Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Bent u van oordeel dat we na dat schandalige arrest nog in een democratie leven ?
ja 43 31,39%
NEEN 94 68,61%
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 25 november 2004, 21:24   #441
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
En tussen '45 en '64? En tijdens de jaren '20?
Citaat:
Weet je nu eigenlijk wat de holocaust is?
Alsof ik dat niet zou weten. Om u te helpen: Tijdens de jaren '20 hadden we de Volkenbond en tussen '45 en '64 hadden we de voorloper van de EU. De EU en zijn voorlopers hebben voor vrede, veiligheid en welvaart gezorgd. Dat heeft meer dan 'n halve eeuw stand gehouden. Men is dat nu allemaal aan het ondermijnen. Men dreigt dat allemaal kapot te maken en onderuit te halen door de huwelijksmigratie en gezinshereniging en het te veel laten begaan van moslimextremisten.
Stefanie is offline  
Oud 25 november 2004, 21:31   #442
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10


komaan nu stefanieke, efkes ernstig blijven he

de kelten leefden trouwens ook in vl toen de vlamingen kwamen
1. De Kelten schreven maar weinig op. Hoewel ze een alfabet hadden, vonden ze het niet wenselijk om bv. hun dichtkunst ergens op te schrijven. De barden moesten dat allemaal van buiten leren. En zo gaven ze dat door aan de volgende generatie. En zo ging het ook makkelijk verloren. Dat is een verantwoordelijkheid van de Kelten, heb ik niets mee te maken.

2. Ik kan er niets aan doen indien die Kelten liever Latijn probeerden te praten in plaats van hun eigen taal te spreken. Julius Caesar bv. heeft nooit massaal troepen gestuurd naar Gallië. De Romeinse troepen waren numeriek sterk in de minderheid. Vergelijkbaar met de Amerikanen nu in Irak. Er zitten relatief weinig Amerikaanse soldaten in Irak nu. Welnu, Julius Caesar deed ook zoiets.

Die Kelten mochten dus gerust hun eigen taal blijven spreken. Het had gekund, want die Romeinen konden onmogelijk in ieder huis gaan controleren of daar wel Latijn gesproken werd. Ik kan mij wel voorstellen dat die Romeinen geen zin hadden om Keltisch te leren, maar wat hield die Kelten tegen om thuis onder mekaar hun eigen taal te spreken?

3. De Romeinen hebben goud uit Gallië geroofd en hieven hoge belastingen. Ze hebben de Kelten beroofd. De Germanen hebben de Kelten regelmatig gesteund toen die in opstand kwamen tegen de Romeinen.

Conclusie: Ik zie niet in waarom wij Vlamingen onze taal, cultuur, idenditeit en afkomst zouden moeten overboord gooien. Waarom zouden wij dat moeten doen???
Stefanie is offline  
Oud 25 november 2004, 21:38   #443
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Oh, en nog iets. Die Keltische stammen vochten geregeld tegen elkaar en daardoor konden ze makkelijk verslagen worden. Misschien goed te vergelijken tussen de verbale agressie tussen politiek correcten en aanhangers van het Vlaams belang nu hier bij ons. De Vlamingen raken het onderling niet eens over een vreemdelingenbeleid. Er is een diepe kloof. Ja, wat wilt ge dan? Hoe kan er nu een goed vreemdelingenbeleid en een goed, degelijk immigratiebeleid maken als de Vlamingen onderling zo fel ruzie maken en zo overhoop liggen met elkaar over dit onderwerp? Dat kan niet. Nu heb ik meteen nog 'n reden om te denken dat België binnen enkele tientallen jaren een Islamitisch land zal zijn (een land dus waarvan de meerderheid van de bevolking moslim is).
Stefanie is offline  
Oud 25 november 2004, 22:11   #444
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Oh, en nog iets. Die Keltische stammen vochten geregeld tegen elkaar en daardoor konden ze makkelijk verslagen worden. Misschien goed te vergelijken tussen de verbale agressie tussen politiek correcten en aanhangers van het Vlaams belang nu hier bij ons. De Vlamingen raken het onderling niet eens over een vreemdelingenbeleid. Er is een diepe kloof. Ja, wat wilt ge dan? Hoe kan er nu een goed vreemdelingenbeleid en een goed, degelijk immigratiebeleid maken als de Vlamingen onderling zo fel ruzie maken en zo overhoop liggen met elkaar over dit onderwerp? Dat kan niet. Nu heb ik meteen nog 'n reden om te denken dat België binnen enkele tientallen jaren een Islamitisch land zal zijn (een land dus waarvan de meerderheid van de bevolking moslim is).
Ik wou enkel aangeven dat dit "the way of the world" is. 2000 jaar geleden woonden de kelten in het gebied dat nu geografisch gezien "vlaanderen" heet, momenteel vlamingen, binnen 2000 jaar zal dat wellicht weer iets anders zijn. Rien a faire. In plaats van het te bevechten zou je er beter het beste van maken.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 25 november 2004, 22:16   #445
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Ik wou enkel aangeven dat dit "the way of the world" is. 2000 jaar geleden woonden de kelten in het gebied dat nu geografisch gezien "vlaanderen" heet, momenteel vlamingen, binnen 2000 jaar zal dat wellicht weer iets anders zijn. Rien a faire. In plaats van het te bevechten zou je er beter het beste van maken.
Bekvechten??? Ik kom hier enkel met feiten en argumenten af! Al gezien hoe "vriendelijk" K9 en Raf en co. wel zijn???
Stefanie is offline  
Oud 26 november 2004, 08:57   #446
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Helemaal niet. Wij hebben een soort historische band met Italië. De paus zit in Rome, bv.,
EN? Het grootste deel van de belgen is niet gelovig en de rest lacht met de paus.

Citaat:
het feit dat we een senaat hebben (net zoals de oude Romeinen), ons alfabet...
En geneeskunde, cijfers ,astrologie, bepaalde woorden,... komen uit arabie . Nogmaals je kan evenveel vinden wat uit arabie komt dan wat uit italie komt je redenering is dus nog steeds belachelijk.

Het meeste van al deze zaken komen trouwens uit azie en zijn enkel doorgegeven door italie of arabieren, moeten we nu alle aziaten toelaten?

Citaat:
Punt is dat wij de mensenrechten hebben ingevoerd. Dat was, als ik het goed heb, een Westers idee en een Westers initiatief.
Niet echt maar laat maar want je zal het toch negeren en ove riets anders beginnen.


Citaat:
Tot voor kort was de Marokkaanse wet gebaseerd op de Sjaria, de Islamitische wet. Zelfs tot vorig jaar werden Marokkaanse vrouwen in Marokko benadeeld tegenover mannen als ze wilden scheiden bv.
Weet je wel dat de sharia wet niet enkel gebaseerd is op de koran maar ook door oude arabische gewoonten, joodse en romeinse wetgeving?

De marokaanse wetgeving is vooral gebaseerd op franse en spaanse wetgeving en maar een deel op de sharia.


Dit heeft trouwens NIKS met de discussie te maken over italiaanse allochtonen . Of moet ik soms beginnen over facistisch italie? Berlusconi misschien? De maffia?

Citaat:
Juist wel. Dat is net het drama. Men is bezig om onze sociale zekerheid om zeep te helpen. Op deze manier zal het systeem volledig instorten. Een hervorming dringt zich op. Het is een echt drama dat niet iedereen dat inziet.
En hoe helpt men dan wel de sociale zekerheid om zeep?

Citaat:
Dat is een smeltkroes van de Grieks-Romeinse, Keltische en Germaanse cultuur + ook wat Joodse invloeden via het oud testament. Voor de rest zijn er de mensenrechten, de verlichting en het individualisme.
Dat is geen concreet antwoord maar meer rond de pot draaien. Nogmaals hoe kan je erkennen hoe iemand tot de europese cultuur behoort? Wat zijn de eigenschappen die iemand heeft als hij tot de europese cultuur hoort?

Je antwoord hierboven zegt niks en is veel te algemeen.

Citaat:
Ik bedoel als iemand met de Belgische nationaliteit met een ongeletterde persoon uit het buitenland wil trouwen.
En? Wie ben jij je om te bemoeien met wie iemand wil trouwen? Zolang het geen schijnhuwelijk is heeft de staat zich daar niet mee te bemoeien.

Citaat:
Trouwens, in 2000 heeft de overheid een aantal illegalen gelegaliseerd. Dat ging om duizenden of tienduizenden mensen. Naar 't schijnt hebben zelfs een aantal criminelen de Belgische nationaliteit verworven. Heb daar iets over gehoord. Maar dat is een andere kwestie.
Inderdaad dat is een andere kwestie want die mensen zijn helemaal niet "naar hier gehaald door de overheid"

Citaat:
Alsof ik dat niet zou weten.
het was jij die zei dat tijdens de jaren 40 het anti-semetisme meeviel.

Citaat:
Om u te helpen: Tijdens de jaren '20 hadden we de Volkenbond en tussen '45 en '64 hadden we de voorloper van de EU. De EU en zijn voorlopers hebben voor vrede, veiligheid en welvaart gezorgd.
De EU zorgt niet voor veiligheid en voor belgie niet voor welvaart. Voor vrede? Betwijfel ik of ben je bang dat niet EU landen je zullen aanvallen?

De EU is zoals de VN een grotendeels nutteloze organisatie die potentieel heeft.


Citaat:
Dat heeft meer dan 'n halve eeuw stand gehouden. Men is dat nu allemaal aan het ondermijnen. Men dreigt dat allemaal kapot te maken en onderuit te halen door de huwelijksmigratie en gezinshereniging en het te veel laten begaan van moslimextremisten.
Complete onzin moslims extremisten zijn al helemaal geen dreiging voor de EU. En immigratie evenmin. Of denk je echt dat enkele miljoenen mensen een EU van 500miljoen mensen kan overheersen? Onzin dus .
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is nu online  
Oud 26 november 2004, 09:33   #447
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
2. Ik kan er niets aan doen indien die Kelten liever Latijn probeerden te praten in plaats van hun eigen taal te spreken. Julius Caesar bv. heeft nooit massaal troepen gestuurd naar Gallië.
Caesar heeft zowat heel gallie tegen 50 v chr onderworpen en later na een opstand een groot deel ervan uitgemoord.

Citaat:
De Romeinse troepen waren numeriek sterk in de minderheid. Vergelijkbaar met de Amerikanen nu in Irak. Er zitten relatief weinig Amerikaanse soldaten in Irak nu. Welnu, Julius Caesar deed ook zoiets.
Niet echt de romeinen waren eigenlijk in de minderheid maar dankzij betere tactieken konden zij meestal winnen.


Citaat:
Die Kelten mochten dus gerust hun eigen taal blijven spreken. Het had gekund, want die Romeinen konden onmogelijk in ieder huis gaan controleren of daar wel Latijn gesproken werd. Ik kan mij wel voorstellen dat die Romeinen geen zin hadden om Keltisch te leren, maar wat hield die Kelten tegen om thuis onder mekaar hun eigen taal te spreken?
Niks maar het was beter voor hen om latijns te spreken en over de eeuwen is dat voor een deel van hen zo gegroeid.

Vergelijk het met een boel vlamingen die frans gaan spreken zijn.

Citaat:
Conclusie: Ik zie niet in waarom wij Vlamingen onze taal, cultuur, idenditeit en afkomst zouden moeten overboord gooien. Waarom zouden wij dat moeten doen???
Germanen, romeinen, oostenrijkers, hongaren, fransen, nederlanders, engelsen, duitsers, amerikanen,... Allemaal hebben ze wel hun sporen nagelaten dit proces gaat nu gewoon door, je daartegen verzetten zoals jij doet (en het VB) is stom. Cultuur, taal en identiteit zijn zaken die voortdurend veranderen.

Wat IS de vlaamse cultuur? Wat IS onze afkomst
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is nu online  
Oud 26 november 2004, 12:20   #448
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Ik wou enkel aangeven dat dit "the way of the world" is. 2000 jaar geleden woonden de kelten in het gebied dat nu geografisch gezien "vlaanderen" heet, momenteel vlamingen, binnen 2000 jaar zal dat wellicht weer iets anders zijn. Rien a faire. In plaats van het te bevechten zou je er beter het beste van maken.
Vlaanderen en Vlamingen boven... zuiver op de graat zoals de vis, zuivere lucht, proper water en een gezonde economie !!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 15:31   #449
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Vlaanderen en Vlamingen boven... zuiver op de graat zoals de vis, zuivere lucht, proper water en een gezonde economie !!
klaar gekomen?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 26 november 2004, 15:38   #450
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Iemand zei : "Complete onzin moslims extremisten zijn al helemaal geen dreiging voor de EU. En immigratie evenmin. Of denk je echt dat enkele miljoenen mensen een EU van 500miljoen mensen kan overheersen? Onzin dus ."

een 18 tal extreme moslims waren genoeg om de USA te veranderen in een zothuis... en om een aantal fundamentele vrijheden de nek om te wringen.
Geen onzin.

wijziging : 't was K9 die het zei.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 26 november 2004 om 15:39.
Tegendradigaard is offline  
Oud 26 november 2004, 15:40   #451
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Iemand zei : "Complete onzin moslims extremisten zijn al helemaal geen dreiging voor de EU. En immigratie evenmin. Of denk je echt dat enkele miljoenen mensen een EU van 500miljoen mensen kan overheersen? Onzin dus ."

een 18 tal extreme moslims waren genoeg om de USA te veranderen in een zothuis... en om een aantal fundamentele vrijheden de nek om te wringen.
Geen onzin.
Europa is de VS niet. Europa is al decenia lang geconfronteerd met terroristen de VS dachten dat ze onaanraakbaar waren .

Het heb het trouwens over overheersen niet over een aanslag plegen.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is nu online  
Oud 26 november 2004, 15:47   #452
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Men kan een land in angst laten leven he K9. en das ook een vorm van overheersen.
Vraag maar eens aan Spanje. 1 enkele aanslag waren voldoende om een ruk te geven aan de stembusuitslag en om de hele politiek van een land overhoop te gooien.
Op zo'n moment overheersen die paar extremisten dat land. Of men dat nu graag heeft of niet.

Idem voor de USA. Dat kleine groepje heeft ervoor gezorgd dat fundamentele vrijheden van vandaag op morgen afgeschaft zijn (of opgeschort maar hoelang he...).
Wel op dat moment dat de Bush regering zulke maatregelen nemen dan geven ze toe dat zij de dingen niet meer onder controle hebben maar dat ze overheerst worden door (de angst voor) enkele extremisten.

Door een goedgerichte succesvolle (sic) aanslag kunnen terroristen een zwakke regering tegen de grond krijgen.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 26 november 2004, 16:02   #453
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Men kan een land in angst laten leven he K9. en das ook een vorm van overheersen.
Leef jij in angst door de aanslag in spanje?

Ooit in parijs of londen geweest? Was je dan bang?


Citaat:
Vraag maar eens aan Spanje. 1 enkele aanslag waren voldoende om een ruk te geven aan de stembusuitslag en om de hele politiek van een land overhoop te gooien.
Overdrijf niet spanje is niet overhoop en aznar had een blunder teveel gedaan. Of het terroristen waren of de blunder van aznar die de partij de das omdeden zou ik niet weten.


Citaat:
Idem voor de USA. Dat kleine groepje heeft ervoor gezorgd dat fundamentele vrijheden van vandaag op morgen afgeschaft zijn (of opgeschort maar hoelang he...).
Die stonden al lang ter discussie en onder druk hoor, de VS doet al lang alsof ze de vrijheid zelve zijn maar in de praktijk was dat niet zo.

Citaat:

Door een goedgerichte succesvolle (sic) aanslag kunnen terroristen een zwakke regering tegen de grond krijgen.
daar geef ik je gelijk, maar een bedrijf als DHL kan dat ook bijna
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is nu online  
Oud 26 november 2004, 16:18   #454
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
klaar gekomen?
HEERLIJK
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 16:18   #455
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
klaar gekomen?
GEWELDIG
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 16:24   #456
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Leef jij in angst door de aanslag in spanje?

Ooit in parijs of londen geweest? Was je dan bang?

Overdrijf niet spanje is niet overhoop en aznar had een blunder teveel gedaan. Of het terroristen waren of de blunder van aznar die de partij de das omdeden zou ik niet weten.

Die stonden al lang ter discussie en onder druk hoor, de VS doet al lang alsof ze de vrijheid zelve zijn maar in de praktijk was dat niet zo.

daar geef ik je gelijk, maar een bedrijf als DHL kan dat ook bijna
Is maar 2 uur vliegen... Woon jij in een hoge toren ? we zullen hem daar laten landen

In Parijs voor en na de match wel... PSG en die horde hooligans

en in London viel het best mee in het centrum, very nice
maar in de buitenwijken was het wel iets anders... holy shit

Blunder van Aznar... soldaten gestuurd naar Irak ? hij had beter een hoop van die terroristen gestuurd naar ginder

America... land of freedom, hope and glory
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 16:26   #457
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Blunder van Aznar... soldaten gestuurd naar Irak ? hij had beter een hoop van die terroristen gestuurd naar ginder
Nee ik doelde op de blunders na de aanslag: blijven liegen over dat het ETA was en de blunder tijdens de ramp met die olietanker .
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is nu online  
Oud 26 november 2004, 16:51   #458
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

eta is al lang het zwarte schaap in Spanje hé !! Niet alleen bij Aznar !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 18:44   #459
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
En geneeskunde, cijfers ,astrologie, bepaalde woorden,... komen uit arabie . Nogmaals je kan evenveel vinden wat uit arabie komt dan wat uit italie komt je redenering is dus nog steeds belachelijk.

Het meeste van al deze zaken komen trouwens uit azie en zijn enkel doorgegeven door italie of arabieren, moeten we nu alle aziaten toelaten?
Wat voor 'n onzin is dat hier? Precies alsof de Egyptenaren en de Grieken geen bijdrage hebben geleverd aan de geneeskunde. Zo wisten de Egyptenaren al heel veel over ingewanden. De Egyptenaren voerden al operaties uit. De Romeinen voerden naar 't schijnt al keizersneden uit, maar 't is wel eigenaardig dat Julius Caesar zijn moeder die keizersnede overleefd zou hebben.

Onze cijfers komen uit India, maar de Arabische handelaren hebben dat naar hier ingevoerd. Dat waren echter handelaars die hier kwamen zaken doen, niet wonen.

Met de Chinese cultuur is er immers een immens verschil.
Chinese geneeskunde gaat vaak over het VOORKOMEN van ziekten. Westerse geneeskunde draait om het GENEZEN van ziekten.
Het Chinese alfabet, de verschillende Indiase alfabetten, het Arabische alfabet verschillen sterk van ons alfabet. Ons alfabet is grotendeels Grieks-Romeins. De Romeinen kenden geen kleine letters, MAAR EEN TEKST IN HOOFDLETTERS ZOALS JE HIER KAN ZIEN HADDEN DE GELETTERDE ROMEINEN IN DE OUDHEID GERUST KUNNEN LEZEN. De Arabieren en andere Aziaten niet. Wel geloof ik, als ik het goed heb, dat de oude Romeinen geen k, geen f en geen w kenden.

Die Arabieren hebben trouwens veel overgenomen van andere volkeren.

Laatst gewijzigd door Stefanie : 26 november 2004 om 18:52.
Stefanie is offline  
Oud 26 november 2004, 18:54   #460
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
In Parijs voor en na de match wel... PSG en die horde hooligans
die horde hooligans van PSG zullen geen vlaming aanvallen in andere parijse wijken daarintegen kan je beter niet komen als vlaming (dit heeft een collega van mij eens ondervonden)
Dixie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be