![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
verliefdheid is afhankelijk van veel dingen. Het is perfect mogelijk verliefd te worden op iemand alhoewel het jaar ervoor dat onmogelijk was en dat terwijl het in feite aan jezelf ligt, niet omdat die persoon veranderde. En er is bv nog altijd the good old Stockholmsyndroom. Ik geef toe dat het wat potsierlijk kan overkomen, maar sommige verliefdheden tussen mensen heb ik al wel eens zien aankomen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 16 december 2008 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vooral niet te veel risico om niet gekwetst te raken... op veilig spelen maar vroeg of laat zal je jezelf toch (terug?) moeten smijten hoor, ook als dat betekend dat je (terug?) gekwetst kan worden ... Laatst gewijzigd door Anna List : 16 december 2008 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
|
![]() Citaat:
Of hoe meen je te kunnen beoordelen dat wat ik aantrekkelijk vind iets is waar 75% van de mannen buiten valt (of waarom reageer je zo hysterisch ![]() Ik heb trouwens niet eens een type... En iemand aantrekkelijk vinden is nou toch wel net het meest persoonlijke is wat er is ... Ik ben wel eens benieuwd naar hoeveel relaties (dus liefdesrelatie) jij bent aangegaan met een vrouw die je totaal niet aantrekkelijk vond. Moet plezant zijn geweest voor jullie beiden zeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij is dat een nuchtere analyse van dingen die mogelijk kunnen gebeuren (maar niet wenselijk zijn). Citaat:
Maar als blijkt dat hij extreem is in vb het hebben van veel status of geld en daardoor ook extreem veel interesse opwekt bij het andere geslacht, zal ik toch voorzichtiger zijn en wat meer nadenken/voorzorgen nemen denk ik. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 december 2008 om 16:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#446 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ja maar onbewust, en ik denk niet dat mensen moeten gaan analyseren op wie ze verliefd worden en op wie niet, ieder zal daar wel een invulling aan geven, maar gevoelens hoeven niet beredeneerd te zijn integendeel, hoe spontaner hoe wonderbaarlijker ![]()
![]() |
![]() |
#447 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() foutje
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 16 december 2008 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
|
![]() Wacht maar tot je kinderen krijgt.
Als je dan een echt liefhebbende man hebt, zullen verliefdheden verworden tot lichte kak. Als je pech hebt, zijn kinderen een reden tot weglopen. Pech is hier te lezen als: niet ingezien dat pech ging komen.
![]() |
#449 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit wat jij schrijft meen ik eenvoudigweg op te maken dat jij onaantrekkelijke mannen IN HET ALGEMEEN verkiest te negeren. Dus een vent die je niet helemaal aanstaat maar die op een concert of optreden een praatje met je wil maken, om wat voor reden dan ook, zou jij straal negeren en in het beste geval neerbliksemen met je ogen ? Pas op, ik heb genoeg zo'n popjes gekend vroeger die hun aandacht uitsluitend en alleen reserveerden voor 'hun soort volk'. Als je geen geföhnde en gezonnebankte bink was zagen die je niet eens staan. Dat is een air hebben en dat bedoel ik dus. En ik lust geen paddo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nu gaan we nooit weten of onze forumvrouwen popjes zijn of niet.
![]() |
![]() |
#452 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat heeft al dan niet een praatje maken met iemand te maken met die persoon aantrekkelijk vinden? Het is toch niet omdat je iemand 'toelaat' een gesprek aan te knopen dat je open staat voor meer? Of denken de meeste mannen van wel? Dan moet ik dringend wat afstandelijker worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door DenDane : 16 december 2008 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
|
![]() Citaat:
Zo ben ik dus niet, neen. ![]() En je mag natuurlijk niet stereotiperen en weet nooit wat voor een intellect er schuil gaat achter een gebruinde en geföhnde bink, maar ik denk dat als ik zo iemand zie afkomen al begin te vrezen... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#457 | |