![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De euro is deel van dat wereldkapitalisme. Het zal er mee ten onder mee gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() Jawel madame blanche, maar net zoals het wilde kapitalisme in de 19º, gaat het postmoderne zich wel aanpassen voor survival in de 21º, niet in het minst onder de druk van ons, wij, zijn tegenstanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() Voorlopig zijn ze nog volop bezig de mensen te bedriegen, door het eens te worden over een onmogelijke groei, op de G8
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sterker juist de voordelen van een sterke munt was hetgeen de andere landen ook wensten, maar niets is gratis in dit leven. De DM werd alleen een sterke munt door zich aan bepaalde regels te houden; deze regels overboord zetten voor de Euro kan, maar zeg dan ook meteen gedag aan de voordelen van een sterke munt. Dat kan, maar ik betwijfel of Duitsland (en anderen (Oostenrijk, Finland en Nederland en anderen) ooit in een zwakke munt willen ziiten, en Europa drijft nu eenmaal op de Duitse Economie. Hoewel gezien uw reactie, u waarschijnlijk extreem links bent, helaas delen die juist alleen de slechte eigenschappen met fascisten. ' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een systeem dat in zijn diepste essentie fout zit kan zich niet eeuwig blijven aanpassen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() O jawel, eeuwig gerekend in termen van een tiental generaties. Grote systemen sterven een trage dood, als ze niet catastrofaal ineenstorten. Dat laatste wordt natuurlijk tegengegaan door aanpassing, zoals het vervangen van het initiële wilde kapitalisme door een meer sociaal. Het sterkste punt van het kapitalisme is dat het zich zogezegd onder een democratisch mom ken presenteren. En in feite corrupteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder alsof beweren dat het Europees Parlement vol fascisten zit niet debiel is. De opmerking over het 'wereldkapitalisme' maakte me al duidelijk, dat uw denkbeelden van mijn standpunt bezien nogal links zijn, maar u zal me dan wel weer rechts vinden. Moet kunnen, ieder zijn mening wat mij betreft, daarin ben ik vrij liberaal. ![]()
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 20 mei 2012 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het nieuwe Europese verdrag draagt in essentie veel fascistische kenmerken. Wie dat verdrag goedkeurt, kan dus gerust als neigend naar fascisme omschreven worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Liberalisme is trouwens even goed een extreme ideologie hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft Pelgrim mij persoonlijk een Eurofascist genoemd, en dat mocht van MOD. ![]() ![]() ![]() Kan je nagaan hoe debiel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begin stilaan ook tegen de Euro te raken. De EU is inderdaad een ondemocratisch gestel dat door de industriële en financiële grootbelangen van Europa misbruikt is om daar winst uit te kloppen.
We moeten terug naar een Europa dat de Europese gedachte(n) eer aan doet (vrijheid, broederlijkheid, gelijkheid). Dus zowat het tegengestelde van de huidige fascistische moloch die ons geld rooft en zich verrijkt op onze kap.
Laatst gewijzigd door C2C : 20 mei 2012 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder beschrijf jij hier goed wat ik er ook over denk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, de troepen moeten eerst door de straten marcheren onder de star spangled blue eer men hier wakker wordt.
Het vorige fascisme kwam er ook niet van de ene dag op de andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh nee ?? Hoe dikwijls heeft ome helicopter Ben reeds ingegrepen ? ![]() ![]() Niks van opgemerkt in Uw glazen bol zekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2! ![]() |
|
![]() |
![]() |