Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 12 oktober 2011, 17:44   #441
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Hier is het woordgebruik van impliciet wel op zijn plaats.
Maar dat is natuurlijk nog geen garantie dat wat er impliciet in het akkoord zou staan, ook expliciet in de wetteksten gaat verschijnen

Afwachten is eens te meer de boodschap
Het feit dat men positieve dingen kan verwachten met een zeer grote waarschijnlijkheid, maakt het wachten wel de moeite waard.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 oktober 2011 om 17:44.
Het Oosten is offline  
Oud 12 oktober 2011, 18:50   #442
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Nog zowat belgicistische gedoe:
Citaat:
Nadat de federale overheid een meerjareninvesteringsplan heeft
goedgekeurd dat in voldoende financiering voorziet en de 60/40-sleutel
respecteert, zullen de Gewesten voor een bijkomende financiering
kunnen zorgen voor de aanleg, aanpassing of modernisering van de
spoorlijnen. Deze bijkomende gewestelijke financiering zal een
evenredigheid ten aanzien van de federale financiering moeten
naleven. Deze evenredigheid zal door een verplicht
samenwerkingsakkoord tussen de federale overheid en het (de)
betrokken Gewest(en) moeten worden vastgelegd. Dat
samenwerkingsakkoord zal dus de voorwaarde vormen voor de
bijkomende gewestelijke financiering.
Wie dacht dat Vlaanderen zijn eigen geld zou mogen besteden aan het verbeteren van de mobiliteit heeft het verkeerd voor.
Let er in de eerste plaats op dat de discriminerende 60/40 sleutel behouden blijft. En dat Vlaanderen niets mag doen zonder samenwerkingsakkoord met de Federale overheid en de andere Gewesten. Maar niets verplicht die overheden een akkoord te sluiten. Het volstaat bv. dat het Brussels Gewest weigert om zo een akkoord te sluiten, om de zaak lam te leggen. En het Brussels Gewest heeft geen reden om een akkoord te sluiten. Via het GEN krijgt het immers al waar het van kan dromen!
fonne is offline  
Oud 12 oktober 2011, 19:02   #443
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard Is dit 461 Miljoen Euro waard.

Citaat:
Parkeerbeleid
Het gewestelijk parkeerbeleid, dat in grote lijnen reeds vastligt in een
ordonnantie, wordt voortgezet
.
Wees eens eerlijk, hoeveel zou U willen betalen aan Brussel in ruil voor deze fantastische toegeving?
fonne is offline  
Oud 12 oktober 2011, 19:05   #444
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U zit er volkomen naast. Dat komt weliswaar omdat u een zeer bevooroordeeld mensch bent. Wat mij interesseert is niet zozeer wie resultaat boekt, maar d�*t er resultaat wordt geboekt. Maar helaas, bij de Vlaams-nationalisten is het hetzelfde liedje de laatste 20 �* 25 jaar. Vaak veel poeha, maar uiteindelijk weinig daden.
Laat eens kijken, ik wil met U onderhandelen: ik eis 400 miljoen.
Na lang onderhandelen bereiken we een deal waar we beiden gelukkig mee zijn: jij betaalt mij 200 miljoen.
Ik ben gelukkig: ik krijg iets dat ik eigenlijk niet nodig had;
Jij bent gelukkig: je hebt resultaat geboekt en een akkoord gesloten.
Deal?
fonne is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be