![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het maakt geen verschil of ik van links, rechts of door gelovigen belazerd word, ik blijf TEGEN doodmaken en TEGEN belazeren.
![]() |
![]() |
#442 | ||||||||
|
![]() Citaat:
En ik geloof niet dat jij zoveel macht hebt om deze zaken te verwezenlijken. Anders zat je nu niet op dit forum. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het grote verschil is dat de Westerlingen hun "collateral damage" wel vergoeden en de islamisten niet. Citaat:
Citaat:
Is het niet toevallig dat het mensen zoals de Rothschields, Rockefellers en aanverwanten zijn, die van elke oorlog rijker worden? Die weten hoe en waar ze moeten beleggen. Voor mij zijn de nazi's en de taliban nog het klein kwaad tegenover wat er zich achter de schermen afspeelt. De grote machtshebbers die we niet zien, hebben meer bloed aan hun handen dan hun marionetten Hitler, Bush, Bin Laden, Stalin en ga zo verder. Ik zou je eens aanraden om de Protocollen van de Wijzen van Zion te lezen en er jouw conclusie uit te trekken. Feit is dat er helaas mensen in deze hoax getrapt zijn en ze waarmaken. Citaat:
Citaat:
Geachte, ik verwar Afghanistan niet met Irak. Ten eerste was ik geen voorstander van de oorlog in Irak, want ik zag Sadam weg en de problemen beginnen echt, al zo aankomen. Ten tweede: Saddam was een lokaal tiran en enkel het probleem van de Irakezen zelf. Daar had Bush zijn neus niet in te stoppen. De taliban in Afghanistan, die waren andere koek. Dat men die met geweld moet stoppen, is het minste kwaad kiezen in naam van humaniteit. Ik zeg hierbij wel duidelijk: de taliban. Nergens zou ik een genocide op de Afghaanse bevolking goedkeuren. Helaas waren het vooral de taliban die zich daar schuldig aan maakten. En wat Iran betreft: dat zie ik eerder de fout maken als eerste een bad move te maken, waardoor het de boeman zal worden en het de grote held van over de plas er met internationale steun komaf mee kan maken. Eerlijk: Ahmedinnejad is momenteel de grootste dreiging voor zijn volk, met zijn grote bek, dan Bush. We weten hoe Saddam met zijn grote mond geëindigd is ... aan de galg en zijn volk is er niet beter van geworden. Zo zie ik het dus ook in Iran gebeuren. De zionisten zullen niet stoppen voor ze de gehele wereld onder hun hoede hebben en hoeveel bloed ze ervoor moeten vergieten, zal hen worst wezen. Ze kunnen er enkel op winnen. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval denk ik dat Wilders een fortuin gaat verdienen met die film: iedereen die ik ken, zowel voor- als tegenstanders van deze politicus, willen de film gaan zien ! Dit word een kaskraker, een bestseller! ![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 8 maart 2008 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een fortuin verdienen. Hoezo, door die gratis te verspreiden via het internet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
|
![]() Nee, ik denk ook niet dat die paar minuten filmbeelden ook maar een cent opleveren.
![]() |
#446 |
|
![]() Veel miserie, dat is wat deze film gaat opleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
|
![]() Onmogelijk te zeggen zolang de inhoud nog onbekend is; zelfs mogelijk dat degenen die er nu tegen fulmineren er uiteindelijk blij mee zullen zijn.
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() Vrije meningsuiting moet gehandhaafd blijven. Indien blijkt dat Wilders onwaarheden zou laten zien in de film, dan kan men die afkeuren en dan zouden mensen, die zich geschaad voelen, eventueel kunnen gaan procederen. Maar dat weten we nog niet.
Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2008 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deense cartoonist: Wilders moet film gewoon uitzenden.
Geert Wilders moet zijn anti-Koranfilm gewoon uitzenden. Dat zegt de Deense cartoonist Kurt Westergaard maandag in een exclusief interview met de Volkskrant. Westergaard zegt niet te snappen dat Nederlandse politici beweren dat Wilders zijn anti-Koranfilm niet moet uitzenden. ‘Er is in Denemarken geen politicus die dat zou zeggen. Dat zou zijn politieke ondergang betekenen. Een Deens politicus weet dat je de vrijheid van meningsuiting niet moet inperken’, aldus Westergaard. Bron Cartoonist vreest radicale moslimelite aldus De Volkskrant. De man heeft gewoon gelijk. De film moet worden uitgezonden. Gisteren trouwens was er bij de NIO een programma met o.a. Spong die totaal tegen was (discriminatie). Anderzijds was er de politicoloog André Krouwel die een totaal andere mening was toegedaan. André Krouwel Gerard Spong |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wilders is een geslepen aandachtshoer die een hele carrière kan bouwen op het beledigen van de islam. Meer commentaar verdient die man toch niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() nee idd, wat commentaar en aandacht verdient is de compleet overtrokken van de pot gerukte reactie vanuit islamitische hoek natuurlijk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Staatssecretaris
|
![]() De moslims in Nederland zijn al lang over Wilders heen en negeren hem gewoon. Enkel een paar radicalen in Afganistan kunnen eventueel de boel verzieken. Zolang ze kerken platbranden, is het goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was ook bij de Deense cartoons. De moslims in Denemarken zelf deden helemaal niets en kon het ook weinig schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man verdient niet te veel aandacht, de islam des al te meer. Men kan niet genoeg de fascistische aard van deze religie-ideologie bloot leggen. http://www.steunwilders.nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slecht georchestreerd trouwens, veel te vroeg over bericht. Er heerst nu al Wilders'moeheid, ontslaan dus de propagandaführer die Wilders in dienst heeft genomen. Over de heer Wilders' persoon: mijn hond gromt als hij Wilders ziet (zou het te maken hebben met de doodgereden wasbeer op zijn hoofd? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik ook een aantal honden maar ik heb nog nooit naar hun reactie gekeken als ze Wilders zien of zijn stem horen (via TV uiteraard). Als ik bijvoorbeeld een Frank Vandenbroucke of een Bart Somers zie op televisie dan krijg ik ook de neiging om te grommen. Ik kijk dan snel naar iets anders want wat deze heren te vertellen hebben boeit mij totaal niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() Operatief?
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, bij de dierenarts onder plaatselijke verdoving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |