Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2008, 17:12   #441
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Actieve steun van de Taliban? Daarvoor las nooit een bewijs.
................
(heb je misschien een interessante url?)
Herinner je je waarvan Irak allemaal beschuldigd werd in de internationale pers en door Washington? Daar was gedurende zekere tijd 9/11 bij. Uiteindelijk is ook gebleken welke leugencampagne dat was.
Ja, eveneens mijn denkpuzzle.
Citaat:
..... Zware indicaties van een "false flag operation" des te meer ....
Vind ik minstens zo wazig als het voorgaande.

Het maakt geen verschil of ik van links, rechts of door gelovigen belazerd word, ik blijf TEGEN doodmaken en TEGEN belazeren.
Oud 7 maart 2008, 17:49   #442
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Heksenjachten? Hoeveel VB-ers zitten onterecht in de gevangenis of werden bloedig of niet-bloedig terechtgesteld of levend verbrand? Hoeveel daarvan door mijn toedoen?Denk je niet dat je overdrijft? Echt niet??
Ik denk dat jij enkele dingen verwart. Ik doelde niet op de Middeleeuwse betekenis van heksenjachten, zoals ze nog steeds in bepaalde landen gehouden worden.
En ik geloof niet dat jij zoveel macht hebt om deze zaken te verwezenlijken. Anders zat je nu niet op dit forum.

Citaat:
Een preventieve oorlog dus? Waar hoorde ik dat nog?
Een preventieve oorlog bestaat niet. Men heeft oorlog of geen oorlog. Men kiest er voor wanpraktijken waar geen onderhandelingen voor mogelijk zijn, te tolereren, of de waanzin te stoppen.

Citaat:
1.Stel je de vraag eens wie die Taliban aan de macht bracht: President Carter, Brzezinsky, ooit van gehoord?
2.Wie AL Qaida oprichtte, financierde, bewapende en trainde, hoorde of las je daarover?
Ik weet dat de VS daar achter zit. Des te meer het bewijs dat sommige groepen geen Westerse steun waard zijn. De hand die voedt bijten, getuigt van weinig respect. Het bewijst enkel dat het Westen voor de fundi's een grote melkkoe is en verder niets waard.

Citaat:
3. Denk je nu écht dat als de Afgaanse bevolking niet gebombardeerd wordt door onze F-16's

Het grote verschil is dat de Westerlingen hun "collateral damage" wel vergoeden en de islamisten niet.

Citaat:
4.
Citaat:
ik vrees dat je niet genoeg weet over nazis als je de Taliban ermee vergelijkt.Wie koos degene die jij "rotte appels" noemt als bondgenoot en maakte een onbeduidend groepje sterker en rotter?
Wie bewapende eerst de mujaheddin en dan de Taliban en AlQaida?
Als ik iets doe, doe ik het altijd naar beste kunnen, dat merkte je reeds
Als jij nazis gewoon bij "andersdenkenden" zou klasseren (ipv bij schorum) hun sympathisanten zou verdedigen zou je iedereen schade berokkenen (behalve nazis en hun sympathisanten uiteraard)
Je bent niet de enige die die vergissing riskeert. Helaas een traditie in de Vlaamse beweging.
Ik denk dat ik meer weet over de nazi's dan je denkt. Toeval wil dat ze vanuit dezelfde groep gefinancierd werd dan de nazi's. Bepaalde machtige families spelen een rot dubbelspelletje en zijn verantwoordelijk voor alle rotzooi op deze aardkloot.
Is het niet toevallig dat het mensen zoals de Rothschields, Rockefellers en aanverwanten zijn, die van elke oorlog rijker worden? Die weten hoe en waar ze moeten beleggen.

Voor mij zijn de nazi's en de taliban nog het klein kwaad tegenover wat er zich achter de schermen afspeelt. De grote machtshebbers die we niet zien, hebben meer bloed aan hun handen dan hun marionetten Hitler, Bush, Bin Laden, Stalin en ga zo verder.

Ik zou je eens aanraden om de Protocollen van de Wijzen van Zion te lezen en er jouw conclusie uit te trekken. Feit is dat er helaas mensen in deze hoax getrapt zijn en ze waarmaken.

Citaat:
Ik klasseer gewelddadige fundamentalisten niet bij "andersgelovigen", maar bij schorum.
Ik ook. Alleen durf ik schorum schorum noemen en ga ik het niet goedpraten ten koste van andermans fouten. Ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

Citaat:
Ik heb er wel zéér ernstige problemen mee dat, omwille van dergelijke "preventieve oorlog", een genocide werd aangericht onder burgers in Irak, dat hetzelfde aan het gebeuren is in Afganistan, dat met hetzelfde gedreigd wordt tegen Iran.

Geachte, ik verwar Afghanistan niet met Irak. Ten eerste was ik geen voorstander van de oorlog in Irak, want ik zag Sadam weg en de problemen beginnen echt, al zo aankomen.
Ten tweede: Saddam was een lokaal tiran en enkel het probleem van de Irakezen zelf. Daar had Bush zijn neus niet in te stoppen.
De taliban in Afghanistan, die waren andere koek. Dat men die met geweld moet stoppen, is het minste kwaad kiezen in naam van humaniteit. Ik zeg hierbij wel duidelijk: de taliban. Nergens zou ik een genocide op de Afghaanse bevolking goedkeuren. Helaas waren het vooral de taliban die zich daar schuldig aan maakten.

En wat Iran betreft: dat zie ik eerder de fout maken als eerste een bad move te maken, waardoor het de boeman zal worden en het de grote held van over de plas er met internationale steun komaf mee kan maken.
Eerlijk: Ahmedinnejad is momenteel de grootste dreiging voor zijn volk, met zijn grote bek, dan Bush. We weten hoe Saddam met zijn grote mond geëindigd is ... aan de galg en zijn volk is er niet beter van geworden.

Zo zie ik het dus ook in Iran gebeuren. De zionisten zullen niet stoppen voor ze de gehele wereld onder hun hoede hebben en hoeveel bloed ze ervoor moeten vergieten, zal hen worst wezen. Ze kunnen er enkel op winnen.
Oud 8 maart 2008, 00:24   #443
forumspook
Banneling

Standaard Wilders word schatrijk met z'n film !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Het gehele artikel staat op de site van de volkskrant.

Wilders heeft hier een legitiem punt. Er is in Nederland al zo vaak over zijn film gesproken en er is al zo vaak gewaarschuwd voor geweld dat het mijns inziens onvermijdelijk is geworden dat er ook daadwerkelijk geweldadige reacties zullen volgen op zijn film. De self-fulfilling-prophecy (ja, ik doe nu ook mee) zal voor radicalen en (geweldadige) actievoerders een bevestiging vormen dat geweld tegen (oa) Wilders legitiem zal zijn. Ze horen nu immers al wekenlang dat Wilders geweld uitlokt, dat hij eigenlijk te ver gaat en dat toekomstig geweld onvermijdelijk is; dit zal hen enkel bevestigen in hun geweldadige denkbeelden.
Amai, al zoveel laweit en kabaal voor dat de film zélfs uitgekomen is ?! Wat gaan we krijgen als hij eindelijk vertoond word ? Een derde wereldoorlog ?
In ieder geval denk ik dat Wilders een fortuin gaat verdienen met die film: iedereen die ik ken, zowel voor- als tegenstanders van deze politicus, willen de film gaan zien ! Dit word een kaskraker, een bestseller!

Laatst gewijzigd door forumspook : 8 maart 2008 om 00:25.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 14:43   #444
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
In ieder geval denk ik dat Wilders een fortuin gaat verdienen met die film: iedereen die ik ken, zowel voor- als tegenstanders van deze politicus, willen de film gaan zien ! Dit word een kaskraker, een bestseller!
Een fortuin verdienen. Hoezo, door die gratis te verspreiden via het internet?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 19:34   #445
willem1940NLD

Standaard

Nee, ik denk ook niet dat die paar minuten filmbeelden ook maar een cent opleveren.
Oud 9 maart 2008, 19:43   #446
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Veel miserie, dat is wat deze film gaat opleveren.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 19:45   #447
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Onmogelijk te zeggen zolang de inhoud nog onbekend is; zelfs mogelijk dat degenen die er nu tegen fulmineren er uiteindelijk blij mee zullen zijn.
Oud 9 maart 2008, 20:11   #448
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrije meningsuiting moet gehandhaafd blijven. Indien blijkt dat Wilders onwaarheden zou laten zien in de film, dan kan men die afkeuren en dan zouden mensen, die zich geschaad voelen, eventueel kunnen gaan procederen. Maar dat weten we nog niet.

Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2008 om 20:12.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 10:26   #449
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Deense cartoonist: Wilders moet film gewoon uitzenden.

Geert Wilders moet zijn anti-Koranfilm gewoon uitzenden. Dat zegt de Deense cartoonist Kurt Westergaard maandag in een exclusief interview met de Volkskrant.

Westergaard zegt niet te snappen dat Nederlandse politici beweren dat Wilders zijn anti-Koranfilm niet moet uitzenden. ‘Er is in Denemarken geen politicus die dat zou zeggen. Dat zou zijn politieke ondergang betekenen. Een Deens politicus weet dat je de vrijheid van meningsuiting niet moet inperken’, aldus Westergaard. Bron

Cartoonist vreest radicale moslimelite aldus De Volkskrant.

De man heeft gewoon gelijk. De film moet worden uitgezonden. Gisteren trouwens was er bij de NIO een programma met o.a. Spong die totaal tegen was (discriminatie). Anderzijds was er de politicoloog André Krouwel die een totaal andere mening was toegedaan.

André Krouwel
Gerard Spong
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 15:46   #450
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Wilders is een geslepen aandachtshoer die een hele carrière kan bouwen op het beledigen van de islam. Meer commentaar verdient die man toch niet?
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 15:59   #451
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Wilders is een geslepen aandachtshoer die een hele carrière kan bouwen op het beledigen van de islam. Meer commentaar verdient die man toch niet?
nee idd, wat commentaar en aandacht verdient is de compleet overtrokken van de pot gerukte reactie vanuit islamitische hoek natuurlijk ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 16:04   #452
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De moslims in Nederland zijn al lang over Wilders heen en negeren hem gewoon. Enkel een paar radicalen in Afganistan kunnen eventueel de boel verzieken. Zolang ze kerken platbranden, is het goed.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 16:55   #453
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
De moslims in Nederland zijn al lang over Wilders heen en negeren hem gewoon. Enkel een paar radicalen in Afganistan kunnen eventueel de boel verzieken. Zolang ze kerken platbranden, is het goed.
Dat was ook bij de Deense cartoons. De moslims in Denemarken zelf deden helemaal niets en kon het ook weinig schelen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 19:59   #454
Banneling

Standaard

Citaat:

De man verdient niet te veel aandacht, de islam des al te meer. Men kan niet genoeg de fascistische aard van deze religie-ideologie bloot leggen.

http://www.steunwilders.nl/
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 20:32   #455
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Deense cartoonist: Wilders moet film gewoon uitzenden.

Geert Wilders moet zijn anti-Koranfilm gewoon uitzenden. Dat zegt de Deense cartoonist Kurt Westergaard maandag in een exclusief interview met de Volkskrant.

Westergaard zegt niet te snappen dat Nederlandse politici beweren dat Wilders zijn anti-Koranfilm niet moet uitzenden. ‘Er is in Denemarken geen politicus die dat zou zeggen. Dat zou zijn politieke ondergang betekenen. Een Deens politicus weet dat je de vrijheid van meningsuiting niet moet inperken’, aldus Westergaard. Bron

Cartoonist vreest radicale moslimelite aldus De Volkskrant.

De man heeft gewoon gelijk. De film moet worden uitgezonden. Gisteren trouwens was er bij de NIO een programma met o.a. Spong die totaal tegen was (discriminatie). Anderzijds was er de politicoloog André Krouwel die een totaal andere mening was toegedaan.

André Krouwel
Gerard Spong
Een scheet in een fles, dat is heel die heisa.

Slecht georchestreerd trouwens, veel te vroeg over bericht.

Er heerst nu al Wilders'moeheid, ontslaan dus de propagandaführer die Wilders in dienst heeft genomen.

Over de heer Wilders' persoon: mijn hond gromt als hij Wilders ziet (zou het te maken hebben met de doodgereden wasbeer op zijn hoofd?)
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 20:43   #456
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Over de heer Wilders' persoon: mijn hond gromt als hij Wilders ziet (zou het te maken hebben met de doodgereden wasbeer op zijn hoofd? )
Persoonlijk heb ik veel respect voor Geert Wilders. En gelukkig bestaat er zoiets als vrijheid van meningsuiting.

Zelf heb ik ook een aantal honden maar ik heb nog nooit naar hun reactie gekeken als ze Wilders zien of zijn stem horen (via TV uiteraard). Als ik bijvoorbeeld een Frank Vandenbroucke of een Bart Somers zie op televisie dan krijg ik ook de neiging om te grommen. Ik kijk dan snel naar iets anders want wat deze heren te vertellen hebben boeit mij totaal niet.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 20:47   #457
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Persoonlijk heb ik veel respect voor Geert Wilders. En gelukkig bestaat er zoiets als vrijheid van meningsuiting.

Zelf heb ik ook een aantal honden maar ik heb nog nooit naar hun reactie gekeken als ze Wilders zien of zijn stem horen (via TV uiteraard). Als ik bijvoorbeeld een Frank Vandenbroucke of een Bart Somers zie op televisie dan krijg ik ook de neiging om te grommen. Ik kijk dan snel naar iets anders want wat deze heren te vertellen hebben boeit mij totaal niet.
De heer Somers heeft zijn doodgereden zwarte kat een jaar geleden laten verwijderen...
Oud 10 maart 2008, 21:29   #458
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De heer Somers heeft zijn doodgereden zwarte kat een jaar geleden laten verwijderen...
Operatief?
Oud 10 maart 2008, 21:33   #459
Another Jack
Banneling

Standaard

Inderdaad, bij de dierenarts onder plaatselijke verdoving.
Oud 10 maart 2008, 23:41   #460
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom is er dan een doodsvonnis over hem uitgesproken door uw kameraden ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be