![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4541 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge kunt in den bouw nog. Anarchie. "Survival of the fittest." Wie het meeste kracht heeft.
Het zijn weer gangbangers ze. Och, platte saaie vissen zitten in de administratie of de bureau. ? Mexico. Kartel terrein. Anarchie. De VS. Favorietjes. Doe je tijd uit... Van het klokje ze. Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 25 mei 2025 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet een paar uur gaan wandelen in het Peerdsbos. Het oogt mooier maar luistert lelijker dan ooit. Om de zoveel meter kan men een plaatje trekken maar een plaat opnemen zit er niet in. Lichter, leuker ... maar lawaaieriger.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 29 mei 2025 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik baal ervan dat deze nacht mijn nachtrust ferm verstoord werd
![]() Half 3 was het..... Geroep, getier, geschreeuw, gevloek (in't Frans) vlak voor mijn garagepoort. Om 2u40' ben ik aan't slaapkamerraam gaan kijken. Vier jonge knullekes van rond de 13-14j die aan't vechten waren. WTF doen die 's nachts buiten op straat? Waar zijn die ouders? In ieder geval; deze avond gaat er een emmer water mee naar boven! Als ze het nog nekeer riskeren doe ik mijn venster open en kap het water over hunne kop. Gegarandeerd. Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 29 mei 2025 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4544 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe ID-kaart gaan afhalen in het districtshuis. Als Belg ben je daar echt totaal in de minderheid. Op het personeel na niemand Nederlands horen praten. Het rook er zelfs naar het midden oosten, een geur die ik herken van de Turken die me slagen verkochten vroeger op school.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 30 mei 2025 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant, wat gaat "de wraak" zijn?. Zelfs al zou het Zamzam water zijn.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 mei 2025 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met genoeg vliegen valt dat allemaal wel mee hoor.
![]() |
#4552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat om het voorkomen van hun wraak.
![]() |
#4556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel een lastige zaak, koken de javel in een plastieken emmer.
![]() |
#4557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe ID-kaart gekregen. Inloggen met eID om belastingen in te dienen lukt niet. Het is eens een jaar of twee zonder miserie gegaan en nu begint het weer.
![]()
![]() |
#4559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stuk crapuul wil op een ander vijvertje vissen
https://www.hln.be/nieuws/voormalig-...j-vn~a81bc489/ Hopelijk wordt het iemand anders