![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet het zien als doubt induced progressive collapse, als het vuurtje van de twijfel nog n paar maanden brandt, stort hun geloof wel in. Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2005 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben niet zo optimistich. Laat ons maar hopen dat ik mij vergis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uit fema rapport : WTC2 : while the top portion of the tower fell to the south and east, striking Liberty Street and the Bankers Trust building, the lower portion of the tower fell to the north and west, striking the Marriot Hotel (WTC3). Again, the debris pattern spread laterally as fas as approx. 400-500 feet from the base of the structure. Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2005 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2005 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ik begin te geloven dat u de politiek meer correcte double-nick van Cynicus bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Diogenes' nickname was "Kuon", the Dog, after the general filthiness and nastiness of his habits, and the lesser philosophers and vagrants who affected his teachings came to be known as the Cynics, or Dog-philosophers[/size] Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2005 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dingen uit hun verband sleuren, daar ben je echt goed in.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 februari 2005 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 februari 2005 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bovenste stuk van het flatgebouw in Madrid is ingestort, ENKEL door brand. Er is niet eens een vliegtuig ingevlogen. Het kan dus wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bruut geweld/Liesl = "spy" on other fora? There is no doubt left! 100% proof! ... 2004gun = strondfront-user Kaalkop? There's some doubt, there are several strong suspicious occurences that speak in favor of this theory and no prove of the contrary yet, but as Kaalkop posted the genuine 2004gun text before it was ever published and no counterargument or prove provided leaves this as the sole solution...
Laatst gewijzigd door nadine : 13 februari 2005 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ allen
okay, na het lezen van dat fameuze FEMA-verslag en dit alles onder voorbehoud dat dit rapport de feiten beschrijft en er dus geen sprake van een massale 'cover-up' betreffende dit rapport bestaat, de volgende bedenkingen : 1) perfect mogelijk dat die gebouwen in acht nemende hun structurele opbouw volledig kunnen instorten = er hoeft niets overeind te blijven 2) het is zeker, dat de schade die ze initiëel opliepen de oorzaak is/was van een dermate verzwakte structuur dat hun stabiliteit niet langer verzekerd was : maw er was niet veel meer nodig 3) de directe aanleiding wordt verklaard door de brand waardoor de eerste vloerdelen het begaven 4) dit rapport met de nog wat jammerlijke hiaten ( daar waar zowat overal staat : we denken dat het zus of zo ) voldoende geloofwaardig is op zich 5) ik het vreemd vind dat zulk een summier rapportje ( dat is dus hetgeen we nu als publiek te zien krijgen, ik beweer niet dat het totaal veel grootser en gedetailleerder zou zijn ) pas zo laat tot stand gekomen is, daar het slechts een samenstelling is wat eenieder ingenieur met de juiste plannen van het gebouw en min of meer juiste gegevens ivm het vliegtuig etc in elkaar kan kladden op nog geen 24 uur na te feiten 6) dat ik het erg betreur dat het ontbreken/laattijdig verkrijgen van het eenvoudig beeldmateriaal van de impact van de beide vliegtuigen, het instorten en constructieplannen van de gebouwen, allen vletig gebruikt in dit verslag ditzelfde verslag en het sluimerende idee dat het vals was totaal overbodig hadden kunnen maken 7) dat ik me net omwille van puntje 5) en 6) erg bedrogen en zelf beschaamd voel om totaal in de waan te hebben moeten leven met slechts gefilterd materiaal en ontbrekende materiaal om me op te baseren 8 ) ik tot nu toe noch uitspraak maak betreffende complot/geen complot voor deze materie noch voor al de rest Laatst gewijzigd door praha : 13 februari 2005 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Burger
|
![]() Citaat:
8 ) Kan ook niet op basis van dit verslag. Het zegt enkel dat het zo gebeurd kan zijn. Heb je ook de NIST-verslagen gelezen? Die lieten nog veel langer op zich wachten (en zijn nog niet helemaal af). Laatst gewijzigd door Bristow : 14 februari 2005 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een merkwaardig toeval dat het net gebeurt tijdens deze discussie. ( Ik hou wel van n experimentje om n theorie te toetsen maar geloof me : ik heb n sluitend alibi ! ) Laatst gewijzigd door Knipp : 14 februari 2005 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar over beeldmateriaal gesproken... In mijn avater kan je een stukje zien van de impact van het 2de vliegtuig in de zuid-toren (in laag detail welliswaar). Die flash die je daar ziet is al afgeschreven geweest als een soort van elektrostatische energie net voor het de toren raakt. Ik acht dit zeer onwaarschijnlijkn maar goed... Als we kijken naar de impact van het eerste vliegtuig in de noord toren (waarvan er maar 1 clip bestaat, het was de eerste impact), dan zie je daar ook duidelijk een flash. En het lijkt alleszisn niet op "elektrostasiche flits". Ik link hier een bewegende GIF, de kwaliteit is laag maar het is te zien. ![]() Het filmpje met een iets hogere kwaliteit is hier te zien: http://www.propagandamatrix.com/firsthit.detail.mov Hier is die flits ook duidelijk te zien. Welke verklaring is er hier voor?? Een normaal vliegtuig gaat geen flitsen creëren juist voor impact. Men kan zien dat het juist voor imapct is want de schaduw raakt het vliegtuig nog niet , en men kan het zelfs zien zonder schadow dat het vliegtuig het gebouw nog niet raakt. Bovendien is het nog meer verdacht dat de 2 vliegtuigen zo'n "flits" produceren bij impact. En nog: bij de officiele DVD over 9/11 getiteld "9/11" is de flash weg geëditeerd! Het clipje die op tv getoont is juist na de aanslag toont die flits wel. Hier is een vergelijking: ![]() ![]() Hoe verklaar je dit dan??
Laatst gewijzigd door exodus : 14 februari 2005 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[font=Arial][size=3]CNN revealed that FBI director Robert Mueller openly admitted that some of the identities of the 9-11 hijackers are in question due to identity theft. Here’s what CNN reported on September 21: [/size][size=3]FBI Director Robert Mueller has acknowledged that some of those behind last week's terror attacks may have stolen the identification of other people, and, according to at least one security expert, it may have been "relatively easy" based on their level of sophistication.[/size][/font] [font=Arial][/font] 10 dagen na de aanslag
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @exodus
voor alle duidelijkheid ,ik ben geen 'ze' niet dat het me veel kan schelen, want ik had er bijna over heen gelezen ik weet het, ik weet het al die filmpjes met allerhande vreemde zaken die je erop kunt zien 't blijft fascineren ... en zoals ik reeds zie , ik laat nog steeds lalles open met de nodige kritische reserve wat mij nu echter nog het meest fascineert is waarom, buiten net die vage foto's en films die wezen op allerhande gekke toestanden ( oa het verticaal naar beneden komen ) waardoor een mens uiteraard sterk gaat twijfelen, de anderen ( oa in dat FEM-verslag gebruikt ) niet meteen boven water kwamen |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik weet het niet, maar zou het niet kunnen dat het hier om een perfect normaal verschijnsel zou kunnen zijn ? vreemd is dan wel dat men het verderop wegfiltert |
|
![]() |
![]() |