![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
de hoofddoek was het begin van mijn betoog om dan te eindigen bij een boerka. neen u "moet" niets vermits u alleen maar rechten hebt hé. wat kan u mij bijbrengen? dat het concept van een hoofddoek ok is? dat het ok is om man & vrouw als niet-gelijken te behandelen? dat de islam een godsdienst van liefde en vrede is? dat mohammed géén pedofiel was? om één of andere duistere reden heb ik geen zin om van u iets te leren, met alle respect voor uw kennis natuurlijk. mss kan ik u nog iets leren: het is "u vindT" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb rechten EN plichten, maar het is niet mijn plicht om mensen bepaalde zaken te verbieden waar ze zelf voor kiezen. Bent u trouwens zo iemand die op moslimvrouwen afstapt en hen verplicht hun hoofddoek af te doen? "wat kan u mij bijbrengen? dat het concept van een hoofddoek ok is? dat het ok is om man & vrouw als niet-gelijken te behandelen? dat de islam een godsdienst van liefde en vrede is? dat mohammed géén pedofiel was? om één of andere duistere reden heb ik geen zin om van u iets te leren, met alle respect voor uw kennis natuurlijk." Ik zou u zoveel kunnen bijbrengen, maar ik vermoed niet dat het enig effect zal hebben, aangezien u niet van uw mening zal afwijken. En dat is uw goed recht natuurlijk. Even goede vrienden. "mss kan ik u nog iets leren: het is "u vindT"" Typo's kunnen al wel eens voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Minister-President
|
![]() het is "misschien"
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2009 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen mijn beste,
jij vond het afhakken van penisvelletjes "een principe" gelijk aan het gieten van een klets water. mijn vraag is: is het afbinden van meisjesvoeten eenzelfde "principe" als het gieten van een klets water en het afhakken van penisvelletjes. (ben je geslaagd dit jaar? in welk vak dan wel? gras afdoen?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mss is daarvan een afkorting bij mensen van een bepaald niveau. spijtig dat je dat nog niet wist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
st n i h wnk
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2009 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik vind dat zoiets eigenlijk wel zou moeten en wel om de volgende reden: moslims profileren zich als één groep. is het dan niet de verantwoordelijkheid van de groep ervoor te zorgen dat ALLE leden van de groep als gelijken beschouwd worden? hoezeer is het een eigen keuze wanneer de druk van de "groep" zo groot is? ik ken persoonlijk moslimvrouwen die hun hoofddoek zijn beginnen dragen nadat hun vriendinnen (ja, hun vriendinnen) begonnen te klagen over hun gedrag dat blijkbaar allesbehalve aanvaardbaar was voor een moslim....dus wel degelijk onder druk van...en indien u dat passief aanvaardt, werkt u actief mee aan de instandhouding ervan. neen, ik stap niet op hen af, ik denk gewoon dat het vreselijk moet zijn om bijv. in de zomer zo'n spannend ding op je hoofd te moeten dragen en ik ben ook iemand die het verschrikkelijk vindt dat anno 2009 in een westers land steeds meer en meer vrouwen hoofddoeken moeten dragen om toch maar te vermijden dat ze voor "hoer" uitgemaakt worden. ik denk niet dat vinden dat man en vrouw gelijk moeten zijn enkel maar een mening is, voor mij is dat een basisrecht en onze wetten steunen mij daarin. dagelijks kom je wel mensen tegen die er andere meningen op nahouden en waar ik me niet kan in vinden maar die ik wel kan begrijpen; in deze context kan ik dat niet, ik vind niet dat er bij zo'n belangrijke onderwerpen ruimte is voor discussie en daarmee bedoel ik dat over de gelijkheid van man & vrouw niet kan gediscussieerd worden omdat er geen afwijkende mening kan bestaan vermits man en vrouw gelijke rechten moeten hebben en nu maar hopen dat ik geen typo's gemaakt heb! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Beide zijn tradities. Dat was mijn punt. "mijn vraag is: is het afbinden van meisjesvoeten eenzelfde "principe" als het gieten van een klets water en het afhakken van penisvelletjes." Het afhaken/afbinden van meisjesvoeten is GEEN traditie. Leuke poging Circle'tje ![]() "(ben je geslaagd dit jaar? in welk vak dan wel? gras afdoen?)" Dat zou jij wel graag willen weten hé ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 19 juni 2009 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik dit dan wel moeten doen? Volgens u is dit zelfs mijn plicht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
niet circLe, wel "u heeft gestudeerD". weg met dat klavier! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
nog maar eens, niet dat ik er ook maar één seconde van uitga dat het enig verschil zal maken maar ik ben een volhouder....here goes: vermits u deel uitmaakt van een religie die zich altijd als groep profileert, bent u als lid van die groep medeverantwoordelijk voor het welzijn van de andere leden van die groep; indien u het met die gedachte niet eens bent, vrees ik dat we weer terecht gekomen zijn bij een andere uitspraak waarbij u zelf zei dat u rechten EN plichten had en niet enkel rechten waardoor ik ga denken dat dit hele religieuze gedoe een opportunistisch geurtje begint te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe lang moet een traditie traditie zijn voordat jij het traditie vindt? 500 jaar? 1000 jaar? http://www.google.be/search?hl=nl&q=...q=chinese+feet 440.000 hits! begin maar te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier alvast een beknopte uitleg over werkwoordsvervoegingen. Hoeft u daar tenminste niet meer naar te zoeken. |
|
![]() |
![]() |