![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#4521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4522 |
Europees Commissaris
|
![]() En jij ziet ze nog het beste van allemaal in.
![]() |
#4523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4524 |
Banneling
|
![]() Weet ik niet, ik heb psychologie en natuurkunde gestudeerd,en ik moest idd heel veel afleren om de NWO structuur te zien ja de huidige wetenschap heeft echt de bedoeling mensen dicht te timmeren en dan goed betaald te worden om de matrix in stand te houden. Maar onderzoek het maar, Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 juni 2008 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4525 |
Europees Commissaris
|
![]() ???
![]() |
#4526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4527 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus je had al een bepaalde visie voor je begon te studeren en hoopte daarvan een bevestiging te vinden in de wetenschap. Maar toen je die bevestiging niet vond concludeerde je dat de wetenschap verkeerd moest zijn.
![]() |
#4528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wetenschappelijke methode is inderdaad onverbiddelijk voor elke vorm van bijgeloof.
![]() |
#4529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en nee, ik heb altijd gedacht dat de wetenschap ok was, daarom ben ik gaan studeren.Achteraf bleek ik het juist fout te hebben. Onderzoek het eens. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4530 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wetenschap is 'skewed' de basis er van is totaal verkeerd! Daar kun je wel op bouwen maar steeds schever. Ik ben niet tegen 'wetenschap' an sich, ik ben tegen hoe de huidige wetenschap is opgebouwd. Ten eerste is de wetenschap opgebouwd uit dogma's vermomd als 'wetenschap' Het is echt heel interessant als je het gaat onderzoeken. Zo is de Royal Society bedoeld om ons weg te houden uit bepaalde gebieden. Er is nog veel meer over te zeggen, maar je kan de door mij genoemde boeken eens lezen en steeds verder graven en van de ene verbazing in de andere vallen. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4532 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4533 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en wat hebt ge dan gestudeerd? geen exacte wetenschap vermoed ik ![]() Dus volgens u moeten we collectief stoppen met te studeren. Breek die universiteiten maar af. of wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4534 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn hemel! Je leest mijn postings dus echt niet he? Heb net neergezet WAT ik gestudeerd heb! Universiteiten afbreken lijkt me geen slecht idee Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4536 |
Minister-President
|
![]() Welke dingen kan je niet kritisch bekijken? Want daar komt je stelling op neer.
![]() |
#4537 |
|
![]() och, als het mij uitkomt hier en daar éentje. Denkt gij heus dat ik de moeite doe om AL uw berichten te lezen
![]() enfin, fysica dus. (en psychologie, maar da's niet exact eh). Allez, ik ben blij voor u dat ge het gedaan hebt. Ge zijt al geen creationist, da's al iets. Maar u bent dus mening dat de huidige exacte wetenschappen bedoeld zijn om ons te bedotten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4538 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en is de basis van de quantumfysica verkeerd. Zeker ook nooit van "Lloyd Zirbes" gehoord? van hem is deze uitspraak: Citaat:
Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4539 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4540 |
Banneling
|
![]() trouwens, je gaat er vanuit dat 'psychologie' niet exact is, maar ligt er wel aan welke psychologie je dan bedoelt. Maar goed ik deed 'klinische psychologie"
Pin d"Ar |
![]() |
![]() |