![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allemaal... "broeders" van jou, Lin?
![]() Nou, met zulke vrienden heb je inderdaad geen vijanden meer nodig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Staatssecretaris
|
![]() Ook al ben ik links: Groen Rechts mis ik toch ook een beetje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Schepen
|
![]() k vin et n bekke zielig om virtuele mense te 'misse'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf was een meester in wegpesten van anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt volledig. De gore beledigingen die Raf systematisch vanwege (vooral) de VB-meute moest incasseren, zullen hem op een gegeven moment "iets teveel" geworden zijn.
![]() |
#449 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is nog niet zo heel veel veranderd merk ik, als ik zie hoe steeds dezelfde forummers geviseerd worden door bepaalde groepjes andere forummers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om in maart 2008 te zijn geregistreerd heb je wel een heel eigen mening over het verleden van het forum, moser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat hij links of belgicistisch is dat we nu meteen automatisch moeten gaan knikken dat het een goeie was, he. Hij is trouwens uit eigen initiatief weggegaan, en dus niet door bans. En ja... dat hij wat naar zijn kop kreeg geslingerd lijkt me logisch gezien wat voor smerige dingen er uit zijn eigen klavier kwamen en vooral zijn intenties en spelletjes om andersdenkenden geband te krijgen. Laat me nu eerlijk zijn... Ik kan het goed vinden met vele linksen hier, maar dat is dan doorgaans omdat ze het debat willen aangaan en soms overeenkomsten willen zoeken. Mensen die meteen met Hitler komen aandraven of voor de tientriljoenste keer copy/paste's plaatsen van Blokwatch (dat nochtans al jaren dood is) met op zijn minst bedenkelijke inhoud of die aan het Gilles de La Tourette syndroom lijden, die hebben er bij mij meteen gelegen. Trouwens... dat laatste geldt wat mij betreft ook voor rechtse of Vlaamsgezinde forummers die zich van zulke taktieken zouden bedienen. Namen bij dit alles ga ik niet noemen of ik krijg een ban. Maar aangezien de naam Raf al was gevallen: hij was een provocateur en er zijn er hier nog... links of rechts, grote belg of niet. Voor mij mogen die allen verdwijnen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 november 2008 om 13:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen die niet meekwekt met het groepsgemekker en daar vooral tegenin gaat wordt behandeld als een halve lepralijer. Het lijkt wat op de lagere schoolmentaliteit. Het verklaart ook waarom dit forum blijkbaar zo éénzijdig is. Je hoeft echt nog niet lang geregistreerd te zijn om dat te zien, dat valt na een maand al op. Die enkelingen die geviseerd worden reageren daar meestal wel adequaat op, daarom dat ik ze ook niet bij naam ga noemen. Maar desalniettemin vond ik het toch nodig dat eventjes aan te stippen. Ik stip graag dingen aan die men liever niet wil horen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pietje kan ik niet verdenken van provoceren. Hij heeft wel een heel eigen mening die ik niet kan smaken, maar die is hem gegund. Filo is een gemeen kereltje dat probeert te provoceren en verandert zijn bericht in een "edit", net lang genoeg om de tegenpartij het bericht te laten lezen en erop te reageren en net lang genoeg zodat de moderatie het de volgende dag niet leest. Maar intussen wel op het driehoekje klikken van de reactie. Voila. Ban me maar. PS: ik wou niet persoonlijk gaan, maar mijn afkeer van provocateurs die er op uit zijn om anderen te bannen is groot. Heel groot. Net daarom spreek ik Pietje en Roger (mensen met wie ik politiek helemaal niet overeenkom) hiervan vrij want die doen niet aan wat ik de grootste smeerlapperij op een forum dat voor debat bedoeld is, is.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 november 2008 om 14:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
|
![]() Ik heb nooit problemen met die Raf gehad. Ik zou het betwijfelen of hij op het driehoekje mocht duwen, want dat bestaat bij mijn weten nog niet zo lang ...
Het is wel toevallig dat alle linksen die voor hun mening uitkomen hier gezien worden als de grootste provocateurs en mensen verantwoordelijk voor alle onheil op dit forum ooit ... :-/ En er zijn heel veel posters die hier weg lijken te gaan na een bepaald aantal posts, bijvoorbeeld 10 000, en dan terugkeren onder een andere nick... |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar provocatie en het doel om iemand te laten bannen... daar kan ik niet tegen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 november 2008 om 14:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De intollerante VBmeute is er immers meester in om onschuldige democraten intollerant te noemen...
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 2 november 2008 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() die Meester die beuzelt in zijn laatste post iets over Roze Balletten en het Koningshuis, en dat zowel het Koningshuis als hij zelf Hoge Bomen Zijn Die Veel Wind vangen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#460 |
|
![]() Zeg maar gerust een LastPost.
En hij gaf homo's hier een heel slechte naam met zijn gegil over zijn "seksualiteit"(*) (*) tussen aanhalingstekens, want als je op zo'n korte tijd 39.999 posts maakt, dan laat dat volgens mij weinig tijd voor allerlei Natuurlijke handelingen. |
![]() |
![]() |