dit lijkt inderdaad wel op "de druiven zijn te zuur". |
|
![]() |
![]() |
#4539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat mens smoorde zoveel wiet dat ze zelfs niet meer wist wat ze twee minuten daarvoor geschreven had. |
|
![]() |
![]() |
#4540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, hoe is de aanklacht bij het gerecht over racisme op dit forum ontvangen? Ik heb er tot nu toe weinig van gemerkt.