![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#442 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Deelnemers aan het debat waren Karim Van Overmeire, Vincent Quickeldinges, Nobert Debaetselier, Geertje Bourgeois en die rosse communist uit Aalter voor de Groenen. De universiteit heeft het debat mee georganiseerd, die OSPW wordt namelijk bestuurd door proffen en assistenten. ![]() ![]() ![]() ![]() Zie hier bij de rubriek activiteiten: http://www.psw.ugent.be/ospw/ Ik ben echt wel teleurgesteld in mijn linkse "vrienden" aan de UG! Een debat met een "fascistische duivel" dat ongestoord kan doorgaan, NSV-affiches die weken aan een stuk het straatbeeld blijven ontsieren,... ![]() ![]() NSV-leden zijn plenis coloribus zelfs naar de receptie geweest na het debat! Ongehoord!!! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu de officiële linkerzijde aan de unief is om nog meer van te kotsen dan de 'fasco's'. ![]() ![]() Nu , Karim is ook niet dat soort Blokker waar we al onze energie in zullen steken. Onze aandacht moet je ook verdienen. 8) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Deze discussie blijkt een impasse: -ik insinueer in ieder geval niet dat de LSP gewelddadig is. -met discussieren bedoel ik dan dat je ze niet wil overtuigen maar dat je ze een keer goed "in hun onderbroek zet" zoals ze hier zeggen. -Ik heb die mensen echt herkend maar als jij je namens je partij daarvan distantieert ben ik daarmee tevreden. -Dat van het esatblishment is wel waar, maar geef toe er stemmen minstens evenveel mensen op het blok i.v.m. de vreemdelingenproblematiek. -Over economie valt er inderdaad nog wat te zeggen... -In ieder geval ik heb respect voor ieders mening zolang die binnen de grenzen van de democratie blijft en in tegenstelling tot de PVDA (wel te vergelijken met Pol Pot's, Stalins e.d.) beschouw ik jullie wel als democraten (uiteindelijk is Trotski ook maar vermoord vanwege zijn te democratische houding).
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Overigens, is uw gequote uitspraak eigenlijk wel verzoenbaar met het marxistisch gelijkheidsdenken?!? Het komt mij nogal bourgeois-elitair over te horen dat jullie "verdiend" moeten worden. Na uw uitspraken over militanten als zijnde "plakvee" begin ik echt wel de indruk te krijgen dat de bourgeois-mentaliteit aan een opmars bezig is bij jou. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja hoe anders dan plakvee moet je de plakkers van het Blok omschrijven? Je zou ze ook als klapvee kunnen omschrijven in andere omstandigheden. Dit is niet uit desrepect voor die mensen maar wellicht een correcte analyse van de situatie gezien de 'beperkte 'inbreng dat die leden hebben in de politieke en dagdagelijke werking van de organisatie. Ik denk trouwens dat er op dit forum (behalve andere LSP'ers) weining mensen zijn die meer (polieke) discussiëren met mensen die voor het Blok stemmen dan ik. Behalve de zwartzakken zelf uiteraard op dit forum., hoewel politiek.....? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @wb: ik denk dat em bedoelt dat em in de Congo nogal wat negerinnekes gedekt heeft en dat em daar poseert met zijn kroost
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
|
![]() zeg zijde gijlie nu nog aan het betogen ... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Burgemeester
|
![]() Bon, is er nog iemand die er aan twijfelt dat de Blokbuster-betoging vreedzaam verlopen is? Nee? Goed, dan kunnen we deze thread rustig naar beneden laten zaken om volgend jaar uit te citeren, als de extreem-rechtsen weer eens onterecht gaan beweren dat LSP gewelddadig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() Iedere anti-NSV tegenbetoging draait uit op geweld, op vandalisme en arrestaties. Het heeft weinig zin dit te willen ontkennen aangezien het ieder jaar opnieuw ook in de media komt. Dus ja, extreem-links is gewelddadig. De NSV-betogingen daarentegen zijn een toonbeeld van rust en orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Niet zeveren hé! * Wie organiseert jaarlijks een anti-NSV betoging? Antwoord: LSP-ALS-Blokbuster * Op welke betoging zijn er elk jaar problemen ivm geweld, namelijk vandalisme, arrestaties,...? Antwoord: de anti-NSV betoging, georganiseerd door LSP-ALS-Blokbuster. Kortom, jullie organiseren jaarlijks een activiteit waar de politie telkens de handen vol mee heeft en het feit dat sommige linkse betogers niet deelnemen aan dat geweld vergoeilijkt het zaakje niet. De overheid dient dan ook een verbod op te leggen aan LSP/Blokbuster/ALS/Int.Verzet om nog betogingen te organiseren. |
|
![]() |
![]() |