![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ervan uitgaande dat het bruto is, en niet in het zwart.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 november 2011 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4542 |
Banneling
|
![]() Okee. Dan zal ik me niet schuldig voelen als ik elke dag een uurtje in Anna's Topless kom ontstressen op kosten van m'n klant. ( ALS het zou doorgaan, many question marks )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee vliegen in één klap!
![]() |
![]() |
#4544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand moet dat toch in het oog houden.
Zal eens zien of ik iemand ken die interesse heeft.
![]() |
#4546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ook benieuwd naar het antwoord op deze vraag.
![]() |
#4548 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4549 |
Banneling
|
![]() sorry, sjoeke, niks persoonlijks, maar ge hebt de looks ni mee
![]() maar soit, ik kan altijd nog iemand achter den toog gebruiken! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 november 2011 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat was jouw eerste bericht hier ooit?
en hoe zoek je dat?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze oefening voor de negationisten van toen.
Het dateert uit de tijd dat de beesten nog spraken en dat ik zo jong en naïef was dat ik dacht dat het zinvol was te discussiëren met racisten, antisemieten, negationisten, believers in pseudowetenschappen, believers in pseudogeschiedenis e tutti quanti. Er is op dit forum niks verandert blijkbaar. Nog altijd staan hier meer dan genoeg racistische, antisemitische, negationistische posts, al zou dat volgens het forumreglement niet mogen. En dan verbazen sommigen zich erover dat dit forum al lang niet als een ernstig politiek discussieforum wordt ervaren. Het is een uitlaatklep voor haatzaaiers en halvegaren geworden (in alle denkbare geuren en kleuren). So be it. Zo heb ik het gedaan. In "Directe links" "Discussies met abonnement" gekozen, en dan naar de laatste pagina gaan: Als je je abonnementen niet opkuist zou normalerwijze de eerste thread waarin je postte daar ergens aan het einde moeten zitten. Tenzij het toevallig een thread was die al lang meegaat, zoals de Forumquiz of Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb.
![]() |
#4552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet netjes om halvegaren in dezelfde adem te noemen als haatzaaiers. En da's toch prima dat dit forum kan dienen als 'cognitieve therapie' voor een aantal halvegaren ? Laatst gewijzigd door Knipp : 26 november 2011 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4553 |
Minister-President
|
![]() Wat zijn jouw gedachten bij het akkoord? Welke elementen spreken je aan, welke juist niet, wat moest diepgaander of verregaander uitgevoerd worden? En welke elementen mis je in het akkoord?
![]() |
#4554 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De term halvegaren dekt vele ladingen. Uiteraard bedoelde ik halvegaren type Pindar en dgl, en niet mensen met soms iets te creatieve ideeën (je ne vise évidemment personne ![]() Citaat:
Beter dat ze hier haatzaaien dan daden plegen in de echte wereld. Het forumreglement zou dan echter aangepast moeten worden, want nu is het vrij hypocriet.
![]() |
![]() |
#4555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Positief is alvast dat men eindelijk wat maatregelen treft ivm de pensioenen. 20 jaar te laat, maar goed. Positief is ook dat er niet teveel belastingen bijkomen, daar België nu al één van de hoogste belastingsgraden van de wereld kent. Wat volgens mij diepgaander of verregaander had moeten zijn zit niet in het akkoord van vandaag, maar in het vorige, het Vlinderakkoord. Met de aanpassing van de financieringswet kan ik wel leven, maar de overgangsperiode (2*10 jaar) is véééééééééééééééééééééél te lang. Wat ik negatief vind zijn bv: - bevestiging van de kernuitstap; - twijfelachtige bedragen, genre zoveel honderden miljoenen uit "bestrijding van fraude", de heffing op Electrabel (zullen ze die echt betalen?); - brugpensioen wordt onvoldoende afgebouwd. Wat ik mis is een grondige vereenvoudiging van de fiscaliteit. Nu, ik hoop dat een nieuwe regering eindelijk aan de slag kan, en dat de akkoorden ook effectief gestemd en uitgevoerd worden. Ik geloof overigens dat we in de komende jaren toch nog meer structurele maatregelen zullen moeten nemen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 november 2011 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wil dat zeggen dat jij deze wijzigingen als structurele maatregel definieert ? of was je een tikkeltje slordig in je omschrijving en lees ik te letterlijk ? Laatst gewijzigd door Anna List : 28 november 2011 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4557 |
Banneling
|
![]() wat vind je van t zonnetje buiten vanmiddag ? heeft zonlicht/het weer een stevige impact op je gevoelsleven ?
heb je een mooi uitzicht op kantoor ? en vind je dat belangrijk ? Laatst gewijzigd door Anna List : 28 november 2011 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de voorstellen zie ik wel degelijk structurele maatregelen. Zijn ze m.i. voldoende? Neen. Had men niet beter nu (of beter nog een jaar geleden) kordatere hervormingen moeten beginnen doorvoeren? Ja. Had men niet 20 jaar geleden de wiskunde van de vergrijzing moeten verwerken in het tewerkstellingsbeleid, pensioenenbeleid, ...? Ja. Maar ik ben dat alles of niets denken van sommigen eerlijk gezegd een beetje beu. Ze beginnen nu een aantal taboes voorzichtig te doorbreken, en beginnen aan structurele maatregelen. Imho zal vlug blijken dat, willen we in de Europese subtop blijven (bij de top zitten we voorlopig niet meer bij), we meer en krachtigere maatregelen zullen moeten treffen. Ik denk dat dat ook zal gebeuren, willens nillens. Op de website van De Tijd vond ik dit lijstje van S&P over België: Aan die rode minnetjes zal de regering (eenderwelke regering, ook eentje met N-VA, zelfs een regering van een hypothetisch onafhankelijk Vlaanderen) moeten werken.
![]() |
![]() |
#4559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig.
Citaat:
Neen. Ja, maar niet in de mate dat ik daarvoor een andere job zou zoeken.
![]() |
![]() |
#4560 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |