![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overtreffende trappen van "bad" zijn: bad, worse, worst. Waarom zou ik niet ontkennen wat iemand anderen probeert wijs te maken? De helft van het islamitische systeem is gebaseerd op hun taqqya, wel ik ontmasker hun leugens telkens ik ze tegenkom. (en zo geraak ik in mijn paradijselijke hemel met 72 Denzel Washingtonnekes in zijne jongen tijd)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2010 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
MAAR: dan betekent het veelal het tegenovergestelde van worst. Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 december 2010 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als groepjes achterlijken als "Blood and Honour" buiten de wet kunnen gesteld worden, waarom dan geen groepjes die oproepen tot het voeren van Heilige oorlogen? Of bent U van mening dat het zich verschuilen achter heilige boekjes en onzichtbare vriendjes als gevolg heeft dat men de wetten mag overtreden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De strijd die moet gevoerd worden is dus van �*lle tijden en niet enkel geldig in het Mekka van Mohammed (zoals bekeerlingetje Linda-ik-pluk-mijn-schaamhaar-ook Bogaert ons wil laten geloven.) Recent las ik (hier? ik weet het niet meer) dat de katholieke onfeilbaarheid van de paus (dus wat de mens ex cathedra verklaart) net de reden is waarom het katholicisme k�*n mee-evolueren met de tijden en de aangepaste maatschappelijke periodes. In feite is dat verdomd clever gevonden. Je zal er anders maar zitten met een 2000 oud boekske waar niks aan kan veranderd worden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez ja! up the appels and pairs bestaat ook en betekent "trap". Nog iets?
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd ... ik heb ook eens verder gaan zoeken en het kan ... al is het woord meestal bedoelt als tegenovergestelde van wat het bedoelt bij de jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom opent ge daar geen draadje over ? Kunnnen we eens kijken hoeveel er zich geroepen voelen hun fouten te verdedigen aan de hand van de bijbel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt mijn punt gemist denk ik ... of net begrepen en ben je nu in uw gat gebeten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, dat is toch wat Albrecht heeft gezegd: je veralgemeent. Voor jou is religie allemaal één pot nat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wedstrijdje "wie is de beste"?zal ik het u zeggen ... zowel het christendom als de islam heeft onnoemelijk veel slachtoffers gemaakt en doet het nu nog flink hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- de vrouwenhaat - de haat tegenover het lichaam - de verering van de dood - het claimen van de enige waarheid - de kudde boven het individu stellen - de minachting voor andersdenkenden -.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 december 2010 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen , ze hanteren allemaal een heilig boek dat door MENSEN is geschreven , god was hun inspiratie ??.. En dat is voor jullie het bewijs dat hij bestaat ?? Ze halen hun zieltjes uit het feit dat ze onze KINDEREN van hun geboorte indoctrineren , een kind is een eenvoudig slachtoffer .... want dat zijn ze in mijn ogen slachtoffertjes . En blijkbaar niet alleen geestelijk .... Een pot nat ?? Nee , meer een gore beerput . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |