![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lieden als De Waal zijn de beste anti-reclame die je je kunt wensen voor La Belgique. Het is wel zo dat deze meneer zonder meer strafbaar is op het moment dat de term Nederlander wordt vervangen door jood, en waarschijnlijk ook bij vervanging door de terrm Marokkaan. Ik stel verder vast dat deze figuur niet tot de orde wordt geroepen door collegae-Belgicisten. Aan de andere kant: De haat die van De Waals' posts afwalmt is dermate penetrant en unreal dat je geneigd bent te geloven dat hier een extreem groot-Nederlandse construct aan het werk is. Het zou toch werkelijk jammer zijn als onderhavig sujet wordt geband. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 november 2009 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Door de NMBS staking bracht mijn vriendin gisteren een Waalse collega terug naar huis.
Toen ze thuis aankwamen wouden ze nog iets gaan drinken in Mons. Haar man dacht er anders over! Kost te veel zij hij... waarop de schoonmoeder antwoorde "Er is toch drinken thuis!!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bannen is ook geen oplossing want ik heb de indruk dat hier een pak "bannelingen" onder nieuwe namen dezelfde onzin komen spuien.... Indien U zelf een beetje beter zou filteren wat U zelf schrijft zullen opmerkingen zoals De Waal schreef veel minder vaak voorkomen. Dus eerst in eigen borst kijken en dan pas reageren...... Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 november 2009 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 6 november 2009 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zou van een verstandige en grootmoedige houding uwerzijds getuigen als u dergelijk gedrag niet zou vergoelijken zuiver vanwege het feit dat het uw vriend betreft. Of is dat niet bourgondisch? Hier in Olland zijn we daar niet zo bang voor hoor. In dat licht moet u mijn repliek ook zien, als vrienden onder elkaar die de grenzen duidelijk maken. En ik daag u bij deze uit opmerkingen van mij aan te stippen als ik over de schreef ga. U zult ze niet veel zien, maar als u ze vind houd ik me van harte aanbevolen voor eerlijke kritiek.
![]() |
![]() |
#448 |
|
![]() De dag dat ik van een volk zeg dat ze kweken als rioolratten zijn wij gelijkwaardig. En die zal inderdaad niet snel komen.
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedere Nederlander is een stuk crapuul volgens jou, terwijl elke Belg bijna een heilige is. Van een bekrompen visie gesproken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Europees Commissaris
|
![]() Moet jij niet werken of trek je een uitkering van Vlaams belastinggeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hollanderhaat en onfatsoenlijk gedrag is in Belgie heel normaal. Je moet dit niet met een moderator gaan tegen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Schepen
|
![]() Stel je voor dat zulke minachting naar moslims of donkere mensen uitging dan was de wereld te klein.
![]() |
#453 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Europees Commissaris
|
![]() Bah, dat heb je ook tegen Antwerpen, maar diezelfde 'Antwerphater' is niet beroerd om mij een pint te trakteren als het erop aankomt.
![]()
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() Ik wind me niet op, ik vind het alleen terecht dat bepaalde omgangsvormen gerespecteerd worden.
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Schepen
|
![]() Hoe kun je zo liegen? Lees je wel wat je typt?