![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beter dan die van saksen kan vliegen en para spelen. Wist je trouwens dat Laurent duiker is geworden terwijl de man watervrees had? Gehoord van enkele van zijn onderrichters. Grappig he. Only in Belgium of hoe zeggen ze dat.
![]() |
![]() |
#443 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Is dat ook niet de protegé die zich veiligheidshalve nooit niet verkiezen (wegens te onpopulair), maar telkens zijn vette parlementaire mandaten kreeg geschonken via coöptatie en/of opvolgersplaats ? Y. Buysse is ook zo'n exemplaar: derde mandaat zonder ooit verkozen te zijn... "Anders dan de anderen", pure kolder ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() Hetgeen ik weet is sommige politiekers en de media eens heeft laten uitschijnen een vb'er in mechelen meubelen gekocht had op kosten van de werkmens,helaas was dit al helemaal niet het geval.Dit was aangekocht met het geld van de partijkas.
Wij hebben ook geld in onze kas zitten in onze gemeente,als wij dat willen gebruiken voor iets we nodig hebben en dat word goedgekeurd dan is daar niks mis mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Minister-President
|
![]() Zijt gij niet de man die we met zijn klikken en klakken buiten hebben gesmeten omdat ... juist ja! Dat zijt gij!
En weet ge wat, we zijn er nog steeds zeer blij om van U af te zijn! Frank haalde in 2006 een zeer opmerkelijk resultaat aan voorkeurstemmen in Mechelen (5222). Op een leugentje meer of minder kijk jij niet he! Zo kennen we U wel!
![]() |
#446 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En weeral leugen en misleiding. Werd hij ooit rechtstreeks verkozen ? En die 5000 stemmen in een grote regio als Mechelen (op een zware lijst) is niet meer dan normaal. Zelfs ondermaats. Bijna iedereen op de lijst had die... Foei... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://verkiezingen2009.belgium.be/n...11002_942.html Alstublieft 'onwaarheidsminnende', 3de rechtstreeks verkozen van de 7 rechtstreeks verkozen Vlaams Belangers voor de kieskring Antwerpen is ene Frank Creyelman! Nogmaals, een leugentje meer of minder om de partij die U met recht en rede aan de dijk zette 'zwart' te maken deert U niet!
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 29 augustus 2009 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://kalikles.blog.is/blog/kalikles/
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 augustus 2009 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 1 september 2009 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#457 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Minister-President
|
![]() Kom wie gaat er nu een ziekte als kanker faken. Kan toch niet hé. Vind het echt een schande dat er zijn die daar nog maar durven over denken.
Wat haar politiek voorkeur ook mag zijn ik vind het fantastisch dat ze het nu beter maakt maar ik spreek uit ervaring.... niet te optimistisch zijn... Ze heeft ten minste ballen aan haar lijf en ze durft nog ingaan tegen haar eigen partij! Chapeau!
![]() |
#459 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 1 september 2009 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf werd ik zeer zwaar geschokt door het nieuws maar toen ik hoorde wat de electorale gevolgen waren en hoe ze het naar voren bracht twijfelde ik ook een nanoseconde. Bitter weinig opzoekingswerk heeft me daarvoor zeer hevig doen schamen: een vrouw laat haar haar niet verschijnen als het niet nodig is. Maar ook de blik op haar ogen op die momenten, haar stem die echt niet goed meer klonk, de infusen in het ziekenhuis. Dat kan je allemaal niet faken. |
|
![]() |
![]() |