![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4562 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wat doet Illwill? enkel wat destructief, leeg gelul... Ik verwijs graag even naar mijn vorige reactie: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=608 Apropos, wat is nu die weerspiegeling in Cheney's bril? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4563 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4564 |
Gouverneur
|
![]() Rob Balsamo van PFT heeft een video gemaakt waar hij fouten aantoont tussen de FRD en de NTSB data van vlucht 77's approach naar het Pentagon, en ook een 3D animatie van de FDR met een paar interessante "onmogelijkheden".
hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#4565 |
Gouverneur
|
![]() Analyse van de FDR van vlucht 93 en zijn anomaliën.
Pandora's Black Box - Chapter Three - Flight of United 93 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zit blijkbaar te vissen met blote arm. Een paar amerikaanse fora (o.a. Democratic Underground) had daar nogal wat heisa over in de loop van vorige week. Helaas geen reactie van Pindar of Exodus..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een rare reactie van jou zeg! Ik heb daar helemaal niks over gezegd! Ben even met hele andere dingen bezig. Man o man, zelfs als ik niks zeg is ie nog in staat me af te kammen! wat een frustie zeg! Zielig, maar ja, narcistische stoornissen zijn erg moeilijk aan te pakken, dus het probleem ligt bij mij. Moet het maar accepteren dat P r last van heeft. Nu ja, last? ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4568 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De foto van Cheney die aanduidt hoeveel hij in zijn "broek heeft" zitten is dan nog relevant in het licht van de getuigenissen van Cathy O'Brien.
Laatst gewijzigd door exodus : 12 april 2008 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4569 |
Parlementslid
|
![]() Weten jullie iets van die maandenlange protesten van 80 europarlementariers in de EU?
Ben ik zo suf dat me dat is ontgaan? http://zaplog.nl/zaplog/article/onth...e_eu_dictatuur 9/11 nieuws: op 11 mei is het autoloze zondag in Brussel. We gaan een beetje info verspreiden. Op de Kunstberg komen we samen tegen 14 uur. Wie zin heeft om te komen welkom; http://www.bxl.attac.be/spip/spip.php?article844 Jeudi 17 Avril 2008 Le Cinéma d’Attac �* l’Arenberg ZERO - Enquête sur le 11 septembre �* 20h30 ( ! exceptionnellement le débat aura lieu APRES le film, �* 22h) Avec Europarlementaruer Giulietto Chiessa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals jij jou naam eer aandoet. Zinloos
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4571 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is aan de hand van bewijzen dat het een inside job was of simpelweg niet. Een mening heeft geen zin in dit onderwerp.
![]() |
![]() |
![]() |
#4572 |
Parlementslid
|
![]() Lees de extra editie van de Standaerd
En hang ze misschien op je werK in een cafe? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4573 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4574 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vraag het voor de ziljoenste keer, WAT BESCHOUW JE DAN ALS EEN BEWIJS?????? Eerst met je definitie komen, want dan kan je je er niet meer achter verschuilen dat wat we aanbregen geen bewijs is!. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4576 |
Europees Commissaris
|
![]() verloren moeite pindar, illwill zijn plaat blijft al jaren hangen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt degene die blindelings dingen aanneemt zonder 1 enkel bewijs.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4578 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je vraagt aan mij wat een bewijs is, ten eerste al een belachelijke vraag. Believers komen af met hun zogezegde bewijzen. Ik pas gewoon de tekst of artikel aan door wat woorden te veranderen. En dan word aan mij gevraagt door deze believers zelf waar mijn bewijzen ervoor zijn terwijl zij ZELF dat stukje tekst heb bewijs op zich vinden. ![]() Kortom, een stukje tekst waarin staat dat het een inside job is is voor jullie een bewijs, datzelfde stukje tekst waarin staat dat het geen inside job was is geen bewijs voor jullie... go figure. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4579 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kvind het nog altijd grappig dat jullie iedereen beschuldigen van dingen die jullie zelf doen. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 14 april 2008 om 11:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
oh? En waarom is dat een belachelijke vraag? Of kan je er geen antwoord op geven? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |