![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 april 2016 om 07:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wil promoten is zuinigheid voor armen, die r niet uit raken. Tering naar de nering zetten, zodat je het einde van de maand haalt. Dat is natuurlijk gemakkelijker als je niet rookt, niet drinkt, geen drugs gebruikt, niet uitgaat, etc... Ik zal een uitgebreider lijstje hieronder plaatsen. Over het algemeen verwijt men armen dat ze zich geen luxe en luxeproducten weten te ontzeggen. Niet altijd onterecht, dat verwijt. Ik heb nooit een GSM gehad etc...TV etc... (ik kijk ook nu geen TV meer) Na 15 jaar armoede heb ik niet veel zin om mijn zuinige gewoontes grondig te veranderen en het geld langs ramen en deuren te beginnen rondstrooien. Ik heb een occasie wagentje gekocht van 2500€, waarmee ik 5000km per jaar rij, en een PC, dat is het dan. En ja, ik speel op de Beurs en ik speel poker, en altijd met vooruitzichten op winst. Dat kan ik alle armen aanraden die toegang tot de arbeidsmarkt ontzegd worden. Verspeel je laatste centjes en maak kans om rijk te worden. De loterij duurt te lang. En voor de rest moet ik geen schrik meer hebben van een of andere onverwacht hoge speciale uitgave of onkost. Ik haat geen armoede. Ik heb de beste tijd van mijn leven doorgebracht gedurende mijn 15-jarige armoede. Gelukkig beschikte ik in die tijd nog over een goede gezondheid. Maar dat was slechts 15 �* twintig procent onder de armoedegrens. Als je er dieper onder zit, wordt dat zonder meer onhoudbaar en onleefbaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er zopas een grote winkelhaak in laten herstellen, 5€ Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4566 |
Banneling
|
![]() Klets uit je nek niet ik was arm geboren ... er is maar 1 weg... werken opbouwend werken....Van 1 euro 2 euro maken enz....
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 april 2016 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarom breek je die van mij dan af? Ik was ook arm geboren en heb 15 jaar een schitterende carrière gemaakt die me enkel financieel interesseerde en waar ik blij van was er vanaf te zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 24 april 2016 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo mag ik het horen. Geen geneut over armoede als er geen reden voor is.
![]() |
![]() |
![]() |
#4571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 24 april 2016 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4572 |
Banneling
|
![]() Armoedebestrijding is een van de voornaamste thema's op elke politieke agenda. Ge ziet van hier dat ultralibertariërs daar een boodschap aan hebben.
Gelukkig zijn dat maar drie man en een paardenkop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4573 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4574 |
Banneling
|
![]() Er is hier gepraat over wonen in trailers nadat ik zei dat 6% van de Amerikanen in trailers leeft. Er zijn ook tweedehandse trailers.. Je kan ze ook huren. In België mag je daar geen vast adres op nemen of permanent in wonen. In de VS blijkbaar wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft natuurlijk het recht op zijn opvattingen, hoe weirdo en fringe die ook zijn. Of sociaal-terroristisch. Maar het zijn en blijven opvattingen en opinies, theorieën en ideologieën zelfs, geen feiten. En al zeker geen waarheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4576 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is...FAKE
Commentaar: Armoede is altijd vermeend, ook echte armoede. Dixit dendienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4577 |
Banneling
|
![]() Regen, zon, regen, zon, windvlaag hier, windvlaag daar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4578 |
Banneling
|
![]() Er is hier gepraat over wonen in trailers nadat ik zei dat 6% van de Amerikanen in trailers leeft. Er zijn ook tweedehandse trailers.. Je kan ze ook huren. In België mag je daar geen vast adres op nemen of permanent in wonen. In de VS blijkbaar wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 mei 2016 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |