Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingsforum 2009
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ...

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2009, 10:40   #441
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik vind het verlies van het VB spijtig maar belangrijker is dat in zijn globaliteit de Vlaams nationalisten toch iets gewonnen hebben, zij het te weinig naar mijn goesting. Als dewever niets bereikt vloeien de stemmen terug naar het VB. De programma's van VB en NV-A verschillen niet zoveel van elkaar dan u lijkt te denken.
Volledig akkoord P.

Het VB zal nu moeten werk maken van het verder opschuiven naar het centrum.
Van rechts hoeven ze geen konkurentie te vrezen.

Moest ik Gerolf of Filip zijn zou ik het héél gemakkelijk houden.
Ik heb hem trouwens reeds die extra meter zien nemen de afgelopen week (zelfs herhaald tijdens het kopstukkendebat).
A/ Onafhankelijkheid
middelen: eov maar ook het opblazen van de schoolsubsidies/ financieringswet/ enz enz
B/ Vreemdelingen
Het vreemdelingenbeleid vereenvoudigen door steeds op dezelfde kop te slaan: 1 slogan: "ISLAM IS GEEN RELIGIE MAAR EEN POLITIEKE IDEOLOGIE"...als het van het VB komt weet iedereen wat men daarmee bedoelt.
C/ Ethisch.
Duidelijke versoepeling �* la tjeef.
Zowel euthanasie als abortus dossier per dossier.
homohuwelijk: eis het recht op om dat te noemen zoals U wil.
Adoptie homo's: tegen behalve uitzonderingen. Dossier per dossier.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 8 juni 2009, 10:43   #442
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Voor de rest vind ik, in tegenstelling tot jij, niet dat de programma's van het VB en de N-Va dusdanig veel van elkaar verschillen
lees dan beide programma's.
nva is voor vlaamse sociale zekerheid, nva is pro europees, nva is ethisch progressief (homorechten euthanasie ed). nva is niet te vinden voor massadeportaties richting afrika ...

Dit staat diametraal tegenover het blokverhaal
1207 is offline  
Oud 8 juni 2009, 10:45   #443
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De perceptie de franstalig België van het N-VA heeft lijkt mij belangrijk, toch als ge er mee aan tafel moet gaan zitten.
Ja maar dat veranderd niks aan dat het 2 heel verschillende partijen zijn.

Alhoewel ik denk dat ze dit wel weten maar voor hun kiezers dit negeren.


Citaat:
Dewever was gisteren dan ook pessimistisch aangaande de bereidheid van franstalig België om ook maar te beginnen met onderhandelen over de staatshervorming. Zijn vrees voor de installatie van een praatbarak stak hij dan ook niet onder stoelen of banken.
Vandaar dat hij ze wil dwingen door de financiering stil te leggen.



Citaat:
Voor de rest vind ik, in tegenstelling tot jij, niet dat de programma's van het VB en de N-Va dusdanig veel van elkaar verschillen.
Ik kan mij inbeelden voor de N-VA te stemmen. De hoofdreden van het bestaan van beide partijen is de onafhankelijkheidsgedachte, de manier waarop deze onafhankelijkheid dient gerealiseerd te worden verschilt . .
En dat is toch juist het programma? Je stemt toch voor de ideen en plannen van een partij en niet enkel voor hun slogan? Ik toch tenminste.

en dat is dan enkel voor de onafhankelijkheidsgedachte, beiden hebben een totaal programma en daar verschillen ze wel heel sterk.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 8 juni 2009, 10:50   #444
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Volledig akkoord P.

Het VB zal nu moeten werk maken van het verder opschuiven naar het centrum.
Van rechts hoeven ze geen konkurentie te vrezen.

Moest ik Gerolf of Filip zijn zou ik het héél gemakkelijk houden.
Ik heb hem trouwens reeds die extra meter zien nemen de afgelopen week (zelfs herhaald tijdens het kopstukkendebat).
A/ Onafhankelijkheid
middelen: eov maar ook het opblazen van de schoolsubsidies/ financieringswet/ enz enz
Op doe EOV worden ze afgemaakt en de rest is hetzelfde wat NVA eist. EN die worden (denk ik) als meer geloofwaardig aanzien.



Citaat:
B/ Vreemdelingen
Het vreemdelingenbeleid vereenvoudigen door steeds op dezelfde kop te slaan: 1 slogan: "ISLAM IS GEEN RELIGIE MAAR EEN POLITIEKE IDEOLOGIE"...als het van het VB komt weet iedereen wat men daarmee bedoelt.
Dat is een slogan geen beleid.


Citaat:
C/ Ethisch.
Duidelijke versoepeling �* la tjeef.
Zowel euthanasie als abortus dossier per dossier.
homohuwelijk: eis het recht op om dat te noemen zoals U wil.
Adoptie homo's: tegen behalve uitzonderingen. Dossier per dossier.
zal weinig uitmaken.


Ik denk dat het VB idd dat zal doen, terug verrechtsen en de harde taal bovenhalen maar ik vermoed dat dit weinig zal uitbrengen.

Wat ik denk dat het VB zou moeten doen is eens deftig snoeien in de partij,heel de hard linder extreem rechte vleugel van de winter en annemans eruit gooien, stoppen met de racistische opmerkingen, meer gaan voor een vlaams inhoudelijk programma een afzwakking van de houding tegen alle migranten en ook daar een inhoudelijk porgramma.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 8 juni 2009, 10:50   #445
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Op het politieke landschap hebben de mensen op de rechterzijde meer keus gekregen. N-VA en LDD zijn een soort VB light en dat spreekt blijkbaar een heel deel mensen aan al dan niet aangespoord door de propaganda machine van de media.

Maar om te zetten dat het VB nu op zijn hoogte punt heen is zou ik niet durven zeggen.

Want als N-VA of LDD mee gaan in de vlaamse regering en het word en blijft net zo'n soep als de federale zullen de mensen weer maar eens bedrogen worden voor hun stem en hun eis voor een toch wel onafhankelijk vlaanderen en een serieuse aanpak van de crisis voor de gewone man.
Want dat is het signaal wat gisteren gegeven is.

Dus de mensen die het VB nu ingeruild hebben voor N-VA of LDD kunnen in principe volgende keer weer voor het VB stemmen indien er weer maar niks veranderd. De mensen van tegenwoordig kiezen niet meer voor het leven voor 1 partij hé, vooral jongeren wisselen af naargelang hoe hun persoonlijke voorkeus wisseld
dus vandaag is VB de verliezer volgende keer mss weer een dikke winnaar
Dat is politiek tegenwoordig
slegie is offline  
Oud 8 juni 2009, 11:17   #446
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Als ze een zetel halen, word ik onmiddellijk lid.

Komaan PVDA!
toch aandoenlijk dat mensen die de grote communistische revolutie aanbaden en het parlementair systeem een kapitalistisch spel vonden uiteindelijk nog opgewonden raken ...
jogo is offline  
Oud 8 juni 2009, 11:52   #447
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Op doe EOV worden ze afgemaakt en de rest is hetzelfde wat NVA eist. EN die worden (denk ik) als meer geloofwaardig aanzien.




Dat is een slogan geen beleid.



zal weinig uitmaken.


Ik denk dat het VB idd dat zal doen, terug verrechtsen en de harde taal bovenhalen maar ik vermoed dat dit weinig zal uitbrengen.

Wat ik denk dat het VB zou moeten doen is eens deftig snoeien in de partij,heel de hard linder extreem rechte vleugel van de winter en annemans eruit gooien, stoppen met de racistische opmerkingen, meer gaan voor een vlaams inhoudelijk programma een afzwakking van de houding tegen alle migranten en ook daar een inhoudelijk porgramma.

U heeft nooit VB gestemd.
Ik kan mj voorstellen dat U ook door mijn hoger voorgestelde verzachting niet overtuigd zal worden.
U behoord bijgevolg ook niet tot het doelpubliek van het VB.


Een voorbeeld:
Ikzelf ben écht wel tegen de islam.
Ik heb kinderen die in onze kultuur in ONS land zijn opgegroeid.
Ik heb hen de westerse waarden van gelijkheid van man en vrouw, van de vrije meningsuiting, individuele vrijheid, fierheid, ridderlijkheid, trots, solidariteit, mededogen, trouw volksverbondenheid, zelfopoffering...meegegeven.

De allereerste twee van die waarden en normen staan diametraal tegenover de islamitische samenleving.
Ik ben dus écht wel tegen de islam...evenals het orthodoxe katholicisme...en het chassidisme....


Daarom is er geen sprake om deze politieke en maatschappelijke ideologiën de vrijgeleide "godsdienst" te geven zonder dat met het communisme, nazisme, kapitalisme...en dergelijke ook te doen....


Nochthans heeft U gedeeltelijk gelijk.
Daar het VB toch niet langs rechts kan worden voorbijgestoken moet het inderdaad een aantal schaerpe randjes verder afslijpen...
Niet meer tégen integratiemiddelen maar én middelen voor integratie op voorwaarde dat de vloedgolf wordt gestopt of afgebouwd...enz enz...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 8 juni 2009, 11:57   #448
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Het laatste wat het VB nu moet doen, is zichzelf voor haar kiezers overbodig maken door naar het centrum op te schuiven en samen met N-VA en LDD één grijze poel te gaan vormen. De partij moet consequent verder gaan met het uitbrengen van haar eigen ideeën.
Herr Oberst is offline  
Oud 8 juni 2009, 11:58   #449
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Het laatste wat het VB nu moet doen, is zichzelf voor haar kiezers overbodig maken door naar het centrum op te schuiven en samen met N-VA en LDD één grijze poel te gaan vormen. De partij moet consequent verder gaan met het uitbrengen van haar eigen ideeën.
En gewoon wachten tot LDD implodeert en NVA verrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaad pleegt.
solidarnosc is offline  
Oud 8 juni 2009, 12:04   #450
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
U heeft nooit VB gestemd.
Ik kan mj voorstellen dat U ook door mijn hoger voorgestelde verzachting niet overtuigd zal worden.
U behoord bijgevolg ook niet tot het doelpubliek van het VB.
Dat zou echt raar zijn, een rechte pro confederale/onafhaknelijkheids vlmaing niet het doelpubliek van het VB?

Citaat:
Een voorbeeld:
Ikzelf ben écht wel tegen de islam.
Dus het VB is enkel voor islamofoben?



Citaat:
Nochthans heeft U gedeeltelijk gelijk.
Daar het VB toch niet langs rechts kan worden voorbijgestoken moet het inderdaad een aantal schaerpe randjes verder afslijpen...
Niet meer tégen integratiemiddelen maar én middelen voor integratie op voorwaarde dat de vloedgolf wordt gestopt of afgebouwd...enz enz...
Dat is niet het grote probleem, hun programma word gedeeld door anderen zoals LDD op dat vlak, nee het probleem van het VB is het deel in de top dat naar racisten zijn in hart en nieren, de de winters en annemansen van het VB, dat is hun grootste probleem .
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 8 juni 2009, 12:13   #451
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Dat zou echt raar zijn, een rechte pro confederale/onafhaknelijkheids vlmaing niet het doelpubliek van het VB?
Jawel hoor...maar niet U...snappie?




Citaat:
Dus het VB is enkel voor islamofoben?
Bent U nu uit de Morgen aan het citeren?
Ik zie dat nergens staan.
In tegendeel...islamofobie is een linkse uitvinding...
Het VB is tegen de islamstaat, tegen de sharia, en voor een judeo-christelijk-humanistisch gefundeerd Westen.


Citaat:
Dat is niet het grote probleem, hun programma word gedeeld door anderen zoals LDD op dat vlak, nee het probleem van het VB is het deel in de top dat naar racisten zijn in hart en nieren, de de winters en annemansen van het VB, dat is hun grootste probleem .
Hier kunnen we onmogelijk over van mening wisselen sinds het woord "racisme" door links is ontvoerd en onherstelbaar zwaar beschadigd terug is vrijgegeven.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 8 juni 2009, 12:16   #452
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
En gewoon wachten tot LDD implodeert en NVA verrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaad pleegt.
Ik heb ooit op dit forum geschreven dat LDD wel eens de poort zou kunnen zijn door dewelke het VB uit het cordon zou kunnen sluipen...we zullen zien.

Wat de NVA betreft zitten ze mijns inziens op rozen.
Gisteren is bewezen dat verraad, corruptie, leugens en bedrog op de meest royale wijze door de kiezer wordt beloond.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 8 juni 2009, 12:20   #453
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Het anti-hoofddoeken standpunt heeft gewerkt.
De VB-kiezers hebben Morel geen zitje gegund...consequent zijn ze wel moet ik zeggen...
Another Jack is offline  
Oud 8 juni 2009, 12:32   #454
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.747
Standaard

[quote=Fieseler;4157034]
Citaat:

Jawel hoor...maar niet U...snappie?
Neen ik vind dat het VB een slecht programma heeft (desondankds dat ik hun doelen steun) en een deel van hun mandatarissen racisten. En ik denk dat ik daar niet de enige in ben.





Citaat:
Bent U nu uit de Morgen aan het citeren?
Ik zie dat nergens staan.
In tegendeel...islamofobie is een linkse uitvinding...
Het VB is tegen de islamstaat, tegen de sharia, en voor een judeo-christelijk-humanistisch gefundeerd Westen.
Ik haalde dat uit jouw commentaar. Maar ik denk dat je ironisch genoeg gelijk hebt, het VB doelwit is idd een bepaalde soort van makkelijk beinvloedbare kiezer die luisterd naar hun slogans tegen migranten/islam/allochtonen .



Citaat:
Hier kunnen we onmogelijk over van mening wisselen sinds het woord "racisme" door links is ontvoerd en onherstelbaar zwaar beschadigd terug is vrijgegeven.
Onzin, de definitie is voor mij redelijk duidelijk, wat andere ervan maken is niet mijn probleem.

Alle migranten en vreemdelingen als last beschouwen is dat duidelijk.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 8 juni 2009, 12:45   #455
BlueThunder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 1.699
Standaard

PFFFFFFFFFFFFFF, al jaren diezelfde zever

http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...s-fataal.dhtml
BlueThunder is offline  
Oud 8 juni 2009, 12:49   #456
Renesse
Minister-President
 
Renesse's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Berichten: 4.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Nog!


__________________
Renesse is offline  
Oud 8 juni 2009, 13:13   #457
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Heel even dacht ik: een goed verliezer....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Yep.
Het VB heeft kletsen gehad.
Maar de modder bleef niet lang uit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Gisteren is bewezen dat verraad, corruptie, leugens en bedrog op de meest royale wijze door de kiezer wordt beloond.
Toch is er een sterke verbetering:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
ISLAM IS GEEN RELIGIE MAAR EEN POLITIEKE IDEOLOGIE"
Aan te pakken op politiek vlak, beschaafd en mensenlijk. Maar daarvoor moeten de moslims eerst een gezicht en een politieke stem krijgen. Dat zou jij moeten accepteren. Zodat er eindelijk eens tegen iemand kan gesproken worden. In plaats van ze gewoon maar allemaal te demoniseren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik heb hen de westerse waarden van gelijkheid van man en vrouw, van de vrije meningsuiting, individuele vrijheid, fierheid, ridderlijkheid, trots, solidariteit, mededogen, trouw volksverbondenheid, zelfopoffering...meegegeven.

Daarom is er geen sprake om deze politieke en maatschappelijke ideologiën de vrijgeleide "godsdienst" te geven zonder dat met het communisme, nazisme, kapitalisme...en dergelijke ook te doen....
Het zal je verbazen. Maar ik kan mij daar voor een groot deel in vinden. Maar dat is dan ook NIET het programma noch de ingesteldheid van het VB.

Plus dat je dezelfde onverdraagzaamheid terug vindt in het orthodoxe katholicisme en het chassidisme....

Als het VB zich houdt aan 'vrijzinningheid' zoals men her en der beweert, dan moet men consequent zijn en ook het orthodoxe katholicisme en het chassidisme viseren.

Citaat:
Daarom is er geen sprake om deze politieke en maatschappelijke ideologiën de vrijgeleide "godsdienst" te geven ...
Dat mes snijdt dus aan twee kanten. Het mes aan één kant bot maken is racisme.

Het zou dus moeten zijn: (in blauw is van mij)

Citaat:
Ik ben dus écht wel tegen de islam...evenals tegen het orthodoxe katholicisme...en het chassidisme....
En na al die 'tussenlijnen' waar je volgens mij wel degelijk de kern aanraakt verval je weer heel snel in vlakke VB stijl:

Citaat:
Niet meer tégen integratiemiddelen maar én middelen voor integratie op voorwaarde dat de vloedgolf wordt gestopt of afgebouwd...enz enz...

Neen dus. Dat is het niet. Het is wel bijvoorbeeld:

Wel zie. Autochtone jongeren hebben geen sterke heer en geen sterk gezag. Ze hebben wel twee zwakke heren die ze wijs en jong tegen mekaar uitspelen. Ze hebben het moslim gezag, maar dat pareren ze handing met: Wij zijn Belgen en daarom luisteren wij alleen naar de Belgische wet. Ze hebben de zwakke arm van het gerecht, maar dat pareren ze even handing met: Helabah, wij zijn moslims en onze godsdienst heeft voorrang.

Om dat op te lossen moet je een gesprek aangaan met het 'moslim gezag' om het 'gerechtelijke gezag' af te dwingen. Maar dat 'moslim gezag' heeft, mede door het koppige VB,j geen gezicht. En het VB wil dat ook niet. Het VB is oorzaak van weer een onnodige patstelling, die het VB dan ten volle uitmelkt.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline  
Oud 8 juni 2009, 13:20   #458
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
lees dan beide programma's.
nva is voor vlaamse sociale zekerheid, nva is pro europees, nva is ethisch progressief (homorechten euthanasie ed). nva is niet te vinden voor massadeportaties richting afrika ...

Dit staat diametraal tegenover het blokverhaal
Het Vb is ook voor Vlaamse sociale zekerheid en de N-VA is helemaal niet ethisch progressief, u zou beter de stukjes van Dewever eens lezen op de site van NV-A, dan zou u zo geen onzin verkondigen. Trouwens waar hebt u gevonden dat het VB aan massadeportatie wil doen ? In de Morgen ?
Pericles is offline  
Oud 8 juni 2009, 13:20   #459
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Het is nog steeds grappig om te zien hoebij sommige forummers de haat tegen 1 partij zwaarder doorweegt dan de liefde voor hun eigen partij ...
Er bestaat dus wel degelijk een grote grijze massa kiesvee dat zich enkel zit blind te staren op de hetze tegen het VB ... Ik neem aan dat zij dan ook op eender welke partij zouden stemmen , zolang ze maar tegen 't VB zijn ...
Tot zover dan de politieke mening van die forummers , een lege doos die enkel gevuld kan worden door loze beloftes en grootspraak van partijen die het enkel doen om hun postjes veilig te stellen ...
manta is offline  
Oud 8 juni 2009, 13:26   #460
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Het is nog steeds grappig om te zien hoebij sommige forummers de haat tegen 1 partij zwaarder doorweegt dan de liefde voor hun eigen partij ...
Er bestaat dus wel degelijk een grote grijze massa kiesvee dat zich enkel zit blind te staren op de hetze tegen het VB ... Ik neem aan dat zij dan ook op eender welke partij zouden stemmen , zolang ze maar tegen 't VB zijn ...
Tot zover dan de politieke mening van die forummers , een lege doos die enkel gevuld kan worden door loze beloftes en grootspraak van partijen die het enkel doen om hun postjes veilig te stellen ...
Dat is ook zo. Al vergeten hoe Patrick Janssens in 2006 in Antwerpen enkel kon winnen door campagne te voeren tégen het VB en hoe Mieke Vogels stond te springen van plezier bij haar eigen nederlaag?
Zwartengeel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be