![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
|
![]() Citaat:
![]() vraag aan hen eens hoe ze op vijf a tien jaar voorgoed de armoede konden vaarwel zeggen - terwijl ze daarvoor hun kinderen zagen sterven van de honger terwijl jullie hier zilverpapiier spaarden voor de arme taiwanezen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 juli 2008 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg nu eens hoe je de kost zou verdienen? Toch een beetje ernstig blijven op een forum, he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
|
![]() wat een goed teken is - verandering wordt altijd veroorzaakt door diegenen die eerst wereldvreemd waren en het lef hadden om tegen de stroom in te varen en nooit door meelopers
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 juli 2008 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De armen zijn globaal idd in de meerderheid en als ze echt willen dan hebben de rijken morgen ook gene nagel meer voor aan hun gat te krabben. Voordeel van de armen is natuurlijk dat ze weinig te verliezen hebben hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen kloten vandoen met uw luizakkerij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met megainflatie en hongersnood ten gevolge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
|
![]() Citaat:
ik geef je echter wel gelijk dat een gewelddadige revolutie bij voorkeur vermeden wordt - maar dan zal dringend het roer moeten worden omgegooid honderduizenden mensen gaan zich heus niet passief laten verhongeren en wie denkt van wel zal uiteindelijk precies hetzelfde varen als de midden en boven klasse in zimbabwe een paar jaar geleden vergeet niet - wij hebben niets te verliezen - wij hebben al niets en ons kan dus niets meer worden afgepakt - jullie echter .... ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 juli 2008 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nope, Luiaards delven op termijn altijd het onderspit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() het is dankzij nonconformistische homos uit het verleden dat homos nu rechten hebben - en dankzij nonconformistische vrouwen dat ook vrouwen nu rechten hebben
en met armen zal het net zo zijn - ik wil je daarom toch zeker expliciet hebben uitgenodigd om je aan te sluiten bij ons nonconformistische vws - en nu moet ik er even vandoor - je kan de middeleeuwers hier intussen vast wel even alleen aan ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 juli 2008 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Nee, het is de taak van de overheid om fatsoenlijke jobs te creëeren en die te behouden pipo! Citaat:
Meestal gebeurt dat als ze de discussie niet meer aankunnen zeker? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |