Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2011, 14:36   #441
Elbow
Banneling

Standaard

"Als je van moslimverenigingen te horen krijgt dat je in de hel belandt als je een schaap eerst verdooft voordat je het slacht, is de keuze snel gemaakt voor een moslim"

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...erdoving.dhtml

Voor dit soort achterlijkheid zouden we dan volgens sommigen nog begrip moeten tonen.
Verwondert het nog iemand dat dat volk de hoogste toppen scheert in de criminaliteits- en werkloosheidsstatistieken?
Wat wil je met zoiets aanvangen in een moderne maatschappij in de 21ste eeuw?

Laatst bladerde ik door een stapeltje Humo's en las een artikel waarin kinderen (6 jarigen) de vraag werd gesteld waarvoor ze het meest bang zijn. De getuigenissen waren kinderlijk aandoenlijk. Tot ik op het antwoord botste van 2 kleuter Mohammedjes die in alle ernst zegden dat ze toorn van hun god het ergst vrezen. Het branden in de hel omdat hun Allah dat zo wil.

Kijk, dan weet je meteen dat de volgende verloren generatie al onderweg is.
Ze gaan dus nooit of te nimmer evolueren.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2011, 14:40   #442
Elbow
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Maar dat doet ge niet, ge misbruikt dierenleed om uw racistische motieven te botvieren.
Welke racistische motieven? Gelieve je beschuldigingen te staven. Sinds wanneer zijn moslims een ras? Aan welke raciale criteria moet je voldoen om bij dat ras gecatalogeerd te worden?

Waarom begin je over racisme? Deze discussie gaat over dierenleed dat het logische gevolg is van onverdoofd slachten. Ben je zo erg in extase van al dat dierenleed dat je ... poppen ziet vliegen?
Oud 6 november 2011, 14:40   #443
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Dit soort onzin kan ik niet laten passeren.Het is een groteske leugen.Hoe kan je ONverdoofd slachten nu rijmen met dierenwelzijn?Zoals onverdoofd operaties uitvoeren impliceert dat er oog is voor mensenwelzijn?

Het is niet te geloven dat er mensen zijn die uitvluchten verzinnen en leugens fabriceren en afleidingsmaneuvers doelbewust organiseren om dat soort barbarij goed te praten.
http://www.lawandroar.nl/index.php?i...37102fbca2f464
Citaat:
Mijn gedachten gaan vandaag uit naar de duizenden dieren die vandaag in het bijzonder (maar eigenlijk ook heel het jaar door) de gruwel van het dierensadisme beter bekend als islamitisch ritueel slachten, moeten ondergaan. De gedachte dat er mensen die in een staat verrukking geraken bij dit lijden, bij de doodsangsten, het gekrijs, de agony van die dieren, vervult me met walging.
Het bewijst enkel dat extreme islamofielie een mentale ziekte is die de grens van krankzinnigheid nadert.
De andere dagen van het jaar gaan je gedachten uit naar de miljoenen dieren die de gruwel van het dierensadisme beter bekend als de bio-industrie, moeten ondergaan.
De gedachte dat er mensen zijn die in een staat verrukking geraken bij dit lijden, bij de doodsangsten, het gekrijs, de agony van die dieren, vervult me met walging.
Het bewijst enkel dat economische belangen en winstbejag een mentale ziekte is die de grens van krankzinnigheid nadert.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2011, 14:43   #444
thefishdoesntthink
Gouverneur

thefishdoesntthink's schermafbeelding

Standaard

Het is kinderlijk hoe zo'n zaak wordt opgeblazen, elke vleeseter die hier gal spuit kijkt best eerst in eigen boezem. De MacDonalds religie is even verderfelijk en daar wordt op dit forum in verhouding te weinig over gezegd.
Schaamtelijk. Zolang het maar moslims zijn, dan is alles slecht genoeg om erover te zeveren?
Oud 6 november 2011, 14:43   #445
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

De andere dagen van het jaar gaan je gedachten uit naar de miljoenen dieren die de gruwel van het dierensadisme beter bekend als de bio-industrie, moeten ondergaan.
Stick to the subject........
Religieuze ONVERDOOFDE slachtingen.

Laatst gewijzigd door Quorn : 6 november 2011 om 14:43.
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2011, 14:45   #446
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Als je van moslimverenigingen te horen krijgt dat je in de hel belandt als je een schaap eerst verdooft voordat je het slacht, is de keuze snel gemaakt voor een moslim"

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...erdoving.dhtml

Voor dit soort achterlijkheid zouden we dan volgens sommigen nog begrip moeten tonen.
Verwondert het nog iemand dat dat volk de hoogste toppen scheert in de criminaliteits- en werkloosheidsstatistieken?

Laatst bladerde ik door een stapeltje Humo's en las een artikel waarin kinderen (6 jarigen) de vraag werd gesteld waarvoor ze het meest bang zijn. De getuigenissen waren kinderlijk aandoenlijk. Tot ik op het antwoord botste van 2 kleuter Mohammedjes die in alle ernst zegden dat ze toorn van hun god het ergst vrezen. Het branden in de hel omdat hun Allah dat zo wil.

Kijk, dan weet je meteen dat de volgende verloren generatie al onderweg is.
Tijd om eens na te gaan wie aangesloten is bij de unie van moskeeverenigingen in Antwerpen..en wie daar de plak zwaait en dit oplegt aan broeders.
Wat u over die kleuters zegt, erg dat kinderen op die leeftijd al door religie geterroriseerd worden!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2011, 14:46   #447
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoewel ik het met u eens ben dat sprookjes die door godsdiensten worden opgelegd op hun volgelingen niet meer thuis horen in onze tijd is het niet zo dat dit noodzakelijk invloed heeft op de criminaliteits en werkloosheidsstatistieken.

De helft van alle Europeanen (cijfers volgens wiki) gelooft in een of meerdere goden.
En zo slecht gaat het nu ook weer niet bij ons.
Factoren zoals taalachterstand, het feit dat niet de meest succesvolle mensen naar hier emigreert en culturele verschillen zullen een grotere invloed hebben op misdaad dan godsdienst.

Citaat:
Evolutie is een traag proces.
Verwacht niets spectaculairs in uw leven, want dat zou een revolutie zijn en geen evolutie.
Oud 6 november 2011, 14:47   #448
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Bekijk bericht
Nog iemand die denkt moderator te moeten spelen.

Ik herhaal het nog eens: De hypocrisie aantonen van mensen die een bepaalde mening hebben is sticking to the subject.
Oud 6 november 2011, 14:48   #449
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tijd om eens na te gaan wie aangesloten is bij de unie van moskeeverenigingen in Antwerpen..en wie daar de plak zwaait en dit oplegt aan broeders.
Wat u over die kleuters zegt, erg dat kinderen op die leeftijd al door religie geterroriseerd worden!
Kijk, we zijn het weer eens, Alice.
Tijd dat we religie bannen uit het onderwijs en de kinderen de kans geven hun eigen mening te vormen over die zaken.
Oud 6 november 2011, 14:49   #450
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie in de titel nochtans "verdoofd slachten" staan.
Lees dus toch maar de tekst achter de link.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2011, 14:49   #451
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
De helft van alle Europeanen (cijfers volgens wiki) gelooft in een of meerdere goden.
Is dat uw logica? Mensen die zeggen in een "god" te geloven vergelijken met allachtonen die een sprookjesboek LETTERLIJK nemen?
Citaat:
Evolutie is een traag proces.
Verwacht niets spectaculairs in uw leven, want dat zou een revolutie zijn en geen evolutie.
Tis er tijd voor, de wilde horden staan voor de poorten.
Oud 6 november 2011, 14:50   #452
Alboreto

Standaard

Citaat:
Welke racistische motieven? Gelieve je beschuldigingen te staven.
Dat is geen beschuldiging, dat is mijn mening, en niet alleen de mijne zie ik aan de reacties.

Citaat:
Sinds wanneer zijn moslims een ras? Aan welke raciale criteria moet je voldoen om bij dat ras gecatalogeerd te worden?
Dat is hier al ettelijke keren aan bod gekomen.
Probeer eerst eens wat te lezen voor ge u hier stiefelijk belachelijk maakt.
Oud 6 november 2011, 14:51   #453
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog iemand die denkt moderator te moeten spelen.

Ik herhaal het nog eens: De hypocrisie aantonen van mensen die een bepaalde mening hebben is sticking to the subject.
Alleen toon je ze niet aan en is het wéér een van de telkens nutteloze pogingen tot "mistgordijnen"

Dat leren lijkt maar toch niet te lukken
Oud 6 november 2011, 14:51   #454
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

De gedachte dat er mensen zijn die in een staat verrukking geraken bij dit lijden, bij de doodsangsten, het gekrijs, de agony van die dieren, vervult me met walging.
Het bewijst enkel dat economische belangen en winstbejag een mentale ziekte is die de grens van krankzinnigheid nadert.

Dieren uit de halal bio-industrie hebben dus twee keer pech, na een leven vol lijden, komt er nog eens barbaarse onverdoofde slachting bovenop.

Dieren uit de Westerse bio-industrie zijn er stukken beter aan toe dan dieren uit halalbioindustrie. De beschaafde wereld is immers al een tijd bezig met dierenwelzijnswetten. Stapje voor stapje gaan we vooruit , hoewel er natuurlijk nog tekortkomingen zijn. We gaan in tegenstelling tot geestelijk gestoorde islamofielen niet ontkennen dat er nog tekortkomingen zijn. We gaan in tegenstelling tot geestelijk gestoorde islamofielen die tekortkomingen ook helemaal niet goedpraten met vormen van dierengeweld uit andere culturen, zoals de de meeste barbaarse, de halalslachtpraktijken.
En natuurlijk gaan we ook niet uit idiote islamofilie wetsvoorstellen boycotten die het onverdoofd slachten onmogelijk maken.
Oud 6 november 2011, 14:52   #455
Alboreto

Standaard

Citaat:
Is dat uw logica? Mensen die zeggen in een "god" te geloven vergelijken met allachtonen die een sprookjesboek LETTERLIJK nemen?
Vanuit mijn standpunt zijn het allemaal sprookjes , Quorn.
En zoals al gezegd doe ik niet mee aan wedstrijden om te zien wie het verst kan pissen. Het is en blijft allemaal gezijk.

Citaat:
Tis er tijd voor, de wilde horden staan voor de poorten.
Ge beseft toch dat overdrijven er voor zorgt dat uw geloofwaardigheid keldert?
Oud 6 november 2011, 14:53   #456
Alboreto

Standaard

Citaat:
Alleen toon je ze niet aan en is het wéér een van de telkens nutteloze pogingen tot "mistgordijnen"
Het is niet omdat ge de argumenten negeert dat het niet aangetoond is.
Oud 6 november 2011, 14:55   #457
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat ge de argumenten negeert dat het niet aangetoond is.
Maar is het aangetoond als ge de argumenten negeert terwijl ge ze toch gelezen hebt, maar ze niet zo heel erg goed vindt?
Hoe zit het daarmee, Alberto?

Laatst gewijzigd door Mitgard : 6 november 2011 om 14:56.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2011, 14:57   #458
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is geen beschuldiging, dat is mijn mening, en niet alleen de mijne zie ik aan de reacties.
Natuurlijk heb je recht op een mening, zoals ik recht heb op een mening.
En uiteraard mag je je mening uiten, waar dient een forum anders voor? Je hoeft ook helemaal niet bang zijn om je mening te uiten. Ik ga de islamitische praktijk van doodsbedreigingen tav elke mening die ik niet deel zeker niet copiëren hoor!

Citaat:
Dat is hier al ettelijke keren aan bod gekomen.
Probeer eerst eens wat te lezen voor ge u hier stiefelijk belachelijk maakt.[/
Waar?
Wat is er verkeerd met mijn vraag? Wat is er belachelijk aan? JIJ (ik niet) stelt dat moslims een ras zijn. Waarom onderbouw je die stelling dan niet? Vind je je eigen stelling dan zelf zo belachelijk?
Oud 6 november 2011, 14:59   #459
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanuit mijn standpunt zijn het allemaal sprookjes , Quorn.
En zoals al gezegd doe ik niet mee aan wedstrijden om te zien wie het verst kan pissen. Het is en blijft allemaal gezijk.
Iemand die zegt in een god te geloven en verder enkel de kerk in komt bij huwelijk en begrafenis kan je onmogelijk, zelfs jij niet, op dezelfde lijn leggen als moslims die hun hele leven laten domineren rond hun sprookjesboek EN hun omgeving de onzin willen opleggen
Ze beleiden als het ware hun gezeik.
Citaat:
Ge beseft toch dat overdrijven er voor zorgt dat uw geloofwaardigheid keldert?
Mijn doel in het leven is niet mijn geloofwaardigheid voor u
Oud 6 november 2011, 15:00   #460
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Maar is het aangetoond als ge de argumenten negeert terwijl ge ze toch gelezen hebt, maar ze niet zo heel erg goed vindt?
Hoe zit het daarmee, Alberto?
Dan zou het leuk zijn mocht er over die argumenten gediscussieerd worden.
Ik ben bereid bij te leren.

Met opmerkingen zoals 'ge ziet ze vliegen' doet een mens niet veel hé.

PS
Het is Alboreto.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be