![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Noteer ook dat ik het niet uitsluitend had over kandidaten, maar ook over het gebruik door n-va en in deze draad van de 'excuusneger' in een campagne. Waarom geen moslima onder het spandoek 'eigen volk samen'? Ik zal het u zeggen: omdat niet allen het vb maar ook de n-va die niet als eigen volk beschouwt (tot bewijs van het tegendeel). |
|
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom die omgekeerde bewijslast? bewijs jij eens, aan de hand van verkiezingsprogramma's, uitspraken van verkozenen, beleidsmaatregelen, enz. dat de N-VA racistisch is? allé, zoals in een normale, democratische rechtstaat hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Dewinter is echt wel een karikatuur van zichzelf aan het worden. En de voornaamste oorzaak van het afkalven van het VB tot het gereduceerd zal worden tot de LDW.
|
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inhoudelijk niets? Dat dacht ik wel, het wordt een patroon.
![]() |
![]() |
#446 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu vind ik het persoonlijk ook stom om tegen een symptoom als de hoofddoek ten strijde te trekken (zoals sommige SP.A burgemeesters dat doen die zich eens "flinks" willen tonen), maar je moet in de eerste plaats wel de oorzaken daarvan durven aanpakken. En ja die oorzaak, die ligt in een zeker misbruik dat gemaakt wordt van de islam om macht over een groep mensen uit te oefenen. Nu, ik verwacht echt niet dat vele hoofddoekdragende moslima zich bij de N-VA gaan aandienen als kandidaat hoor. Dus verwacht ze maar niet te gauw op de affiche. |
|
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees gerust, er staan voldoende allochtonen op N-VA lijsten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra er zich een moslima aandient bij de N-VA en bewijst dat ze de Vlaamse Leeuw kan zingen mag ze mee op de foto hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, verkozen worden met de massale stemmen van de allochtonen, en dan uit puur racisme de allochtonen een schepenambt weigeren, je moet het maar doen. Benieuwd of ze volgende keer nog zo dom gaan zijn om op onderlijfke te gaan stemmen. De hoofddoekfanaten al zeker niet.
|
![]() |
![]() |
#452 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De essentie van de N-VA is het realizeren van een confederaal model voor België (in afwachting van de implosie van dat on-land). Daarop toegeven is verraad. En dat zou onvermijdelijk electoraal afgestraft worden. Als ik zo zie wat N-VA vandaag al allemaal toegegeven heeft om toch maar een compromis "a la Belge" mogelijk te maken, dan zeg ik: verrrrraaaaaaaddddd. |
|
![]() |
![]() |
#454 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#455 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de dag dat er iets anders uit uw gefrustreerde mond komt als hoofddoeken en nazi's kom je maar af, dan spreken we verder.
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach gewoon nog even wachten tot de sharia hier ingevoerd wordt. Dan zal fruitvliegje een hoofddoekje dragen, maar gelukkig voor ons niet meer op het Internet mogen. Want dat is decadent en niet gepast voor een vrouw.
|
![]() |
![]() |
#458 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zit fonne in de bestuursraad van de N-VA?
|
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tandarts behandelt geen moslima zonder hoofddoek/. Kom alsjeblieft niet af met de idee van de vrije keuze van moslima. Niemand wordt graag voor hoer uitgescholden op straat, nietwaar. Allez ja, ik wil niet over jou persoonlijk oordelen natuurlijk. |
|
![]() |