Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub)
Ja 55 66,27%
Neen 28 33,73%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2010, 17:47   #441
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ja maar de NVA was zogezegd 'anders' dan de traditionele partijen. Tenminste, dat werd van de hoge daken geschreeuwd door de militanten van de N ieuwe partij V an de A rrivisten. Niet veel anders dan. Zelfs helemaal niet anders, en erg 'traditioneel' als u het mij vraagt.
Het "andere" van de N-VA zit hem uitsluitend in het niet meer accepteren van de meester-knecht verhouding in België. C'est tout. Voor de rest zijn het mensen/politici als de andere, maar die nieuwe attitude is zo uniek dat ze voor mij en nogal wat andere Vlamingen volstaat.

Ik dacht dat dat voor iedereen duidelijk was, maar u kan natuurlijk niet alles weten.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 1 september 2010 om 17:49.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 17:51   #442
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee u hebt gelijk. Het woord "slet" dekt de lading net iets beter.
Nog één. Niet ouderwets, gewoon een zielige lul. En wmb gediskwalificeerd als discussiepartner.
Oud 1 september 2010, 17:51   #443
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Kim is bij ons meer dan welkom...een sexy, intelligente vrouw die tijdelijk als een verliefd kalf op het verkeerde spoor is geraakt (tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid) mag gerust bij ons terug de weg van het rechte pad komen opzoeken (op voorwaarde uiteraard dat zulke dingen nooit of te nimmer meer gebeuren).
Het probleem is echter dat die "bij ons" maar relatief is omdat ik noch een lidkaart van het VB heb noch op enige andere wijze het Vb kan en mag vertegenwoordigen...
Oud 1 september 2010, 18:02   #444
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik "zaag" daar niet over; ik geef antwoord op een vraag. Gelieve uw toon te matigen.

Raf is weer!
Oud 1 september 2010, 18:08   #445
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
't Is eigenlijk al bij al een goei zaak.
... al was het maar om aan de hand van de reacties de lullen van de normale mensen te onderscheiden. (Sommige posters voor wie ik tot nu toe achting had, hebben zich in deze zaak laten kennen als lid van de eerste categorie).

En natuurlijk om te zien hoe de media, ondanks al hun N-VA stroop van de voorbije maanden, nog steeds op de loer liggen om de partij zo snel ze kunnen een loer te draaien. Liefst over politieke irrelevante zaken, want politiek kunnen ze de N-VA niet meer pakken.
Oud 1 september 2010, 18:18   #446
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Jawel hoor, hij w�*s dat. Tot vorige week, denk ik, toen de partij half gek werd.

En wat de andere zaken betreft: als een politica hypocriet is, is dat zeker onze zaak. Hypocrisie in de politiek moet genadeloos afgestraft. Zoals ik eerder schreef: ik heb niets tegen druggebruik, niets tegen overspel en hoererij. Ik heb iets tegen hypocrieten. Daar hoort zij bij.

standpunt jongNV-A:
Zou u niet wachten tot u weet of ze al dan niet actief bij de drugsdeal betrokken was, alvorens zulk een vonnis uit te spreken?
Oud 1 september 2010, 18:27   #447
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Volgens mij zal Kim op een latere verkiesing terug komen als de storm wat gaan liggen is. Want idd striktgenomen kan kim niks aangewreven worden. Alleen dat ze zeer naief is.
Dat zeggen ze bij het aartsbisdom ook van Danneels.

Met andere woorden: we weten nog niets. Cruciaal in dezen is of Kim iets wist van die drugsdeal of niet. Laten we daarop wachten alvorens te oordelen.
Oud 1 september 2010, 18:30   #448
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Warren G Bekijk bericht
Ach, het is geweten dat heel de NVA vol onbekwame prutsers en opportunisten zit!
Een grote zak lucht.
Een paar bekwame personen gaan de boel echt niet overeind kunnen houden, geloof me.
Dus ik sta er echt niet versteld van dat zo'n drogenzuchtige opportuniste in de problemen komt en dan de politie en een 5-sterrenhotel durft beschuldigen... Wat een arrogante zever !(tja, typisch Vlaams nationalistisch)
Bij volgende verkiezingen spat de ballon 'De Wever' uit elkaar. Retourtje 'enkel' richting kiesdrempel.

Ze zijn trouwens niks goeds van plan met België, enkel en alleen een koers varen die de rijken nog rijker zal maken en waar men de werkman en de kantoorslaaf ongebreideld kan uitbuiten. (zie UK/VS).
Maar goed ook dat de Franstaligen deze plannen proberen te dwarsbomen!
Tenslotte vertegenwoordigen ze nog geen 19% van de stemmen, dat moet die 'vette' toch ook wel begrijpen?
En de dreiging van splitsen? Laat me niet lachen....
Ai Bruno, en tien dagen geleden had je nog een N-VA avatar?
Oud 1 september 2010, 18:32   #449
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Dat klopt het is een partij voor (schijnheilige) idealisten; zo zijn er niet veel en dat zal vlug botsen met de rest van de partij, nu die groter aan het worden is. mening wilden geven en niet naar het partijbelang omkeken.
Make no mistake: zolang ze doen waarvoor ze verkozen worden, dit is de Belgische macht breken en in bezit nemen tvv Vlaanderen, zal niets anders een rol spelen.

Voor mijn part mag Bart elke nacht gaan bokkenrijden op de Kesselse Hei en sex hebben met heksen, je m'en fous comme de l'an quarante.
Oud 1 september 2010, 18:34   #450
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
ik mis de dagelijkse portie stront die naar het VB wordt gegooid...kwestie van er dagdagelijks van te worden overtuigd dat er geen argumentatief gewicht tegen die partij in stelling kan worden gebracht....
Je mist gewoon de aandacht, geef maar toe.
Oud 1 september 2010, 18:38   #451
Fredo
Burgemeester

Fredo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dat zeggen ze bij het aartsbisdom ook van Danneels.

Met andere woorden: we weten nog niets. Cruciaal in dezen is of Kim iets wist van die drugsdeal of niet. Laten we daarop wachten alvorens te oordelen.
Idd maar waarom heeft n-va haar dan al onder druk gezet om haar mandaten op te geven?
Ofwel weet n-va meer dan de media, en is Kim Geybels wel degelijk betrokken geraakt bij louche zaakjes, ofwel zet n-va mensen opzij op basis van roddels etc, wat toch maar triestig zou zijn.
Fredo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 18:43   #452
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Een ware virtuele steniging van dat arme wicht in deze draad. Reken haar af op haar werk als senator en arts maar niet op haar gedrag in haar persoonlijk leven ,stelletje wannabee-ayatollah's.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 18:44   #453
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fredo Bekijk bericht
Idd maar waarom heeft n-va haar dan al onder druk gezet om haar mandaten op te geven?
Ofwel weet n-va meer dan de media, en is Kim Geybels wel degelijk betrokken geraakt bij louche zaakjes, ofwel zet n-va mensen opzij op basis van roddels etc, wat toch maar triestig zou zijn.
Kijk, die Bas Luyten was door de partij al in de maand mei "opzij gezet" wegens, en ik citeer "niet meer kunnen functioneren wegens drugmisbruik".
Zijn druggebruik was binnen de partij alles behalve een geheim. En dan gaat die juffrouw, na de verkiezingen van Juni, diezelfde meneer Luyten terug aanwerven als Senaatsmedewerker. Alsof zij als dokter niets zou hebben afgeweten van zijn druggebruik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 18:45   #454
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Make no mistake: zolang ze doen waarvoor ze verkozen worden, dit is de Belgische macht breken en in bezit nemen tvv Vlaanderen, zal niets anders een rol spelen.

Voor mijn part mag Bart elke nacht gaan bokkenrijden op de Kesselse Hei en sex hebben met heksen, je m'en fous comme de l'an quarante.
Zo is dat, de vijand van Belgie is automatisch mijn vriend. Eender wat die voor de rest uitsteekt.
Oud 1 september 2010, 18:45   #455
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
In ieder geval, het eerste vlekje op het zogezegd reine blazoen van de nieuwbakken NVA is een feit.
Maar neen schat, ge hebt hier al hopen vlekjes op het NVA-blazoen aangebracht. Dat toont aan dat ge een uitstekende moddergooier zijt, maar dat terzijde.

Maar het speelt allemaal geen rol: zolang de NVA doet waarvoor ze verkozen is en de Belgische macht efficiënt afbreekt, zal ze in de gunst van de - ondertussen slimmer geworden - kiezer blijven.
Oud 1 september 2010, 18:45   #456
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Kunnen we samenvatten dat het een dom gansje is?
Oud 1 september 2010, 18:48   #457
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Kunnen we samenvatten dat het een dom gansje is?
that's an understatement, zeker voor een dokter.

Citaat:
Oud 1 september 2010, 18:52   #458
Fredo
Burgemeester

Fredo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Kijk, die Bas Luyten was door de partij al in de maand mei "opzij gezet" wegens, en ik citeer "niet meer kunnen functioneren wegens drugmisbruik".
Zijn druggebruik was binnen de partij alles behalve een geheim. En dan gaat die juffrouw, na de verkiezingen van Juni, diezelfde meneer Luyten terug aanwerven als Senaatsmedewerker. Alsof zij als dokter niets zou hebben afgeweten van zijn druggebruik.
Dat er binnen n-va onvrede bestond over de aanwerving van Bas Luyten door Kim Geybels is intussen bekend ja, maar het is niet de reden dat ze ontslag heeft genomen als senator en n-va jongerenvoorzitter é. Dat was al bekend voor de reis naar Thailand.
Fredo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 18:54   #459
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Een ware virtuele steniging van dat arme wicht in deze draad. Reken haar af op haar werk als senator en arts maar niet op haar gedrag in haar persoonlijk leven ,stelletje wannabee-ayatollah's.
Me dunkt dat men politici best mag aanvallen indien het hypocrieten zijn. Ik heb hier al eerder geschreven: ik heb geen probleem met druggebruik, ik heb er niets op tegen dat men op een getrouwde vent of vrouw kruipt, ik heb geen bezwaar tegen drugreisjes naar Thailand. Integendeel: vrijheid, blijheid.

Het enige waar ik het vleigend schijt van krijg, dat is hypocrisie. En hypocriete politici zijn de gevaarlijkste. Die zet men best bij het KGA.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 19:11   #460
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fredo Bekijk bericht
Dat er binnen n-va onvrede bestond over de aanwerving van Bas Luyten door Kim Geybels is intussen bekend ja, maar het is niet de reden dat ze ontslag heeft genomen als senator en n-va jongerenvoorzitter é. Dat was al bekend voor de reis naar Thailand.
ze heeft ontslag genomen omdat ze ertoe werd gedwongen. De "cry for help"-telefoon naar de partijtop om de ambassade in te schakelen, zal er teveel zijn aan geweest.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be