![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat wil U bewerkstelligen door middel van het steunen van leugenaars, bedriegers en misschien zelfs moedwillige verspreiders van ziektes?
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we een beetje de dramaqueen uithangen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal nooit U kunnen overtreffen.
Maar kom, ontkent U dat U de reden van deze topic, die herenliefde bedrijvende radiopresentator dubbel en dik gelijk geeft? Gelijk geven aan het feit dat die dubbelovergedraaide aarsliefhebbende kontkusser publiekelijk toegeeft ,en oproept om, te liegen en bedriegen omdat een bepaalde organisatie homosexuelen niet wil aanvaarden als vrijwillige donoren.
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik zou het zelfs groffer durven brengen. Mijn deftige frustratie , dat er mensen zijn die liegen en bedriegen als recht opeisen, een recht hun zogezegd gegeven vanwege hun sexuele voorkeur.
Bof, ik hoop dat het Rode Kruis hun regels realistisch en standvastig kan doorontwikkelen, zonder dat liegende en bedriegende relnichten er veel invloed op hebben. En dat de bloedtesten op rotzooi allerhande zo goedkoop en snel worden dat elke donor aanvaard kan worden. Dan is er al minstens 1 excuus niet meer om te liegen en bedriegen.
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo mag er van mij valsheid in geschrifte worden gevorderd voor deze 'leugentjes' en 'moordpoging' als het om een HIV besmette persoon gaat.. De gezondheid van anderen is niet het onderwerp om politiek correcte spelletjes mee te spelen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 september 2011 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#452 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zitten er daar tussen die van het gedacht zijn dat barebacken en bloedgeven perfect samengaat. Anders is het discriminatie... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie niet in waarom niet. Voor zover ze monogaam zijn, geen wisselende contacten hebben en veilige seks beoefenen... U wel?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet verwonderlijk. U vertrekt hier dan ook vanuit dezelfde vooroordelen als bij homo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kijk, HIV en AIDS zijn GEEN homoziektes. Net zoals longkanker geen rokersziekte is. Alleen rokers lopen een groter risico. Je zal maar homo en roker zijn, nietwaar ? Elke seksbeleving houdt een risico op seksueel overdraagbare ziektes en infecties in. Dat de ene groep meer risico loopt dan de ander doet eigenlijk niets ter zake. Wat onaanvaardbaar is, en waar mensen als u een enorme verantwoordelijkheid dragen, is dat men, door te blijven beweren dat seksueel overdraagbare ziekten een homo-probleem zijn, eigenlijk 'hetero'-risicovol gedrag als minder of geen risico gaat bestempelen. Want ja, hetero's zijn getrouwd, trouw en doen het nooit ontbeschermd hé. En d�*t is het probleem. En daarom vind ik dat het Rode Kruis geen gelijk heeft als het homo's weigert, enkel omdat het homo's zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kijk, HIV en AIDS zijn GEEN homoziektes. Net zoals longkanker geen rokersziekte is. Alleen rokers lopen een groter risico. Je zal maar homo en roker zijn, nietwaar ? Elke seksbeleving houdt een risico op seksueel overdraagbare ziektes en infecties in. Dat de ene groep meer risico loopt dan de ander doet eigenlijk niets ter zake. Wat onaanvaardbaar is, en waar mensen als u een enorme verantwoordelijkheid dragen, is dat men, door te blijven beweren dat seksueel overdraagbare ziekten een homo-probleem zijn, eigenlijk 'hetero'-risicovol gedrag als minder of geen risico gaat bestempelen. Want ja, hetero's zijn getrouwd, trouw en doen het nooit ontbeschermd hé. En d�*t is het probleem. En daarom vind ik dat het Rode Kruis geen gelijk heeft als het homo's weigert, enkel omdat het homo's zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
neen dus, omdat, zoals u zelf opmerkt, er cijfermatig blijkbaar een groter risico bestaat. 't Feit dat u dat irrelevant vindt, vind ik redelijk angstwekkend.
![]() |
![]() |
#459 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en dan?
![]() |
![]() |