Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 5 juni 2014, 12:24   #4521
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Zo, weer eentje verdwenen: Bolderik De Zeuvende (dubbelnick van Demper) is buitengeflikkerd!

Blijkbaar wordt die dubbelnick nog getolereerd... Alleen de zware persoonlijke aanval van gisteren werd geknipt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 5 juni 2014, 12:26   #4522
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ook al voor dokter een poging gewaagd?
Waar precies liep het mis?
Wanneer besliste je te stoppen?
Was linkerbeen en rechterbeen te moeilijk om uiteen te houden als je voor je patiënt stond?

Sorry, maar uw prioriteiten zoals necrofilie, bestialiteit, en coprofagie in kelders met kleuters zijn aan mij echt niet besteed...
1: Nu in het deftig Nederlands graag.

2: Verklaar u nader.
Nietzsche is offline  
Oud 5 juni 2014, 12:34   #4523
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Welke woordjes begrijp je niet?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 5 juni 2014, 18:42   #4524
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nooit geleerd, dus jammer maar helaas: nope.

Citaat:
Ik probeer jou onrechtstreeks iets Diets te maken wat mij naar alle waarschijnlijkheid een ban gaat opleveren, als ik het vlakaf zeg.
Oud 7 juni 2014, 01:46   #4525
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Nooit geleerd, dus jammer maar helaas: nope.

Ik probeer jou onrechtstreeks iets Diets te maken wat mij naar alle waarschijnlijkheid een ban gaat opleveren, als ik het vlakaf zeg.
No shit......

Nietzsche is offline  
Oud 7 juni 2014, 09:35   #4526
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
No shit......

Een ban waarschijnlijk wel, maar het zou niettemin de waarheid geweest zijn.
Soms mag de waarheid niet verteld worden en moet ze in het duister blijven.
Pericles is offline  
Oud 8 juni 2014, 02:53   #4527
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Bovendien ... hoe weet jij als kersverse 'nieuwe' die smileys/emoticons staan, ze zijn al 'n hele tijd niet meer zichtbaar ... hmm
Ik vond dit al zeer raar, en kon er kop noch staart aan krijgen, maar nu weet ik waarom: madam beschuldigt me ervan een dubbelnick te zijn:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je hebt dan hopelijk ook door dat je tegen 'n veelvuldig weerkerende permanent verbannen dubbelnik bezig bent, die zelfs 'n heel gezin met tienerdochters, -zonen, tantes op 't Kiel, vriendinnetjes uit Gaza, 'n katholieke opvoeding, doopsel etc. etc. erbij verzonnen heeft om geloofwaardig over te komen.

Er was hier maar 1 met dergelijke stijl van schrijven, in discussie gaan (brede kennis, intelligente manier van schrijven, perfect Nederlands) e.d.

Denk eens hard na...
Dixie insinueert hierop dat ik "artisjok" ben; die naam heb ik hier al eens zien passeren: kan iemand me hier meer over vertellen?

Voor alle duidelijkheid: ik ben geen dubbelnick, ben niet artisjok en ben hier nu exact 1 maand; daarvoor had ik nog nooit van dit forum gehoord.
Miauw! is offline  
Oud 8 juni 2014, 02:59   #4528
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Euh.... die emoticons staan toch gewoon aan de rechterkant als je een reactie aan het typen bent? Je hoeft niet "nieuw" te zijn om die niet te kunnen gebruiken, het kleinste kind kan dat. Maar waarom vraag je dat eigenlijk? Ik vind het echt een bijzonder vreemde vraag, die niets terzake lijkt te doen. Het klinkt bijna als een beschuldiging.

En wat is nu die 3 X RD? Betekent dat dat je me gerapporteerd heb bij de moderator? Maar waarvoor dan?
Dat was het blijkbaar dus ook......
Miauw! is offline  
Oud 8 juni 2014, 07:11   #4529
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Met Artisjok was geen land te bezeilen. Ze moet één van de weinige mensen zijn die écht in staat moet worden geacht werkelijk iemand dood te zagen.
Daar kun je je met de beste wil van de wereld en een ongebreidelde fantasie nog niet het begin van een voorstelling van maken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 8 juni 2014, 07:14   #4530
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dixie insinueert hierop dat ik "artisjok" ben; die naam heb ik hier al eens zien passeren
Oud 8 juni 2014, 07:49   #4531
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Met Artisjok was geen land te bezeilen. Ze moet één van de weinige mensen zijn die écht in staat moet worden geacht werkelijk iemand dood te zagen.
Daar kun je je met de beste wil van de wereld en een ongebreidelde fantasie nog niet het begin van een voorstelling van maken.
Ge zijt wel geweldig mild. Dat mens was gewoon gek.
Argumenten waarmee je een os zou vellen hadden geen vat op haar, ze bleef tot in het absurde haar totaal van de pot gerukte standpunt verdedigen.
En inderdaad zagen, steeds dezelfde vragen stellen waarop op de duur al 1000 keer werd geantwoord.
Volgens mij smoorde ze de ganse dag wiet, want haar realiteitsbesef was totaal weg.
Nee, miauw komt totaal niet in de buurt , zoals Artisjok bestaan er geen twee, laat ons hopen toch.
Al kwam haar satelliet Alboreto dicht in de buurt.
Zou ze ondertussen ergens opgenomen zijn ?
Pericles is offline  
Oud 8 juni 2014, 07:57   #4532
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vond dit al zeer raar, en kon er kop noch staart aan krijgen, maar nu weet ik waarom: madam beschuldigt me ervan een dubbelnick te zijn:

Dixie insinueert hierop dat ik "artisjok" ben; die naam heb ik hier al eens zien passeren: kan iemand me hier meer over vertellen?

Voor alle duidelijkheid: ik ben geen dubbelnick, ben niet artisjok en ben hier nu exact 1 maand; daarvoor had ik nog nooit van dit forum gehoord.
Ongeveer dertig procent van de Vlamingen heeft last van paranoia. Niets van aantrekken dus.
Ke Nan is offline  
Oud 8 juni 2014, 11:15   #4533
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

OK, bedankt allemaal voor de "geruststelling". Als jullie dat niet geloven, zullen de moderators dat ook niet geloven. Het is wel duidelijk dat een kleine "harde kern" me hier buiten wil.
Ik vind het wel hilarisch dat ze nu beweren dat ik mijn kinderen "verzonnen" heb! Met welk doel zou ik dat doen???
Miauw! is offline  
Oud 8 juni 2014, 11:16   #4534
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Met welk doel zou ik dat doen???
Misschien is het niet bedoeld, maar een symptoom.
Oud 8 juni 2014, 11:34   #4535
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK, bedankt allemaal voor de "geruststelling". Als jullie dat niet geloven, zullen de moderators dat ook niet geloven. Het is wel duidelijk dat een kleine "harde kern" me hier buiten wil.
Ik vind het wel hilarisch dat ze nu beweren dat ik mijn kinderen "verzonnen" heb! Met welk doel zou ik dat doen???
Laat je niks wijsmaken. Artisjok werd hier door een groot deel van onze rechtse medeforummers verwenst in alle mogelijke toonaarden, precies omdat ze zo'n sterke debater was, die met die rechtse medeforummers regelmatig de spreekwoordelijke vloer aanveegde. Spijtig genoeg heeft ze zich op een bepaald moment laten meeslepen in het gekonkelfoes van een andere medeforummer. Zoals sommige leden hier, die ooit een permanente ban kregen, achteraf amnestie hebben gekregen, zou dat voor Artisjok ook moeten gebeuren. Ze heeft de straf die ze van de moderatie kreeg niet verdiend!

Anyway, als men je begint te beschuldigen een dubbelnick van Artisjok te zijn, is dat in feite een compliment. Dat betekent meestal dat men in een hoekje gedreven werd en zich niet meer met argumenten kan verdedigen.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 8 juni 2014 om 11:35.
Raf is offline  
Oud 8 juni 2014, 11:36   #4536
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Spijtig genoeg heeft ze zich op een bepaald moment laten meeslepen in het gekonkelfoes van een andere medeforummer.
Oh, hierzie, de Troll-meister meent recht van spreken te hebben.
Oud 8 juni 2014, 11:39   #4537
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Oh, hierzie, de Troll-meister meent recht van spreken te hebben.
Aangezien ik er nauw bij betrokken was, heb ik meer recht van spreken dan jij.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 8 juni 2014, 11:40   #4538
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Laat je niks wijsmaken. Artisjok werd hier door een groot deel van onze rechtse medeforummers verwenst in alle mogelijke toonaarden, precies omdat ze zo'n sterke debater was, die met die rechtse medeforummers regelmatig de spreekwoordelijke vloer aanveegde. Spijtig genoeg heeft ze zich op een bepaald moment laten meeslepen in het gekonkelfoes van een andere medeforummer. Zoals sommige leden hier, die ooit een permanente ban kregen, achteraf amnestie hebben gekregen, zou dat voor Artisjok ook moeten gebeuren. Ze heeft de straf die ze van de moderatie kreeg niet verdiend!

Anyway, als men je begint te beschuldigen een dubbelnick van Artisjok te zijn, is dat in feite een compliment. Dat betekent meestal dat men in een hoekje gedreven werd en zich niet meer met argumenten kan verdedigen.

Wel ja, ik moet zeggen: als het niet beschuldigend bedoeld was, zou ik deze uitspraak van SDX nog als een compliment opgevat hebben:
"Er was hier maar 1 met dergelijke stijl van schrijven, in discussie gaan (brede kennis, intelligente manier van schrijven, perfect Nederlands) e.d."

Ik had er nog niet bij stilgestaan, maar dit lijkt inderdaad wel op "de druiven zijn te zuur".
Miauw! is offline  
Oud 8 juni 2014, 11:43   #4539
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat mens smoorde zoveel wiet dat ze zelfs niet meer wist wat ze twee minuten daarvoor geschreven had.
Pericles is offline  
Oud 8 juni 2014, 11:43   #4540
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Aangezien ik er nauw bij betrokken was, heb ik meer recht van spreken dan jij.
Hm, hoe is de aanklacht bij het gerecht over racisme op dit forum ontvangen? Ik heb er tot nu toe weinig van gemerkt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be