Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2010, 19:54   #441
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uw interpretatie maakt de realiteit niet.

Ik ben iemand die zegt wat hij wil zeggen, en toch leg je me nog woorden in de mond. :o
Nee, je eigen schrijfsel legt die woorden op je toetsenbord.
Oud 9 januari 2010, 19:56   #442
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Uw verklaring legt de nadruk op -18 jarigen die rondrijden met en auto aangeven, je bevestigt mijn stelling dus gewoon..

Zelfs als stond je zelf een straat verder op dat uur buiten, dan kan een normale mens geen zinnige info geven over passerende wagens, tenzij het zeer opvallende wagens zijn..ik bekijk en onthoud geen nummerplaten en wagentypes zonder reden.

Het feit dat de zoon werd opgepakt en niet de vader wijst uit dat de tipgever wist wie achter het stuur zat..9/10 hebben die ooit op de zenuwen gewerkt van de buren ( tipgevers)..nachtbrakers..de 16 jarige heeft om 04H00 nog een sms vanuit Diest verzonden..wild volk dus, daar stikt het in loksbergen van..
Het is op z'n minst verdacht dat er een -18 jarige 's nachts rondrijdt met 2 vrienden. En als er dan rond dat tijdstip een moord gepleegd wordt, en ik heb die jongens gezien, vind ik dat verdacht. Mag het ja?
Oud 9 januari 2010, 20:03   #443
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Als in mijn buurt een wagen vertrekt van een bekende rond het tijdstip van de moord ga ik dit niet zomaar doorgeven..tenzij ik al lang een hekel aan die mens heb..simpel

Ik gok op het straatlawaai van die bengels omdat ze eerst te voet naar een lokale (gesloten) frituur gingen en daarna het busje namen..ik ben geen 91 jaar oud maar zal toch moeilijk midden in de nacht bestuurders van voorbijrijdende wagens herkennen..

Uitgezonderd als men oproept met specifieke details zoals wie heeft een blauwe volvo blabla gezien of id..en net die bekende zo'n wagen heeft.dat is iets anders..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 20:06   #444
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Nee, je eigen schrijfsel legt die woorden op je toetsenbord.
Allez, het is goed, ik beken...
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 20:23   #445
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
jep. Eentje gesteld door een half politics-forum.
Zeg maar 95% van het forum. En die overige 5% negeren hem gewoon.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 20:26   #446
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Zeg maar 95% van het forum. En die overige 5% negeren hem gewoon.
Ja, jij ontbrak er nog aan.

De anti-Xenophon posse.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 13:42   #447
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als in mijn buurt een wagen vertrekt van een bekende rond het tijdstip van de moord ga ik dit niet zomaar doorgeven..tenzij ik al lang een hekel aan die mens heb..simpel

Ik gok op het straatlawaai van die bengels omdat ze eerst te voet naar een lokale (gesloten) frituur gingen en daarna het busje namen..ik ben geen 91 jaar oud maar zal toch moeilijk midden in de nacht bestuurders van voorbijrijdende wagens herkennen..

Uitgezonderd als men oproept met specifieke details zoals wie heeft een blauwe volvo blabla gezien of id..en net die bekende zo'n wagen heeft.dat is iets anders..
Vindt jij dat jouw polisie in jouw gemeente geen 'oordeel des onderscheids' heeft ?
Is een moord dan niet ernstig genoeg om alles, van a tot z, uit te spitten ?

Als jouw beste vriend een moord zou gepleegd hebben, en jij bent de enige die het weet, en hij gaat niet in op jouw raad om zich vrijwillig aan te geven .... dan zou jij blijven zwijgen, de ouders van de slachtoffers in het ongewisse laten, riskeren dat er nog een slachtoffer valt .... enz..??

En met wie je in onmin leeft, die mag een pee gestoofd worden ?
(met wie ik in onmin leef, die bestaat voor mij simpelweg niet meer; ik steek geen energie in het ambeteren van die mens ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 14:35   #448
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Ik kan desondanks nog nuchter nadenken en flauwiteiten of een schreeuw om aandacht onderscheiden van effectieve tips..

Mag ik er aan herinneren dat één van de eerste buurtbewoners die de 'dader' beschreef in het vtm journaal nooit een buur was en zelfs 5km verder woonde..misplaatste aandachtshoeren zijn er overal..

Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt dat een zeer nauwe kennis zware criminele feiten heeft gepleegd, hoe ik zou reageren ik weet het niet..wees toch maar zeker dat je eerst geneigd bent om het verhaal van je 'vriend' te geloven of te begrijpen..des mensens..

Feit is dat de doodrijder van een meisje een paar weken geleden, vergezeld was van 3 vrienden die allemaal geen woord gerept hebben tegen de politie..vergeet niet dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan..

Niemand in Loksberen,ook de famillie niet, schreeuwt om de doodstraf voor R. Jansen, als het in jouw buurt met personen die je kent gebeurt, nuanceer je echt enorm veel..

Citaat:
met wie ik in onmin leef, die bestaat voor mij simpelweg niet meer; ik steek geen energie in het ambeteren van die mens
Dat hangt ervan af, tussen éénmalige feiten of een continu opvolging van treitering is een groot verschil, alleen mensen met een olifantenvel kunnen daardoor worstelen zonder rancune..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 januari 2010 om 14:37.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 14:41   #449
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard Anciaux heeft gelijk

http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...81534-438.art#

Doordat ik gedurende de werkweek altijd wel in de omgeving van een radio zit,mocht ik om het uur zelfs op een van onze nationale zenders, "meegenieten" van die zaak met die dubbele moord...

En ja,reeds binnen de 48 uren zat ook ondergetekende te knarsetanden,zat ik ook te denken aan de familie van zowel slachtoffers als verdachte.

En bij het gadeslaan van voorpagina's van gazetten in de kiosk draaide mijn maag om....ze maken het allemaal nog een beetje permanenter nu...

Zoals bertje schrijft,de media stoppen nu alleen nog maar voor dranghekkens en politiecordons!

Deze keer moet ik bertje bijtreden,en ja,het is genoeg geweest.In het belang van de direkt betrokkenen,en ook in het belang van "serieuze" nieuwsgaring (we leven op een PLANEET met mogelijk relevanter nieuws dan dit!)

Laatst gewijzigd door kelt : 10 januari 2010 om 14:43.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 16:19   #450
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In de wandelgangen wordt verteld dat hij Annick Van Uytsel en Tamara Morris ook op zijn geweten heeft, ze verwachten hieromtrent ieder moment een bericht van het parket. Hij zou dit bekend hebben alsook een 15 tal verkrachtingen.
Oud 10 januari 2010, 16:24   #451
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan desondanks nog nuchter nadenken en flauwiteiten of een schreeuw om aandacht onderscheiden van effectieve tips..

Mag ik er aan herinneren dat één van de eerste buurtbewoners die de 'dader' beschreef in het vtm journaal nooit een buur was en zelfs 5km verder woonde..misplaatste aandachtshoeren zijn er overal..

Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt dat een zeer nauwe kennis zware criminele feiten heeft gepleegd, hoe ik zou reageren ik weet het niet..wees toch maar zeker dat je eerst geneigd bent om het verhaal van je 'vriend' te geloven of te begrijpen..des mensens..

Feit is dat de doodrijder van een meisje een paar weken geleden, vergezeld was van 3 vrienden die allemaal geen woord gerept hebben tegen de politie..vergeet niet dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan..

Niemand in Loksberen,ook de famillie niet, schreeuwt om de doodstraf voor R. Jansen, als het in jouw buurt met personen die je kent gebeurt, nuanceer je echt enorm veel..

Dat hangt ervan af, tussen éénmalige feiten of een continu opvolging van treitering is een groot verschil, alleen mensen met een olifantenvel kunnen daardoor worstelen zonder rancune..
Ik zeg je dat je toch anders zal reageren hoor.
In eerste instantie wil je natuurlijk je vriend, je familielid of kennis beschermen, tot je erover begint na te denken.

De beschuldigde van de moorden in Loksbergen was naar het schijnt ook niet aan zijn proefstukje toe. Minstens 2 moorden en een aantal verkrachtingen. Waarmee ik wil zeggen dat iemand die eens gemoord heeft, de volgende keer nog minder scrupules heeft.
Oud 10 januari 2010, 17:06   #452
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de wandelgangen wordt verteld dat hij Annick Van Uytsel en Tamara Morris ook op zijn geweten heeft, ze verwachten hieromtrent ieder moment een bericht van het parket. Hij zou dit bekend hebben alsook een 15 tal verkrachtingen.
En waar wandelt gij dan zo 's zondagsnamiddags. In 7 cm sneeuw. Bij -3°C ?
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 17:23   #453
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
En waar wandelt gij dan zo 's zondagsnamiddags. In 7 cm sneeuw. Bij -3°C ?

In de gangen, daarom noemen ze dat wandelgangen.
Oud 10 januari 2010, 17:25   #454
kameleon
Minister

Standaard

De wandelgangen waar Birgit van Mol dikwijls genomen wordt door David Dehenauw ? En waar Eddy De Mey het met de kuisvrouw deed ? Ik zou daar niet veel van geloven, ze waren indertijd ook fout met hun gouden ogen voor Jambers.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 17:26   #455
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Maar, die andere helft van dat forum, die zien me graag.
Dacht je dat? Des te beter.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 17:27   #456
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De wandelgangen van het NVA-hoofdkwartier?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 17:30   #457
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De wandelgangen van het NVA-hoofdkwartier?
Ik dacht dat dit geen politiek getinte topic was.
Oud 10 januari 2010, 17:30   #458
kameleon
Minister

Standaard

Wie A zegt moet B zeggen. Wat zijn de wandelgangen ? Vanwaar hebt gij dat nieuwtje ?
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 17:41   #459
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Wie A zegt moet B zeggen. Wat zijn de wandelgangen ? Vanwaar hebt gij dat nieuwtje ?
Van de poetsvrouw.
Oud 10 januari 2010, 17:49   #460
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Leuven beweerd de zaak Van Uytsel wel degelijk en goed onderzocht te hebben ivm de tip naar R. Janssen toe.

http://www.hbvl.be/limburg/halen/tip...erzocht-2.aspx
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be