![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom brandt het Duvelke in de hel?
![]() |
![]() |
#442 |
|
![]() De onderliggende gedachte is wij beroven de misdadigers van hun vrijheid. U was een stukje vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
|
![]() Citaat:
Over uw shiftsysteem verder, er zijn een aantal mensen in de gevangenis waarvoor men de hele gevangenis opsluit als men die wil overbrengen naar een andere plaats zoals de dokter bevoorbeeld. Iedereen in de gevangenis moet dan in zijn cel zitten met de deur opslot als die jongens bewegen. En u gaat de hele gevangenis bevolking in èèn keer verplaatsen? Daar zijn om te beginnen al niet genoeg cipiers voor. Als er wat teveel mensen zijn die naar de raadkamer en of beroepshof en of op uithaling gaan valt alles stil want men kan het gewoon niet aan. En die duizenden internees, die zot verklaarden, gaat u die ook laten werken? Bestel dan maar al de ziekenwagens want er gaan een hele hoop mensen sterven, en ja, ook cipiers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
|
![]() Citaat:
Een hotelkamer, met vier of vijf man in een èènpersoonskamer waarvan er drie op de grond slapen is geen hotelkamer, de VN noemt dat een onmenswaardige behandeling. Gratis douche, ik heb geweten eenmaal op vier weken, de VN noemt dat een onmenswaardige behandeling. Bent u aan het luisteren? Dat betekent vier weken met het zelfde ondergoed. Totdat de mensen die op bezoek kwamen ziek werden van de stank, toen moesten de gevangenen die bezoek kregen meer gedoucht worden, dan werd het 2 maal op vier weken. Ontspanningsmogelijkheden, hahahah, in de ontspanningszaal zitten ook mensen opgesloten. Driemaal gratis eten, dat zou goed zijn, ik heb het al anders geweten. Ik heb dagen geweten waar er maar eenmaal per dag eten was. Sorry jongens het is op. Mensonwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbod op dwangarbeid mag men gerust afschaffen volgens mij. Ik zie niet in waarom de dwangwerkende belastingbetaler hoe langer hoe harder moet werken om de gevangenissen te kunnen onderhouden.
Die "speciale" gevangenen kan men gerust in speciale aparte gevangenissen samenbrengen. En ja voor bepaalde verschuivingen zal men dat specifieke acties en procedures moeten in gebruik nemen. Het was niet de bedoeling hier een gedetailleerde beschrijving te geven. Beetje ridicule opmerking van je. Waarom heb je het nog niet over het aantal toiletpotten gehad?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
|
![]() Maar wie gaat die geven?
Gewoonlijk als er daar cipiers rondlopen met een grote mond worden die door de gevangenen bijeen geslagen, die gaan er niet aan beginnen. Dus... ik zie het niet gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
|
![]() Citaat:
'wij zijn de berovers' weliswaar van hun vrijheid, maar wel berovers Dus wij zijn eigenlijk ook een soort rovers
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat met het bezoek en rechtbanken en uithaling en advokaten? Moeten die dan meewerken in uw shiftsysteem? Daar zal veel volk naar komen kijken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
|
![]() Maar goed dan dan de doodstraf niet meer uitgevoerd wordt, anders waren we allemaal moordenaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als je iets fout doet, is je straf gevangenis. Wat dus impliceert dat je je vrijheid voor bepaalde duur kwijt bent. Waarom zou je dan niet mogen werken? (de vuile jobkes die niemand anders wil doen) Als je dan nog een klein zakcentje verdiend, kan je sparen voor later of nog wat zaken kopen voor het in je cel aangenamer te maken (tv, playstation, literatuur,...) Het is echt geen luxe hoor, als je niet naar buiten mag. Dat is de straf. niet meer mogen staan en gaan waar je wil
![]() |
![]() |
#451 |
|
![]() ik brand niet in de hel. Wie zegt trouwens dat de hel bestaat?
![]() |
#452 |
|
![]() idd, daarom tegen betaling e. Niet verplicht, maar meeste zullen het wel willen doen voor wat afleiding/zakcentje
![]() |
#453 |
|
![]() Als er duvelkes zijn, dan ook een hel!?
![]() |
![]() |
#454 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Koolmijnen heropenen. 10 ton kolen naar boven. 10 broden naar onder. geen kolen .......... geen brood. aantal bewakers? 1 met een machinegeweer aan de lift. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wel voer ze in voor de moslims, kan geen probleem zijn zij vragen hoofddoeken ook, diefstal : afhakken van de rechterhand inbraak : 50 zweepslagen moord : steniging tot de dood Op drie maand tijd hebben 45% van de moslims een blijvende handicap of terug naar hun land in 6 planken ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 23 januari 2008 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ratten sporen mijnen op maar hun gewicht is te licht om de mijn tot ontploffing te brengen. Zou trouwens een dure zaak worden daar het trainen van die ratten een intensieve arbeid is.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 23 januari 2008 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen in de privé die amper € 5,00 per uur overhouden. Zij moeten hiervan wel huur, energie en voedsel kopen. Een gevangene in uw regime komt na 20 jaar als miljonair uit den bak.
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb 10 maanden gezeten, ik moest blindelings doen wat de apen naar mij schreeuwden. Ik kreeg voor een hele dag arbeid amper 75 befkes. Wat had ik misdaan? Mijn enige midaad bestond er in dat ik van het mannelijk geslacht was en dus mijn legerdienst moest doen.
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |