![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja , de grootste farce vind ik nog steeds dat ze helemaal geen behandeling door een hospitaal of zo om die tattoos weg te halen wil ... Ze wil persé met haar famillie naar een andere tattooshop gaan die een nieuwe methode zou hebben om die te verwijderen ... ![]() Ik vraag me af welke tattooshop dat dan gaat zijn en waarom dien uitvinder daarvan nog niet als multimilionair onder ne palmboom ligt met een kokosnoot vol champagne ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg... dat beweert ze dus, he. De naald ging 2 cm diep in haar voorhoofd. Nu moet ik niet meteen over mijn voorhoofd wrijven om te weten dat dat een schedelboring is ipv. een tattoo. Als wat ze zegt waar is, dan zat ze nu waarschijnlijk als een plant in een rolstoel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alle verhalen, interviews en de sites komen van MNM. Duh... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... de grap blijft duren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest denk ik wel dat hij zijn zaak ver zal mogen gaan sluiten. (allemaal in de veronderstelling dat het verhaal juist is)
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pipi was ook een leuk meiske, Zappa ne lelijke vent
![]() ![]()
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar twijfel ik enorm aan. Niks klopt aan het verhaal... niks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwah... ik vind hem overrated, maar dat is gewoon mijn menig. Over smaak kan je niet discuteren (ik zal het eens niet in het latijn zeggen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister
|
![]() Ach wat, die zijn zaak zit nu vast helemaal vol. Mss had hij nooit eerder zoveel klanten over de vloer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had/heeft een relatief "kleine" (belette hem niet om wereldberoemd te zijn), maar trouwe aanhang. Hij was altijd een zeer gewaardeerd gitarist (voornamelijk in improvisaties was hij heel sterk). En hij maakte natuurlijk deel uit van mijn jeugd.
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet niet, INDIEN het verhaal juist zou zijn, lijkt hij mij iemand zonder veel verantwoordelijkheid, iemand waar ik geen vertrouwen in zou hebben. Vergeet niet dat een tattoo voor altijd is .
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Personen die al een reeks tattoo's hebben staan gaan zich heus niet laten tegen houden door dit geval, integendeel, hun interesse is misschien nu pas gewekt. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 juni 2009 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Minister
|
![]() De meesten die in zo'n zaak binnen stappen zijn zeker van wat ze willen. Wat maken die zich zorgen om verantwoordelijkheidsgevoel? Als hij maar kan doen wat zij willen is het al lang goed. Die mensen willen mooie resulateten zien, verantwoordelijkheidsgevoel is dan maar bijkomstig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als "nieuweling" (zonder tattoo's) zou hij mij alleszins geen vertrouwen inboezemen.