![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat men positieve dingen kan verwachten met een zeer grote waarschijnlijkheid, maakt het wachten wel de moeite waard.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 oktober 2011 om 17:44. |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zowat belgicistische gedoe:
Citaat:
Let er in de eerste plaats op dat de discriminerende 60/40 sleutel behouden blijft. En dat Vlaanderen niets mag doen zonder samenwerkingsakkoord met de Federale overheid en de andere Gewesten. Maar niets verplicht die overheden een akkoord te sluiten. Het volstaat bv. dat het Brussels Gewest weigert om zo een akkoord te sluiten, om de zaak lam te leggen. En het Brussels Gewest heeft geen reden om een akkoord te sluiten. Via het GEN krijgt het immers al waar het van kan dromen!
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na lang onderhandelen bereiken we een deal waar we beiden gelukkig mee zijn: jij betaalt mij 200 miljoen. Ik ben gelukkig: ik krijg iets dat ik eigenlijk niet nodig had; Jij bent gelukkig: je hebt resultaat geboekt en een akkoord gesloten. Deal?
|
![]() |