![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, je eigen schrijfsel legt die woorden op je toetsenbord.
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() Als in mijn buurt een wagen vertrekt van een bekende rond het tijdstip van de moord ga ik dit niet zomaar doorgeven..tenzij ik al lang een hekel aan die mens heb..simpel
Ik gok op het straatlawaai van die bengels omdat ze eerst te voet naar een lokale (gesloten) frituur gingen en daarna het busje namen..ik ben geen 91 jaar oud maar zal toch moeilijk midden in de nacht bestuurders van voorbijrijdende wagens herkennen.. Uitgezonderd als men oproept met specifieke details zoals wie heeft een blauwe volvo blabla gezien of id..en net die bekende zo'n wagen heeft.dat is iets anders.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Gouverneur
|
![]() Zeg maar 95% van het forum. En die overige 5% negeren hem gewoon.
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is een moord dan niet ernstig genoeg om alles, van a tot z, uit te spitten ? Als jouw beste vriend een moord zou gepleegd hebben, en jij bent de enige die het weet, en hij gaat niet in op jouw raad om zich vrijwillig aan te geven .... dan zou jij blijven zwijgen, de ouders van de slachtoffers in het ongewisse laten, riskeren dat er nog een slachtoffer valt .... enz..?? En met wie je in onmin leeft, die mag een pee gestoofd worden ? (met wie ik in onmin leef, die bestaat voor mij simpelweg niet meer; ik steek geen energie in het ambeteren van die mens ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Ik kan desondanks nog nuchter nadenken en flauwiteiten of een schreeuw om aandacht onderscheiden van effectieve tips..
Mag ik er aan herinneren dat één van de eerste buurtbewoners die de 'dader' beschreef in het vtm journaal nooit een buur was en zelfs 5km verder woonde..misplaatste aandachtshoeren zijn er overal.. Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt dat een zeer nauwe kennis zware criminele feiten heeft gepleegd, hoe ik zou reageren ik weet het niet..wees toch maar zeker dat je eerst geneigd bent om het verhaal van je 'vriend' te geloven of te begrijpen..des mensens.. Feit is dat de doodrijder van een meisje een paar weken geleden, vergezeld was van 3 vrienden die allemaal geen woord gerept hebben tegen de politie..vergeet niet dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan.. Niemand in Loksberen,ook de famillie niet, schreeuwt om de doodstraf voor R. Jansen, als het in jouw buurt met personen die je kent gebeurt, nuanceer je echt enorm veel.. Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 januari 2010 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...81534-438.art#
Doordat ik gedurende de werkweek altijd wel in de omgeving van een radio zit,mocht ik om het uur zelfs op een van onze nationale zenders, "meegenieten" van die zaak met die dubbele moord... En ja,reeds binnen de 48 uren zat ook ondergetekende te knarsetanden,zat ik ook te denken aan de familie van zowel slachtoffers als verdachte. En bij het gadeslaan van voorpagina's van gazetten in de kiosk draaide mijn maag om....ze maken het allemaal nog een beetje permanenter nu... Zoals bertje schrijft,de media stoppen nu alleen nog maar voor dranghekkens en politiecordons! Deze keer moet ik bertje bijtreden,en ja,het is genoeg geweest.In het belang van de direkt betrokkenen,en ook in het belang van "serieuze" nieuwsgaring (we leven op een PLANEET met mogelijk relevanter nieuws dan dit!) Laatst gewijzigd door kelt : 10 januari 2010 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de wandelgangen wordt verteld dat hij Annick Van Uytsel en Tamara Morris ook op zijn geweten heeft, ze verwachten hieromtrent ieder moment een bericht van het parket. Hij zou dit bekend hebben alsook een 15 tal verkrachtingen.
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In eerste instantie wil je natuurlijk je vriend, je familielid of kennis beschermen, tot je erover begint na te denken. De beschuldigde van de moorden in Loksbergen was naar het schijnt ook niet aan zijn proefstukje toe. Minstens 2 moorden en een aantal verkrachtingen. Waarmee ik wil zeggen dat iemand die eens gemoord heeft, de volgende keer nog minder scrupules heeft.
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() En waar wandelt gij dan zo 's zondagsnamiddags. In 7 cm sneeuw. Bij -3°C ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de gangen, daarom noemen ze dat wandelgangen.
![]() |
![]() |
#454 |
Minister
|
![]() De wandelgangen waar Birgit van Mol dikwijls genomen wordt door David Dehenauw ? En waar Eddy De Mey het met de kuisvrouw deed ? Ik zou daar niet veel van geloven, ze waren indertijd ook fout met hun gouden ogen voor Jambers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() De wandelgangen van het NVA-hoofdkwartier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dit geen politiek getinte topic was.
![]() |
#458 |
Minister
|
![]() Wie A zegt moet B zeggen. Wat zijn de wandelgangen ? Vanwaar hebt gij dat nieuwtje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de poetsvrouw.
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuven beweerd de zaak Van Uytsel wel degelijk en goed onderzocht te hebben ivm de tip naar R. Janssen toe.
http://www.hbvl.be/limburg/halen/tip...erzocht-2.aspx