Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2009, 12:16   #441
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.870
Standaard

Ik ben eigenlijk ook een beetje teleurgesteld in het VB. Meer bepaald over De Bie, dat hij geen homo is.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 12:26   #442
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Daarmee is het duidelijk dat jij niet de geringste notie hebt waar je over spreekt. Niet wanneer het over homoseksualiteit gaat en niet wanneer het over genderdysforie gaat. Nee, homoseksuelen hebben zelfs niet een zeer lichte vorm van genderdysforie. Ik kwam in mijn tijd zelfs heel wat homo's tegen die ronduit walgden van vrouwenlichamen. Ik kwam er geen enkele tegen die vond dat hij maar beter geen piemel had. Integendeel zelfs.

Om kort te gaan: informeer je voor je over dingen spreekt die je niet begrijpt.
Ok, jij bent inderdaad meer onderlegd om over dit onderwerp te praten.
Goed, als je wil, leg mij dan eens haarfijn uit waarom iemand dan homo is?
Ik verwachte eerder van Andro een zinnige uitleg maar ok, vertel het mij.
En zeg nu niet omdat ze walgen van een vrouwenlichaam, want dan is de vraag waarom walgen ze van een vrouwen lichaam.
Ik ben met reden echt geïnteresseerd.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 12:36   #443
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het bold is de zwakheid in je betoog, het toont aan dat je vertrekt van aannames.

Zwak, heel zwak.
Integendeel. Het is niet het vertrekpunt van het betoog, maar de conclusie. Die conclusie werd via deductie bereikt:

Major: mensen die vragen ontwijken, draaien rond de pot.
Minor: Xenophon ontwijkt vragen.
Conclusie: Xenophon draait rond de pot.

Major: Mensen die niet rond de pot draaien, worden gezien als wijze, erudiete mensen.
Minor: Xenophon draait rond de pot.
Conclusie: Xenophon is geen wijs en erudiet mens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 12:42   #444
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ok, jij bent inderdaad meer onderlegd om over dit onderwerp te praten.
Goed, als je wil, leg mij dan eens haarfijn uit waarom iemand dan homo is?
Ik verwachte eerder van Andro een zinnige uitleg maar ok, vertel het mij.
En zeg nu niet omdat ze walgen van een vrouwenlichaam, want dan is de vraag waarom walgen ze van een vrouwen lichaam.
Ik ben met reden echt geïnteresseerd.
Wikipedia is uw vriend:

Er bestaan allerlei theorieën over het ontstaan van homoseksualiteit. Veel van die theorieën worden fel bestreden. Is homoseksualiteit aangeboren of tijdens de jeugd verworven? Is homoseksuele geaardheid iets van de laatste paar eeuwen, of is zij er altijd al geweest? Hebben alle homoseksuelen iets gemeenschappelijks, afgezien van hun seksuele aanleg? Is het ontstaan van een homoseksuele aanleg bij mannen vergelijkbaar met het ontstaan van een lesbische geaardheid bij vrouwen? Over deze en verwante vraagstukken werd en wordt veel gediscussieerd. Er is nog geen verklaring op tafel gekomen die aanspraak kan maken op algemene geldigheid.

Eén van de biologische theorieën is de volgende. De ontwikkeling van neuronen en dendrieten in de amygdala en delen van de hypothalamus zijn per sekse verschillend. Dat komt doordat deze hersendelen tijdens de ontwikkeling van de foetus bij de aanwezigheid van testosteron anders ontwikkelen dan bij de afwezigheid ervan.

Het betreft overigens niet de gehele hypothalamus of amygdala, maar slechts bepaalde kernen ervan. Deze kernen noemt men seksueel-dimorfe kernen. Zo is in de hypothalamus de area praeoptica medialis bij mannen over het algemeen groter dan bij vrouwen. In de amygdala is de corticomediale kern ook groter bij mannen. Deze kern is verbonden met de area praeoptica medialis van de hypothalamus.

Het lijkt erop dat dit verschil in ontwikkeling zorgt voor de geslachtsgerelateerde verschillen in het denken, seksuele oriëntatie, agressie en cognitieve functies. Sommige onderzoekers denken dat homoseksualiteit ontstaat doordat tijdens de embryonale ontwikkeling er wèl testosteron vrijkomt maar bij de foetale ontwikkeling niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 12:45   #445
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ok, jij bent inderdaad meer onderlegd om over dit onderwerp te praten.
Goed, als je wil, leg mij dan eens haarfijn uit waarom iemand dan homo is?
Ik verwachte eerder van Andro een zinnige uitleg maar ok, vertel het mij.
En zeg nu niet omdat ze walgen van een vrouwenlichaam, want dan is de vraag waarom walgen ze van een vrouwen lichaam.
Ik ben met reden echt geïnteresseerd.
de wetenschap is nog niet eens zover dat ze de etiologie van homoseksualiteit kan verklaren, het lijkt me dan ook niet echt eerlijk om dat aan iemand te vragen . Wel is het duidelijk dat diverse fysiologische processen een rol spelen en dat er anatomische verschillen zijn.

Daarnaast k�*n het inderdaad zijn dat iets traumatisch de seksualiteit bepaald, maar dat is wel een ferme minderheid, en meestal is de hele seksualiteit daarbij bijzonder verstoord. Da's iets helemaal anders.

Maar zeggen dat homoseksuelen genderdysfoor zijn is gewoon onzin. Het is wel zo dat een groot deel van de genderdysfore kinderen later homoseksueel blijken te zijn, maar dat wil helemaal niet zeggen dat het omgekeerde ook opgaat .
Genderdysfoor wil zeggen dat je liever van het andere geslacht wil zijn. De meeste homo's zijn gewoon erg tevreden met hun geslacht hoor. Ook de 'mannelijke' types lesbiënnes en de 'vrouwelijke' types homo's. 't is niet omdat ge wat eigenschappen vertoont van het andere geslacht of eerder androgyn bent ingesteld dat je daarom niet tevreden bent over je lichamelijke geslacht.

Natuurlijk zijn er homo's en lesbiennes die genderdysfoor zijn, maar dat kun je evengoed zeggen van hetero's. Het is natuurlijk wel zo dat de combinatie genderdysforie en homoseksualiteit een verwarrende combinatie is, maar dat geldt ook voor genderdysforie en heteroseksualiteit. Als je je psychisch vrouw voelt maar lichamelijk man bent, en je valt op vrouwen, ben je dan lesbisch of hetero? Wat is het belangrijkste? Hoe je je psychisch voélt of wat er tussen je benen zit?
En dan is het vaak nog niet eens duidelijk wat er tussen je benen zit, aangezien een deel van de genderdysforen (verborgen) hermafrodiet is.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 13:13   #446
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Integendeel. Het is niet het vertrekpunt van het betoog, maar de conclusie. Die conclusie werd via deductie bereikt:

Major: mensen die vragen ontwijken, draaien rond de pot.
Minor: Xenophon ontwijkt vragen.
Conclusie: Xenophon draait rond de pot.

Major: Mensen die niet rond de pot draaien, worden gezien als wijze, erudiete mensen.
Minor: Xenophon draait rond de pot.
Conclusie: Xenophon is geen wijs en erudiet mens.
Soms ben je wel grappig maar je hebt de gewoonte om te overdrijven.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 13:35   #447
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Soms ben je wel grappig maar je hebt de gewoonte om te overdrijven.
Ik weet het: het is overdreven om van jou te verwachten dat je antwoordt op een vraag.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 13:46   #448
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
de wetenschap is nog niet eens zover dat ze de etiologie van homoseksualiteit kan verklaren, het lijkt me dan ook niet echt eerlijk om dat aan iemand te vragen . Wel is het duidelijk dat diverse fysiologische processen een rol spelen en dat er anatomische verschillen zijn.

Daarnaast k�*n het inderdaad zijn dat iets traumatisch de seksualiteit bepaald, maar dat is wel een ferme minderheid, en meestal is de hele seksualiteit daarbij bijzonder verstoord. Da's iets helemaal anders.

Maar zeggen dat homoseksuelen genderdysfoor zijn is gewoon onzin. Het is wel zo dat een groot deel van de genderdysfore kinderen later homoseksueel blijken te zijn, maar dat wil helemaal niet zeggen dat het omgekeerde ook opgaat .
Genderdysfoor wil zeggen dat je liever van het andere geslacht wil zijn. De meeste homo's zijn gewoon erg tevreden met hun geslacht hoor. Ook de 'mannelijke' types lesbiënnes en de 'vrouwelijke' types homo's. 't is niet omdat ge wat eigenschappen vertoont van het andere geslacht of eerder androgyn bent ingesteld dat je daarom niet tevreden bent over je lichamelijke geslacht.

Natuurlijk zijn er homo's en lesbiennes die genderdysfoor zijn, maar dat kun je evengoed zeggen van hetero's. Het is natuurlijk wel zo dat de combinatie genderdysforie en homoseksualiteit een verwarrende combinatie is, maar dat geldt ook voor genderdysforie en heteroseksualiteit. Als je je psychisch vrouw voelt maar lichamelijk man bent, en je valt op vrouwen, ben je dan lesbisch of hetero? Wat is het belangrijkste? Hoe je je psychisch voélt of wat er tussen je benen zit?
En dan is het vaak nog niet eens duidelijk wat er tussen je benen zit, aangezien een deel van de genderdysforen (verborgen) hermafrodiet is.
er zijn meer sexuele geaardheden tussen hemel en aarde dan wat jij, horatio, in je stoutste dromen kan voorstellen... ( vrij naar W.Shakespeare - Hamlet ).

Stoutste dromen ?
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 18:55   #449
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Tuurlijk is homofilie abnormaal, daar moet je zelfs geen 5 seconden over nadenken... Homofielen kunnen zich niet voortplanten, zonder iets te krijgen van het andere geslacht..
Hetero's kunnen zich ook niet voortplanten zonder iets te krijgen van het andere geslacht
Misschien toch beter langer na gedacht dan 5 seconden voor je zoiets post

Is het zich al dan niet kunnen voort planten hét (enige) criteria om te bepalen of iemand (ab)normaal te noemen?

In dat geval:

Prepuberale kinderen = abnormaal
(hetero-)vrouw in de menopauze = abnormaal
onvruchtbaar hetero-koppel = abnormaal
alleenstaande hetero = abnormaal

mannelijke verkrachter die vrouwelijk slachtoffer (al dan niet meerderjarig) zwanger maakt = normaal

Normaal of abnormaal maakt eigenlijk niet uit, want de wet hoort neutraal te zijn.
Holebi's hun recht om te huwen te ontzeggen omdat ze niet voldoen aan een of andere "norm" is even onrechtvaardig als rosharigen, brildrager en onvruchtbare hetero-koppels hun rechten te ontzeggen.

(sorry voor eventuele d-t-fouten )
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 23 november 2009 om 18:58.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 18:57   #450
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Hetero's kunnen zich ook niet voortplanten zonder iets te krijgen van het andere geslacht
Misschien toch beter langer na gedacht dan 5 seconden voor je zoiets post

Is het zich al dan niet kunnen voort planten hét (enige) criteria om te bepalen of iemand (ab)normaal te noemen?

In dat geval:

Prepuberale kinderen = abnormaal
(hetero-)vrouw in de menopauze = abnormaal
onvruchtbaar hetero-koppel = abnormaal
alleenstaande hetero = abnormaal

mannelijke verkrachter die vrouwelijk slachtoffer (al dan niet meerderjarig) zwanger maakt = normaal

(sorry voor eventuele d-t-fouten )
De meesten hebben wel kinderen,homo's kunnen zelf nooit kinderen krijgen en maar goed ook.ts.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 19:00   #451
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
De meesten hebben wel kinderen,homo's kunnen zelf nooit kinderen krijgen en maar goed ook.ts.
Dus hetero's met kinderen zijn normaal (en mogen dus trouwen) en de hetero's zonder kinderen zijn abnormaal (en mogen dus niet trouwen)?
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 21:27   #452
Pantoffeldiertje
Gouverneur
 
Pantoffeldiertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht


Wat een krampachtig gekronkel. Een paling in een emmer snot heeft er niet aan...
Gekronkel? Ik heb nooit expliciet gezegd dat ik daar zeker van was, maar goed. Verder zie ik nog altijd geen problemen met de stelling dat als een minderheid klein genoeg is, ze abnormaal is.
__________________
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn."
Pantoffeldiertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 23:04   #453
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

lap. ik doe nog eens moeite zenne.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 02:20   #454
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
Gekronkel? Ik heb nooit expliciet gezegd dat ik daar zeker van was, maar goed. Verder zie ik nog altijd geen problemen met de stelling dat als een minderheid klein genoeg is, ze abnormaal is.
Hoe klein moet een minderheid zijn om ze "abnormaal" genoemd worden?
Er zijn ongeveer evenveel linkshandigen als holebi's (5 �* 10 %), er zijn minder mensen die dit jaar 50 worden dan holebi's, er zijn ook minder roodharigen.
Er zijn tegenwoordig zelfs niet zo heel veel meer VB-stemmers dan dat er holebi's zijn...

Zijn die allemaal "abnormaal"? Dan herhaal ik mijn stelling dat iedereen wel op een bepaald vlak tot een (kleine) minderheid hoort en dus "abnormaal" is. Degenen die tot geen enkele kleine minderheid behoren, vormen daardoor op zich een kleine minderheid en zijn dus "abnormaal", want ze voldoen niet aan de norm van het behoren tot een of andere minderheid.

Het behoren tot een minderheid (of "abnormaal" zijn) is op zich geen reden om de leden van die minderheid een aantal burgerrechten te ontzeggen.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 09:50   #455
hotschizodiscocop
Staatssecretaris
 
hotschizodiscocop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 2.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk ook een beetje teleurgesteld in het VB. Meer bepaald over De Bie, dat hij geen homo is.
Wou hij niet met u naar bed ofzo?
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 09:51   #456
hotschizodiscocop
Staatssecretaris
 
hotschizodiscocop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 2.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Dus hetero's met kinderen zijn normaal (en mogen dus trouwen) en de hetero's zonder kinderen zijn abnormaal (en mogen dus niet trouwen)?
Kinneke, als ge denkt dat homo's zitten te wachten op een huwelijk en een rits infantiel Afrika, slaap dan verder.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 10:19   #457
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Hoe klein moet een minderheid zijn om ze "abnormaal" genoemd worden?
Er zijn ongeveer evenveel linkshandigen als holebi's (5 �* 10 %), er zijn minder mensen die dit jaar 50 worden dan holebi's, er zijn ook minder roodharigen.
Er zijn tegenwoordig zelfs niet zo heel veel meer VB-stemmers dan dat er holebi's zijn...

Zijn die allemaal "abnormaal"? Dan herhaal ik mijn stelling dat iedereen wel op een bepaald vlak tot een (kleine) minderheid hoort en dus "abnormaal" is. Degenen die tot geen enkele kleine minderheid behoren, vormen daardoor op zich een kleine minderheid en zijn dus "abnormaal", want ze voldoen niet aan de norm van het behoren tot een of andere minderheid.

Het behoren tot een minderheid (of "abnormaal" zijn) is op zich geen reden om de leden van die minderheid een aantal burgerrechten te ontzeggen.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 10:49   #458
Abraxas
Lokaal Raadslid
 
Abraxas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Locatie: Waasland
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Major: Mensen die niet rond de pot draaien, worden gezien als wijze, erudiete mensen.
Minor: Xenophon draait rond de pot.
Conclusie: Xenophon is geen wijs en erudiet mens.
Deze deductie klopt niet.
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 12:24   #459
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
En heterofielen kunnen dat wel?
Jamaar manneke, niet hypocriet doen he, als je geen buitenechtelijke betrekkingen hebt, heb je gewoon geen kinderen als homofiel. Goed zo
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 12:45   #460
Jong,Vlaams&Rechts
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 november 2009
Berichten: 2
Standaard

Jeanet hier jeanet daor..wa is da jong!

Gelukkig da homos geen kinders kunnen krijgen!
Jong,Vlaams&Rechts is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be