Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juli 2008, 21:18   #441
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
En hiermede is dan klaar en duidelijk bewezen dat de (gesubsideerde) media, gesterkt door de linkse kerk, de vlaams-nationalisten altijd gelijksteld met hun extremistische vleugel, terwijl ze dat bij bvb de moslims niet doet (waarvan de extremistische vleugel, eigenlijk pas echt extremistisch is - trouwens een leuke uitspraak, van een presdident van een moslimland "den holocaust is een Westers sprookje") ?
Rare bewijsvoering in elk geval. De tienpuntenvraag is hier trouwens, wie hier haat zaait ?
Haatzaaierij was de bedoeling van de topicstarter.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:19   #442
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Doe nou maar niet alsof je neus bloedt.
zucht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Volledig met je eens. Het respectloze gedrag van wellicht één man uitvergroten en in verband brengen met zaken die er niets mee te maken hebben. En dat zijn nu net diegenen die het hardst van de toren blazen om te zeggen dat je migranten niet over één kam mag scheren als een vreemdeling iets mispeuterd heeft.Links is hypocriet, en dat zullen ze altijd blijven.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:20   #443
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
zucht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Volledig met je eens. Het respectloze gedrag van wellicht één man uitvergroten en in verband brengen met zaken die er niets mee te maken hebben. En dat zijn nu net diegenen die het hardst van de toren blazen om te zeggen dat je migranten niet over één kam mag scheren als een vreemdeling iets mispeuterd heeft.Links is hypocriet, en dat zullen ze altijd blijven.
Die post had ik gemist. Bedankt dat je hem onder mijn aandacht bracht Moser.
Je hebt voor 100 % gelijk Duym. Links is hypocriet, en dat zullen ze altijd blijven.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:20   #444
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Allé dan, vervang migrant door moslim...
Voila en het gaat niet meer over die S. Arme Pick Nick dacht dat ie me ging "pakken"
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:21   #445
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

1 commentaar: wat boeit het allemaal ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:21   #446
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Voila en het gaat niet meer over die S. Arme Pick Nick dacht dat ie me ging "pakken"

Ik heb jou duidelijk gepakt. Ik heb je gewezen op de ziekte van links. Jij lijdt aan hetzelfde euvel.
Je reacties spreken overigens ook boekdelen.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 26 juli 2008 om 21:23.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:26   #447
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Voila en het gaat niet meer over die S. Arme Pick Nick dacht dat ie me ging "pakken"
Het ging daar over de ongelijke behandeling door de (gesubsidieerde) media, en vooral de linkse kerk, van Vlaams-nationalisten en migranten (die daar na getransformeerd zijn in moslims).
Maar geef toe, het zou toch veel nuchtiger zijn om te discusieren over de uitspraak van de president van Iran, die trouwens volop bezig met de ontwikkeling van een atoombom, dan over een S op een café, waar ge hoogstens riskeert van een pint bier naar Uwe kop te krijgen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:37   #448
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Die post had ik gemist. Bedankt dat je hem onder mijn aandacht bracht Moser.
Je hebt voor 100 % gelijk Duym. Links is hypocriet, en dat zullen ze altijd blijven.
Toch hebben we met links iets gemeen. We veroordelen beiden alle vormen van extremisme, maar voor hen is er maar één echt gevaar: het rechts extremisme. Linkse extremisten zijn vrijheidsstrijders die soms minder menslievende, maar noodzakelijke stappen zetten. Maar niet getreurd, op een miljoen doden meer of minder komt het er voor hen niet op aan.

Laatst gewijzigd door Duym : 26 juli 2008 om 21:38.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:38   #449
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
ev verkeerd doen? Van welke planeet kom jij? De dagelijkse burgerslachtoffers waaronder veel kinderen, dat zijn extremistische uitwassen in vergelijking met een verkeerd geschilderde s.
En ja, als die mensen hier selectief verontwaardigd doen over een letter en oorverdovend stil blijven over de misdaden tegen de menselijkheid van hun broeders, dan spreek ik hen daarop aan. Zelfs als het jou niet bevalt.
Ik walg van jullie bekrompen, hypocriete selectiviteit.


Nee, want ik ben niet christelijk, noch behoor ik tot een of andere religie die dweept met racistische beginselen als "uitverkoren volk" en dergelijke.
En bovendien weet je even goed dan ik dat de Amerikaanse neo-cons die de grootste belangen hebben in de wapenindustrie in de overgrote meerderheid joden zijn. Vervang dat Amerikaanse "christelijke militairen" dan maar gerust met de "Amerikaanse-joodse Wolfowitzen" die de operaties in kaart zetten.
Je blijft altijd dezelfde redenering toepassen:
Op x.000 km van hier bedrijven Israelis, Afghanen of Iraniërs volgens jou misdaden en zonder verdere kennis van zaken stel je daarvoor mensen hier die dezelfde godsdienst hebben, maar er verder geen bal mee te maken hebben mee voor verantwoordelijk: grove oneerlijkheid dus, gewoon haat spuwen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juli 2008 om 21:40.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:39   #450
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Het ging daar over de ongelijke behandeling door de (gesubsidieerde) media, en vooral de linkse kerk, van Vlaams-nationalisten en migranten (die daar na getransformeerd zijn in moslims).
Maar geef toe, het zou toch veel nuchtiger zijn om te discusieren over de uitspraak van de president van Iran, die trouwens volop bezig met de ontwikkeling van een atoombom, dan over een S op een café, waar ge hoogstens riskeert van een pint bier naar Uwe kop te krijgen.
Ja , ik wou alleen eventjes letterlijk duidelijk maken dat ik niet degene was die over moslims begonnen ben, niet dat dat niet zou mogen, maar het valt me wel op dat het altijd die richting uit moet. Dit gezegd zijnde, ik wil idd best met mensen praten over andere onderwerpen maar wees nu eens eerlijk dit ganse forum staat vol met threads waar ge uw ei kwijt kunt over dergelijke zaken. Deze draad gaat over "de BeeSt".

Stel dat ik een Vlaams-nationalist was , dan zou ik het volgende daarop zeggen.....

Als deze persoon daadwerkelijk die S zo geplaatst heeft omwille van nazistische sympathiën , dan is dat walgelijk en doe ik ten volle afstand van dergelijke figuren. Die hebben niks maar dan ook niks met Vlaams-nationalisme te maken!

Voila en de kous is af. Maar neen hé , het moest weer 1 en al zelfbeklag worden over hoe iedereen tegen jullie is en jullie wil demoniseren en verketteren.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:43   #451
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Ja , ik wou alleen eventjes letterlijk duidelijk maken dat ik niet degene was die over moslims begonnen ben, niet dat dat niet zou mogen, maar het valt me wel op dat het altijd die richting uit moet. Dit gezegd zijnde, ik wil idd best met mensen praten over andere onderwerpen maar wees nu eens eerlijk dit ganse forum staat vol met threads waar ge uw ei kwijt kunt over dergelijke zaken. Deze draad gaat over "de BeeSt".

Stel dat ik een Vlaams-nationalist was , dan zou ik het volgende daarop zeggen.....

Als deze persoon daadwerkelijk die S zo geplaatst heeft omwille van nazistische sympathiën , dan is dat walgelijk en doe ik ten volle afstand van dergelijke figuren. Die hebben niks maar dan ook niks met Vlaams-nationalisme te maken!

Voila en de kous is af. Maar neen hé , het moest weer 1 en al zelfbeklag worden over hoe iedereen tegen jullie is en jullie wil demoniseren en verketteren.
Probleem is:
-Ze willen er duidelijk geen afstand van nemen
-Ze vinden zichzelf toch zulke slachtoffers
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:46   #452
Gwyndion
Minister-President
 
Gwyndion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.967
Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Ja , ik wou alleen eventjes letterlijk duidelijk maken dat ik niet degene was die over moslims begonnen ben, niet dat dat niet zou mogen, maar het valt me wel op dat het altijd die richting uit moet. Dit gezegd zijnde, ik wil idd best met mensen praten over andere onderwerpen maar wees nu eens eerlijk dit ganse forum staat vol met threads waar ge uw ei kwijt kunt over dergelijke zaken. Deze draad gaat over "de BeeSt".

Stel dat ik een Vlaams-nationalist was , dan zou ik het volgende daarop zeggen.....

Als deze persoon daadwerkelijk die S zo geplaatst heeft omwille van nazistische sympathiën , dan is dat walgelijk en doe ik ten volle afstand van dergelijke figuren. Die hebben niks maar dan ook niks met Vlaams-nationalisme te maken!

Voila en de kous is af. Maar neen hé , het moest weer 1 en al zelfbeklag worden over hoe iedereen tegen jullie is en jullie wil demoniseren en verketteren.
Errr, ik meen zoiets al gezegd te hebben. Ik weet niet of men mij als een Vlaams nationalist zou beschouwen vermits ik er om eerlijk te zijn nooit echt over nadenk, ik heb niet de gewoonte mezelf in vakjes te steken, ik geloof in wat ik geloof, als België zonder pariteit zou zijn en er wederzijds respect etc was, ok, anders is een onafhankelijk Vlaanderen beter. Ik heb al in een van mijn eerste posts in dit topic gezegd dat als hij dit effectief deed om mensen te schokkeren dat hij zich moest schamen maar dat het belachelijk is om dit aan het Vlaams nationalisme te linken.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:46   #453
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Probleem is:
-Ze willen er duidelijk geen afstand van nemen
-Ze vinden zichzelf toch zulke slachtoffers
Dan heb je daar weer flink aan meegeholpen. Wat is links toch hypocriet.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:47   #454
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je blijft altijd dezelfde redenering toepassen:
Op x.000 km van hier bedrijven Israelis, Afghanen of Iraniërs volgens jou misdaden en zonder verdere kennis van zaken stel je daarvoor mensen hier die dezelfde godsdienst hebben, maar er verder geen bal mee te maken hebben mee voor verantwoordelijk: grove oneerlijkheid dus, gewoon haat spuwen.
Nee, Filosoof, dat is precies de redenering die jij tepast.
Een kroegbaas tekent een s op zijn gevel, en jij maakt van alle Vlaams-Nationalisten, van alle VB-ers en bij uitbreiding van alle Vlamingen nazi's. Dat is haat spuwen.Wel, voortaan pas ik JOUW redenering ook toe.

Als jij van een letter een storm in een glas maakt en van zo'n akkefiet profiteert om een ganse kiezersgroep of bevolkingsgroep te culpabileren, dan doe ik hetzelfde. Te meer omdat de extremisten onder joden wel wat meer op hun kerfstok en hun geweten hebben dat een letter in een verkeerde stijl. Dus, ik ga me zeker niet generen om die extremisten eens in het daglicht te plaatsen.
Het mes dat jij gebruikt snijdt aan twee kanten. Het wordt tijd dat jij daar maar eens bewust van wordt.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:49   #455
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Nee, Filosoof, dat is precies de redenering die jij tepast.
Een kroegbaas tekent een s op zijn gevel, en jij maakt van alle Vlaams-Nationalisten, van alle VB-ers en bij uitbreiding van alle Vlamingen nazi's. Dat is haat spuwen.Wel, voortaan pas ik JOUW redenering ook toe.

Als jij van een letter een storm in een glas maakt en van zo'n akkefiet profiteert om een ganse kiezersgroep of bevolkingsgroep te culpabileren, dan doe ik hetzelfde. Te meer omdat de extremisten onder joden wel wat meer op hun kerfstok en hun geweten hebben dat een letter in een verkeerde stijl. Dus, ik ga me zeker niet generen om die extremisten eens in het daglicht te plaatsen.
Het mes dat jij gebruikt snijdt aan twee kanten. Het wordt tijd dat jij daar maar eens bewust van wordt.
Goed gesproken.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:52   #456
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Probleem is:
-Ze willen er duidelijk geen afstand van nemen
-Ze vinden zichzelf toch zulke slachtoffers
Nee, zij vinden zichzelf geen slachtoffers. De uitbuiters van de holocaust-industrie vinden zichzelf zo'n grote slachtoffers van een lettertje op een gevel ocharme waar ze nooit van gehoord zouden hebben ware het niet dat een paar beroepscalimero's zich geroepen voelden om dit fait-divertje tot reuzepropertie op te kloppen.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:58   #457
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Nee, zij vinden zichzelf geen slachtoffers. De uitbuiters van de holocaust-industrie vinden zichzelf zo'n grote slachtoffers van een lettertje op een gevel ocharme waar ze nooit van gehoord zouden hebben ware het niet dat een paar beroepscalimero's zich geroepen voelden om dit fait-divertje tot reuzepropertie op te kloppen.
Ik zie dat fait-divertje als een gemiste kans voor degenen die zich gekwetst voelen. Beroep doen op misdaadorganisaties als het CGKR, is een afgang.

Laatst gewijzigd door Duym : 26 juli 2008 om 21:59.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 22:06   #458
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Errr, ik meen zoiets al gezegd te hebben. Ik weet niet of men mij als een Vlaams nationalist zou beschouwen vermits ik er om eerlijk te zijn nooit echt over nadenk, ik heb niet de gewoonte mezelf in vakjes te steken, ik geloof in wat ik geloof, als België zonder pariteit zou zijn en er wederzijds respect etc was, ok, anders is een onafhankelijk Vlaanderen beter. Ik heb al in een van mijn eerste posts in dit topic gezegd dat als hij dit effectief deed om mensen te schokkeren dat hij zich moest schamen maar dat het belachelijk is om dit aan het Vlaams nationalisme te linken.
Ik heb niemand in het bijzonder geviseerd, ook u niet. Maar herlees pagina 1 eens bvb en kijk eens hoeveel er onomwonden afstand van nemen zonder in de slachtofferrol te willen kruipen of de topicstarter aan te vallen. Tis niet echt moeilijk , er is er maar 1. Chapeau aan hem.

edit:typo

Laatst gewijzigd door moser : 26 juli 2008 om 22:07.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 22:13   #459
Gwyndion
Minister-President
 
Gwyndion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.967
Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Enkel Giserke, had ik ook al opgemerkt, dat gezegd zijnde alhoewel ik aanvallen op personen niet goedkeur was het duidelijk het doel van Pietje om mensen te provoceren en zulk gedoe (het Vlaams nationalisme op eenderd welke manier hoe vergezocht en zielig ook zwart maken) word wel wat afgezaagd.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 22:42   #460
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Het ging hem om de financiële slagkracht van die migranten en de financiële slagkracht van migranten die bij ons wonen of bvb Latijns-Amerikaanse migranten in de VS en de invloed dat dat heeft op eventuele negatieve gedragskenmerken. Maar u hebt er duidelijk geen fluit van begrepen.
Jij denk ik ook niet, want nu heb je het zelf over de financiën die je vanuit mijn voorbeeld per se tracht te omzeilen.

"Onze" uitwijkelingen startend omstreeks 1950 waren voor het merendeel wat tegenwoordig heet "laag-opgeleid", kwamen ginds ook voor het overgrote deel aan met niets.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be